Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

🍀

Anonymkode: dbad2...a47

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Er såå enig med deg❤️ Det beste er å overse dem, ikke svare, ikke diskutere. Om man vil diskutere hvorvidt det er mulig å være klarsynt eller ei, så får man opprette sin egen tråd, tenker jeg. Helt greit at ikke alle tror at klarsynthet er mulig, men ikke gidd å kom inn i tråder som dette og ødelegg for oss som har gode erfaringer med dette. Vi tror på det vi tror på, så får andre velge sin egen vei. Ha litt respekt!

Anonymkode: 0a8f2...ee1

Delryddet. Fjernet sitering av slettet innhold.
Chantielle mod.

Endret av Chantielle
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk the tower, the moon, 5 of pentacles og the hanged man. Dersom du skal velge noe kanskje ikke? Er vanskelig å si om dette er din past, present future. Jeg ser at du er frustrert. Virker ut som om du tenker på et viktig valg i livet (clarifier av the hanged man: ace of pentacles og 9 of swords) gjerne stabilitet jobb og økonomi søk noen som kan dette og kan veilede deg godt!

Anonymkode: 74ad0...45c

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er the tower der spurte jeg rett etter jeg sendte: ace of swords og 2 of cups. Knusende sannhet/hendelse om partnerships eller kjærlighet.

Hva enn du sliter med virker det tøft ut så sender deg gode tanker din vei :klem3:

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor er the tower der spurte jeg rett etter jeg sendte: ace of swords og 2 of cups. Knusende sannhet/hendelse om partnerships eller kjærlighet.

Hva enn du sliter med virker det tøft ut så sender deg gode tanker din vei :klem3:

Kunne du lest meg? Lurer på om forholdet jeg er i nå vil vokse seg sterkt og bli langvarig og trygt? Og lurer på om den fysiske formen vil bli bedre? (Har en del smerter og betennelsetilstander). På forhånd tusen takk🙂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.3.2024 den 23.56):

Kunne du lest meg? Lurer på om forholdet jeg er i nå vil vokse seg sterkt og bli langvarig og trygt? Og lurer på om den fysiske formen vil bli bedre? (Har en del smerter og betennelsetilstander). På forhånd tusen takk🙂

Kan se :) Trakk noen kort men lurer på hvor i forholdet er dere? Start, midten eller i ferd med et stort steg? Er det noe du bekymrer deg over?

AnonymBruker
Skrevet
On 3/12/2024 at 8:56 PM, AnonymBruker said:

Ja jeg sliter med en som ikke finner meg attraktiv og driver med gaslighting. Vi har det bra på andre måter men det der er knusende. Takler det med selvskading.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja jeg sliter med en som ikke finner meg attraktiv og driver med gaslighting. Vi har det bra på andre måter men det der er knusende. Takler det med selvskading.

😳:klem3:

Kortene var den ekstra bekreftelsen du trengte for å bryte med fyren!! Slik skal det ikke være!!! :(:klem3: Det kan være veldig vanskelig når man er blitt gaslighted og manipulert å bryte, men gjør det! DU er mer verdt enn dette! ❤️

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kan se :) Trakk noen kort men lurer på hvor i forholdet er dere? Start, midten eller i ferd med et stort steg? Er det noe du bekymrer deg over?

Så svaret ditt først nå, tusen takk for at du trakk kort :) Vi har datet siden i sommer, og ble gradvis kjærester utover høsten. Vi ser for oss begge to noe langvarig, og er all in begge to. Trives godt sammen :) Jeg har hatt noen perioder med en litt dårlig følelse, som om noe gnager, men det går seg alltid til igjen. Vi er ulike på kjærlighetsspråk, men øver oss på å snakke sammen, og syns vi blir bedre og bedre på det. Bekymringen er vel den gnagende følelsen som kommer og går, på om han er rett for meg i lengden, og om vi får til livene våre sammen (han har et barn i tenårene, med alt det medfølger av eksfamilie og planlegging ++). Liten bekymring for om jeg alltid kommer sist i planleggingstemaer og lignende, og om jeg vil føle på et skikkelig «vi» i dette, hvis du skjønner? Fortelle gjerne det du får opp, uavhengig av hva jeg skrev :) Tusen takk!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.3.2024 den 14.13):

Du må bryte, de kortene som tarotleseren fikk er noen av de tyngste i bunken og krever at du tar et valg for å komme ut og bygge opp deg selv, alene. 

Anonymkode: 05b22...9e7

Skrevet

Ryddet for avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.3.2024 den 1.38):

AnonymBruker skrev (På 14.3.2024 den 14.59):

Så svaret ditt først nå, tusen takk for at du trakk kort :) Vi har datet siden i sommer, og ble gradvis kjærester utover høsten. Vi ser for oss begge to noe langvarig, og er all in begge to. Trives godt sammen :) Jeg har hatt noen perioder med en litt dårlig følelse, som om noe gnager, men det går seg alltid til igjen. Vi er ulike på kjærlighetsspråk, men øver oss på å snakke sammen, og syns vi blir bedre og bedre på det. Bekymringen er vel den gnagende følelsen som kommer og går, på om han er rett for meg i lengden, og om vi får til livene våre sammen (han har et barn i tenårene, med alt det medfølger av eksfamilie og planlegging ++). Liten bekymring for om jeg alltid kommer sist i planleggingstemaer og lignende, og om jeg vil føle på et skikkelig «vi» i dette, hvis du skjønner? Fortelle gjerne det du får opp, uavhengig av hva jeg skrev :) Tusen takk!

Hei :) Er veldig spent på kortene du la? Har du lyst å dele? ❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei :) Er veldig spent på kortene du la? Har du lyst å dele? ❤️

Hei :) Jeg husker ikke alle kortene med det var ikke de mest positive. Det var litt ekstreme. Som Death og The World. Det kan hende en annen er Mr. Right for deg enn han du dater nå. Den ene bunken var perfekt familieliv og ny begynnelse med The Fool, 10 of cups, The Sun men også 6 of cups. Når jeg spurte om det er han du er sammen med fikk jeg opp 5 of swords. Jeg fikk også opp 7 of swords, 9 of swords, 7 of wands og 2 of pentacles.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hei :) Jeg husker ikke alle kortene med det var ikke de mest positive. Det var litt ekstreme. Som Death og The World. Det kan hende en annen er Mr. Right for deg enn han du dater nå. Den ene bunken var perfekt familieliv og ny begynnelse med The Fool, 10 of cups, The Sun men også 6 of cups. Når jeg spurte om det er han du er sammen med fikk jeg opp 5 of swords. Jeg fikk også opp 7 of swords, 9 of swords, 7 of wands og 2 of pentacles.

Tusen takk :) Jeg skjønner ikke kortene, men kan søke de opp. Den ene bunken var jo perfekt familieliv og ny begynnelse? Men du mener at de kortene ikke gjelder han jeg er med nå?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Var alle kortene upright, forresten? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tusen takk :) Jeg skjønner ikke kortene, men kan søke de opp. Den ene bunken var jo perfekt familieliv og ny begynnelse? Men du mener at de kortene ikke gjelder han jeg er med nå?

Jeg tenker du gjerne må kjenne på den litt selv. Jeg kan lese kort og energi men siden du er stresset kan det jo være at jeg plukker opp din energi og ditt stress? Jeg fikk nå opp 7 of cups, ace of wands. Og så The Moon og page of swords. Spurte hva The Moon var og fikk Death igjen. Det er ikke de beste kortene i et forhold (enten det er dine egne tanker eller faktiske forhold) :sukk:Det er ganske ekstreme energier. Forvirrende, stressende, hemmelighetsfult.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var alle kortene upright, forresten? 

Ja!

AnonymBruker
Skrevet

Siden det er barn inne i bildet så er det også viktig å tenke på barna. Er du en god stemor for barna? Klarer du å legge dine følelser til side eller går det ikke? Det kan hende skoen trykker der.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tenker du gjerne må kjenne på den litt selv. Jeg kan lese kort og energi men siden du er stresset kan det jo være at jeg plukker opp din energi og ditt stress? Jeg fikk nå opp 7 of cups, ace of wands. Og så The Moon og page of swords. Spurte hva The Moon var og fikk Death igjen. Det er ikke de beste kortene i et forhold (enten det er dine egne tanker eller faktiske forhold) :sukk:Det er ganske ekstreme energier. Forvirrende, stressende, hemmelighetsfult.

Huff😢😢😢

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Siden det er barn inne i bildet så er det også viktig å tenke på barna. Er du en god stemor for barna? Klarer du å legge dine følelser til side eller går det ikke? Det kan hende skoen trykker der.

Vi har jo ikke vært sammen så lenge, og tatt prosessen rolig og forsiktig. Det er bare helt nylig at jeg har møtt barnet, såvidt et par ganger. Så det er ikke der skoen trykker. Kjæresten har forresten ikke sagt noe som kan tilsi at han vil ut av forholdet eller er usikker på forholdet, det er mer en gnagende følelse jeg stadig får som ikke er god. En følelse av at han ofte er litt lunken og halvveis engasjert. Har prøvd å snakke med han, og han har forsikret meg om at han er all in, han er dårlig på å komme med komplimenter og på å vise kjærlighet. Jeg klarer ikke finne ut om den følelsen skyldes at han bare er sånn, eller om det mangler følelser der. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...