AnonymBruker Skrevet 11. mars #1 Del Skrevet 11. mars Hei! Er ei jente på 27 år. Har i alle år hatt ganske regelmessig mens på 28-32 dager. Denne måneden har jeg ikke fått mensen. Ventet mensen for snart 1,5 uke siden (1 eller 2. mars). Har symptomer på at mensen nærmer seg, dette har jeg hatt i ca 2 uker. Har menssmerter, noe økt utflod og ømme bryst, og følelse av at mensen kommer snart, men kommer ingenting. Jeg og kjæresten hadde ubeskyttet sex noen dager før jeg ventet mens, altså i slutten av februar. Tok graviditetstest 9. mars som var negativ. Den digitale til clear blue. Er nå på dag 40 i syklusen. Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: f5b53...2d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #2 Del Skrevet 11. mars Du kan ha fått eggløsning mye senere enn vanlig (du bør derfor ikke ha ubeskyttet sex hvis du ikke prøver å bli gravid, fordi kroppen kan plutselig ha eggløsning til et helt annet tidspunkt enn forventet), eller at du har hatt en såkalt anovulatorisk syklus (syklus uten eggløsning) som også er vanlig hos kvinner innimellom uten at det betyr at noe er galt. Hvis du fortsatt har negativ graviditetstest om en uke, er du nok ikke blitt gravid av samleiet i slutten av februar og du kan utelukke det som årsak. Hvis det går flere måneder uten menstruasjon kan du gå til lege. Det bør du kanskje uansett gjøre for prevensjonsveiledning hvis du ikke ønsker å bli gravid. Og isåfall hører tråden din til kropp og helse-forumet og ikke prøvere og ufrivillig barnløse. Anonymkode: 5a0ee...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå