j23 Skrevet 11. mars 2024 #1 Skrevet 11. mars 2024 Skal oppgradere lagringsplassen på Icloud, og finner følgende på nett: 50 GB: 12 NOK 200 GB: 39 NOK 2 TB: 129 NOK 6 TB: 399 NOK 12 TB: 799 NOK Dette kan visstnok kun gjøres via kjøp på mobilen/iphone og ikke på nett... Når jeg går på icloud og lagringsplass så står det."Lagringsplassen er full. Skaff deg icloud+ for å sikre at appene og tjenestene dine fortsetter å synkronisere medicloud." "Oppgrader for kr 12,00 per måned. Men når jeg trykker på det får jeg KUN valg om å kjøp 200 gb (39,-), 2 tb (129,-), 6 tb (399,-) eller 12 tb (799,-). Jeg forstår ikke hvorfor...!! Når jeg ser på min icloud har jeg 5 gb (og brukt opp alt), så det er ikke at jeg allerede har et 50gb-abonnement. Jeg trenger sårt hjelp til å få ordnet dette eller forstå hvorfor det ikke er mulig å kjøp en vanlig oppgradering til 50 gigabyte for 12 kroner.... hjelp...
j23 Skrevet 11. mars 2024 Forfatter #2 Skrevet 11. mars 2024 Gikk for annen app, prøver google photo selv om jeg har iphone. Admin må bare slette tråden. Har mista trua på hele apple og iphone med dette plaget😝😪
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå