Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2006 #4 Skrevet 4. februar 2006 Det har jeg vært hundrede ganger. Min løsning på problemet er snop og tv eller en god bok. Å gå ut på byen er oppskrytt synes ihvertfall jeg
-Fisken- Skrevet 4. februar 2006 #5 Skrevet 4. februar 2006 Det har jeg vært hundrede ganger. Min løsning på problemet er snop og tv eller en god bok. Å gå ut på byen er oppskrytt synes ihvertfall jeg ← Enig. Et glass vin, en god bok eller film, starinlys - det er svaret på en vellykket alenekveld
Donnie Darko Skrevet 4. februar 2006 #6 Skrevet 4. februar 2006 jeg hadde gått ut og møtt noen. alltid kjentfolk på pubene rundtom
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2006 #8 Skrevet 4. februar 2006 Nå vet ikke jeg om det er annerledes i Oslo, men andre steder går det da an å gå på kino alene, da kan man velge helt selv hva man vil se.
aline Skrevet 4. februar 2006 #9 Skrevet 4. februar 2006 støtter forslag om snop, noe godt å drikke og enten tv/film eller en god bok.
Gjest GreenSky Skrevet 4. februar 2006 #10 Skrevet 4. februar 2006 jeg hadde gått ut og møtt noen. alltid kjentfolk på pubene rundtom ← Ja, hvis en har så mange venner, så. *misunnelig*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå