Gå til innhold

Hvordan gikk det med den gærne jenta/fyren fra skolen din?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og hva var historien deres? Typ, en MBD-gutt på skolen min, "Martin", en skikkelig grenseløs pøbelfyr, endte uoverraskende som narkoman og kriminell. Møtte han nylig da jeg fikk ny jobb på en rusinstitusjon. Trist å se at dette lå i kortene allerede på barneskolen også var det ingen som tok tak nok til at det endret seg i løpet av alle skoleårene hans. Vet lite om foreldrene hans, annet enn at jeg regner med det ikke sto så bra til. Fikk vondt av han. Så bortkasta liv. Han er 37 nå.

Anonymkode: de40f...14a

• Liker 1
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde 4-5 stykker med lærevansker som alle gikk bra for, 2 jenter som dabbet litt med rus (hasj) hvor den ene var litt ute på kjøret fram til nå de siste 5 åra men er clean og mor nå, de to som var de største bråkmakere hvor en hadde fysisk handicap med hørselen er "normale".
Ironisk nok ble den største bråkmakeren og bølla som gikk i klasse med sistnevnte person ovenfor lærer. Mobberen ble faktisk lærer. Hadde ikke trodd det.

Anonymkode: 04a65...aa4

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hen tok selvmord for noen måneder siden 🥺

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han døde det året vi fylte 20. Tror de var 2-3 gutter i samme gjeng, alle døde veldig unge. 

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble drept....

Anonymkode: 7b461...806

• Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Her kan jeg svare for på min skole var det meg! Drev med så mye dritt, mye kriminalitet, narkotika, alkohol, osv fra jeg var 12 år. Barnevernsbarn, bodde på institusjon, skyhøyt fravær. Flytta for meg selv da jeg var 15 år, skeiet like mye ut da. 

Bestemte meg da jeg ble myndig for at det ikke var det livet jeg ville ha. Jeg måtte endre livet mitt eller så kom jeg til å dø relativt raskt. Snudde om på min egen situasjon og som 40-åring i dag har jeg et vanlig A4-liv. Har vært gift lenge, to barn, fast jobb og høy utdannelse.

Da mine barn ble 12+ år tenkte jeg herregud.. at ingen tok vare på meg. Jeg jobber utrolig nok i skolen og elsker det. Prøver å være den voksne jeg selv hadde behov for som barn. 

Anonymkode: fa614...f86

Hvordan i alle verden klarte du å snu rundt i så ung alder? 

Anonymkode: de40f...14a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blei spesialsjukepleier på ein svær psykiatrisk institusjon. Haldt på å dette av stolen då eg høyrte det. Men han er flink! Og eg er så glad på hans vegner. 

Anonymkode: cea2f...153

• Hjerte 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ikke så mange av dem på min skole. De få som var døde stort sett i løpet av 20-årene. Enten det var rus eller selvmord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde mange av dem, meg inkludert. Noen havnet skikkelig på ruskjøret, og sliter med det enda. Andre går det helt fint med. Men de fleste aner jeg ingenting om lengre. 

Anonymkode: 058a2...931

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en gutt som var trøblete. Ruste seg litt også. Pøbel rett og slett. Så ble søsteren hans drept. Det var på dagen fullstendig endring på ham. Han ble totalt motsatt. Han fikk barn tidlig og er en god far for barna sine.

• Liker 2
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den «verste» drepte sin bror med hagle og skøt seg selv etterpå. Etterlot kone og tre små barn. Helt forjævlig. Vil si at det egentlig ikke var noe vondt i han, han var bare skikkelig misforstått og vanskelig opp vekst. Ble jo mobba fordi han var så vill. 

Anonymkode: 0d9b9...8f0

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er 43 år gammel, kom nettopp ut av fengsel og leier en liten rønne. Prøver å få seg en jobb, men har ikke klart å fullføre mye skole, og med den CVen er han vel ikke veldig ansettelig.

Anonymkode: bd501...e78

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verstingen døde vinteren vi gikk i tiende, sniffet et eller annet tror jeg det var. En er dessverre blitt psykolog🤮 de andre vet jeg ingenting om.

Anonymkode: 7891a...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Døde lenge før de fylte 20. 

Mannen min har også mistet to fra kullet sitt som gjorde ungdomsskolen et helvete for andre.

Anonymkode: 0c1ff...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på feil vei i livet, men ble gravid ganske ung. Det reddet meg. Jeg tar vare på livet mitt nå. Men er nok litt kjent som bråkmakeren, ble jeg utvist fikk jeg jo bare fri. Så var jo ikke noe stress. 

Har nå en mann som også endte under sånn egen skole for disse folkene, han sleit noen voksen år. Men når vi gikk inn i forholdet var han ferdig med tull, har hatt samme jobben i 10år og ingen rus problemer. 

Vi er nå veldig kjedelige a4 mennesker 😂

Anonymkode: cae30...b1e

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

verstingen lever og ånder som "heks" i en av storbyene altså har det som levebrød, en annen ble kvinnemishandler, den tredje lever som en "klovn" klarer ikke å holde på damene. 

Anonymkode: db18c...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var drittsekken på vår skole. Det var ikke med vilje - det var den oppdragelsen jeg hadde fått. Og det var den måten jeg ble behandlet hjemme selv. Jeg er lei meg for at det gikk ut over andre.

Jeg ble alvorlig psykisk syk som 18 åring, og gikk inn og ut av institusjoner i 15 år. Er 42 i dag, er gift, har gode venner er uføretrygdet og begynner endelig å bli noe bedre psykisk. 

Anonymkode: 8af64...1ce

• Liker 5
  • Hjerte 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...