Gå til innhold

Marianne saken.

jordbær86

Anbefalte innlegg

Tror dere dette noen gang kommer til å bli løst? Hva tror dere mest sannsynlig  kan ha skjedd? Bortført eller drept?  Tenk om hun lever et sted i dag og ikke selv husker noe.

Har lest en del om det, og får alltid en creepy følelse når jeg leser om det. Men det er veldig trist også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jordbær86 skrev (2 timer siden):

Hva tror dere mest sannsynlig  kan ha skjedd? Bortført eller drept?  Tenk om hun lever et sted i dag og ikke selv husker noe.

Har lest en del om det, og får alltid en creepy følelse når jeg leser om det. Men det er veldig trist også.

Begge deler, tror jeg hendte..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (16 minutter siden):

Begge deler, tror jeg hendte..

Ja mulig det sikkert. Jeg skjønner bare ikke hvordan det er mulig å skjule et lik så godt at ingen har klart å finne ut noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under den opprinnelige etterforskningen av Mariannesaken var det Geir Olaf Hansen som avhørte mistenkte og moduskandidater. Geir Olaf Hansen er avhøreren som senere totalfucket baneheiasaken med sine avhør av Jan Helge Andersen.

Det er ikke betryggende at en så svak avhører var sentral i etterforskningen, ville ikke vært overraskende om navnet på gjerningsmannen ligger et sted i politidokumentene.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hraff skrev (7 timer siden):

Under den opprinnelige etterforskningen av Mariannesaken var det Geir Olaf Hansen som avhørte mistenkte og moduskandidater. Geir Olaf Hansen er avhøreren som senere totalfucket baneheiasaken med sine avhør av Jan Helge Andersen.

Det er ikke betryggende at en så svak avhører var sentral i etterforskningen, ville ikke vært overraskende om navnet på gjerningsmannen ligger et sted i politidokumentene.

Kan det hende de vet det liksom?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 hours ago, jordbær86 said:

Kan det hende de vet det liksom?

Nei, selvfølgelig vet de ikke hvem som gjorde det.

Når jeg sier at politiet kan ha navnet et sted i etterforskningsdokumentene, så mener jeg at gjerningspersonen var en av de politiet mistenkte eller avhørte uten at de skjønte at det var han.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hraff skrev (3 timer siden):

Nei, selvfølgelig vet de ikke hvem som gjorde det.

Når jeg sier at politiet kan ha navnet et sted i etterforskningsdokumentene, så mener jeg at gjerningspersonen var en av de politiet mistenkte eller avhørte uten at de skjønte at det var han.

Skjønner. Det er vel ikke helt sikkert at hun er drept heller?  Kan jo være en liten sjans for at hun lever... Men den er vel liten da hun antageligvis som voksen hadde fått med seg hva som har skjedd og tatt kontakt, selv om hun ikke nødvendigvis husket noe fra det som skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...