AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #21 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Vi har jo ikke vært sammen så lenge, og tatt prosessen rolig og forsiktig. Det er bare helt nylig at jeg har møtt barnet, såvidt et par ganger. Så det er ikke der skoen trykker. Kjæresten har forresten ikke sagt noe som kan tilsi at han vil ut av forholdet eller er usikker på forholdet, det er mer en gnagende følelse jeg stadig får som ikke er god. En følelse av at han ofte er litt lunken og halvveis engasjert. Har prøvd å snakke med han, og han har forsikret meg om at han er all in, han er dårlig på å komme med komplimenter og på å vise kjærlighet. Jeg klarer ikke finne ut om den følelsen skyldes at han bare er sånn, eller om det mangler følelser der. Anonymkode: 0a8f2...ee1 Jeg tror kanskje du må snakke med noen for å sortere tankene og tankeskjøret ditt litt. Er det noe galt i det hele tatt eller er du redd for at noe skal være galt? Har du slitt med dårlig forhold for som påvirker deg nå? Hvis du har det, hva skjedde? Gjerne gå litt inn i deg selv og still deg selv viktige spørsmål som dette. Det kan være litt sånn "self sabotage". At du tror det er noe galt (det er ikke det), men du klarer ikke å gi slipp og dermed BLIR det galt. Det er greit å skille om du har intuisjon om noe eller om det er noe du selv må jobbe med. Det kan jo også være at det ikke er noe galt, men at dere er forskjellig og som du sier forskjellig kjærlighetsspråk. Anonymkode: 74ad0...45c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #22 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg tror kanskje du må snakke med noen for å sortere tankene og tankeskjøret ditt litt. Er det noe galt i det hele tatt eller er du redd for at noe skal være galt? Har du slitt med dårlig forhold for som påvirker deg nå? Hvis du har det, hva skjedde? Gjerne gå litt inn i deg selv og still deg selv viktige spørsmål som dette. Det kan være litt sånn "self sabotage". At du tror det er noe galt (det er ikke det), men du klarer ikke å gi slipp og dermed BLIR det galt. Det er greit å skille om du har intuisjon om noe eller om det er noe du selv må jobbe med. Det kan jo også være at det ikke er noe galt, men at dere er forskjellig og som du sier forskjellig kjærlighetsspråk. Anonymkode: 74ad0...45c Det som skjer gang på gang (i dette forholdet, ikke tidligere), er at kjæresten kan virke litt kald og uinteressert. Det er ikke alltid sånn, på ingen måte, men likevel noe jeg ofte plukker opp i blikket, kroppsspråk, måten å svare på når jeg sier noe hyggelig eller sier hva som helst. Da oppstår det en vond følelse i meg. Så følelsen kommer først, deretter begynner tankene å surre og tolke følelsene. Har vært i forhold før hvor dette aldri skjedde, hvor jeg aldri var usikker på hvor jeg hadde den andre. Den tryggheten må jeg ha i et forhold, og den tryggheten har jeg ikke nå, foreløpig iallefall. Håpte noen kunne lese situasjonen med tarot og/eller klarsyn, i håp om å få mer klarhet. Men det skaper jo bare mer usikkerhet, ser jeg, pga kortene som blir trukket. Så begynner jeg å tenke igjen da, på at det er noe med den magefølelsen min, at kortene støtter opp om den litt vonde følelsen jeg kan få noen ganger, også blir jeg bare mer redd for at forholdet går feil vei. Kanskje det blir litt selv-sabotasje da, når tankekjøret går sånn som dette. Men noe er det jo som setter alt i gang? Er det riktig å få denne følelsen av en kjæreste gang på gang? Eller er det meg selv jeg må jobbe med her? (Jobber alltid med meg selv). Hvorfor har jeg aldri følt på denne usikkerheten i tidligere forhold? Noe må det jo være som ikke stemmer? Anonymkode: 0a8f2...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #23 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det som skjer gang på gang (i dette forholdet, ikke tidligere), er at kjæresten kan virke litt kald og uinteressert. Det er ikke alltid sånn, på ingen måte, men likevel noe jeg ofte plukker opp i blikket, kroppsspråk, måten å svare på når jeg sier noe hyggelig eller sier hva som helst. Da oppstår det en vond følelse i meg. Så følelsen kommer først, deretter begynner tankene å surre og tolke følelsene. Har vært i forhold før hvor dette aldri skjedde, hvor jeg aldri var usikker på hvor jeg hadde den andre. Den tryggheten må jeg ha i et forhold, og den tryggheten har jeg ikke nå, foreløpig iallefall. Håpte noen kunne lese situasjonen med tarot og/eller klarsyn, i håp om å få mer klarhet. Men det skaper jo bare mer usikkerhet, ser jeg, pga kortene som blir trukket. Så begynner jeg å tenke igjen da, på at det er noe med den magefølelsen min, at kortene støtter opp om den litt vonde følelsen jeg kan få noen ganger, også blir jeg bare mer redd for at forholdet går feil vei. Kanskje det blir litt selv-sabotasje da, når tankekjøret går sånn som dette. Men noe er det jo som setter alt i gang? Er det riktig å få denne følelsen av en kjæreste gang på gang? Eller er det meg selv jeg må jobbe med her? (Jobber alltid med meg selv). Hvorfor har jeg aldri følt på denne usikkerheten i tidligere forhold? Noe må det jo være som ikke stemmer? Anonymkode: 0a8f2...ee1 Jeg ville anbefalt å prate med noen. Det kan hende at han ikke er rett for deg og at magefølelsen og kortene stemmer, men likevel er det viktig å ta vare på deg selv og å sortere følelser og tanker. Håper du finner utav det Anonymkode: 74ad0...45c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #24 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg ville anbefalt å prate med noen. Det kan hende at han ikke er rett for deg og at magefølelsen og kortene stemmer, men likevel er det viktig å ta vare på deg selv og å sortere følelser og tanker. Håper du finner utav det Anonymkode: 74ad0...45c Tusen takk❤️ Anonymkode: 0a8f2...ee1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå