AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #1 Skrevet 11. mars 2024 Hvor ofte møtes man og vet noen om det? Spør for en venn☺️ Anonymkode: 0d9c1...863
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #4 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Her Anonymkode: 48766...e0b Oi! det er kreativt! ts Anonymkode: 0d9c1...863
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #5 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oi! det er kreativt! ts Anonymkode: 0d9c1...863 Var ikke hensikten da, så ikke ontensjonellt kreativt i alle fall. (Alt i etterkant derimot var ganske kreativt). Ikke en god sjekkearena dette her tror jeg. Men det er av og til historier om noen som har truffet hverandre her. Anonymkode: 48766...e0b
Gjest Hoia Skrevet 11. mars 2024 #6 Skrevet 11. mars 2024 Her? På et anonymt forum?? Jøsses! Det kunne aldri falt meg inn.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #7 Skrevet 11. mars 2024 På en spilleapp på telefonen. Anonymkode: 9ba1c...7d7
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #8 Skrevet 11. mars 2024 Vi ble kjent via et forum for mange år siden. Jeg var samboer, han var gift. Vi flørtet mye på nett. Begynte å fleiper litt om å ligge sammen. Hadde aldri møttes. Så ble det mer spennende. Vi begynte å ringes på kveldstid da jeg gikk tur med hunden og han var på kveldsvakt på jobb. Vi planla å møtes for sex. Jeg droppet samboeren min 4 dager før og han flyttet ut den kvelden jeg møtte denne fyren i hemmelighet på hotell. Så hadde vi et hemmelig forhold i 2 år. Vi bodde langt fra hverandre og møttes stort sett en gang i mnd. Jeg var helt på knærne etter han og sexen var helt sinnsyk. Til slutt valgte han meg over kona og nå har vi vært gift i 20 år. Sexen er fortsatt amazing. 🤭 Anonymkode: ba5c6...889 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #9 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Var ikke hensikten da, så ikke ontensjonellt kreativt i alle fall. (Alt i etterkant derimot var ganske kreativt). Ikke en god sjekkearena dette her tror jeg. Men det er av og til historier om noen som har truffet hverandre her. Anonymkode: 48766...e0b Gøy at man kan møtes anonymt, har ikke tenkt på det som en mulighet. Fortsatte ikke elsker/elskerinne forholdet? Anonymkode: 0d9c1...863
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #10 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): På en spilleapp på telefonen. Anonymkode: 9ba1c...7d7 Såpass😅 Anonymkode: 0d9c1...863
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #11 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vi ble kjent via et forum for mange år siden. Jeg var samboer, han var gift. Vi flørtet mye på nett. Begynte å fleiper litt om å ligge sammen. Hadde aldri møttes. Så ble det mer spennende. Vi begynte å ringes på kveldstid da jeg gikk tur med hunden og han var på kveldsvakt på jobb. Vi planla å møtes for sex. Jeg droppet samboeren min 4 dager før og han flyttet ut den kvelden jeg møtte denne fyren i hemmelighet på hotell. Så hadde vi et hemmelig forhold i 2 år. Vi bodde langt fra hverandre og møttes stort sett en gang i mnd. Jeg var helt på knærne etter han og sexen var helt sinnsyk. Til slutt valgte han meg over kona og nå har vi vært gift i 20 år. Sexen er fortsatt amazing. 🤭 Anonymkode: ba5c6...889 Han har garantert amaaazing sex bak din rygg også. En utro mann forblir aldri trofast. Anonymkode: 9448c...72a 7
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #12 Skrevet 11. mars 2024 Møtt flere spennende damer her inne, mange sexfrustrerte her, av begge kjønn 🙈 M50 Anonymkode: 0d7f2...76f
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #13 Skrevet 11. mars 2024 En venninnes kollega på byen 😅 Anonymkode: 04d25...cc1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #14 Skrevet 11. mars 2024 Badoo men trodde han var single i begynnelsen. Varte i nesten 5 år. Ble forelsket og blind og dum og hekta. Heldigvis begynner det å bli noen mnd’er siden siste gang og ble enig om kun å være venner som alle forstår vil si det samme som at det er slutt. Jeg fikk ikke dekket mine behov for nærhet og kos. Det ville han gi så avsluttet da. savner han når alle andre ting ikke funker. Kommer meg ikke på en date en gang med noen jeg syns virker spennende. Gutta feiger ut og ghoster stort sett og hver gang en blir avvist savner jeg han. Men vet jeg må holde meg unna. vet at tar jeg kontakt med han så vil jo han ta det som klarsignal til og fortsette som før og det er ikke noe jeg ønsker fir meg selv. Vanskelig Anonymkode: fea68...4f4
Gjest Hoia Skrevet 11. mars 2024 #15 Skrevet 11. mars 2024 Det er en del brente mennesker her inne. Det er sikkert fordi det er et anonymt forum, greit å få ut litt som man ikke orker å snakke om ellers. Brent kan lett endres på da.
Ingv38 Skrevet 12. mars 2024 #16 Skrevet 12. mars 2024 Har samboer, han vet egentlig alt og jeg møter eksen ved jevne mellomrom, både sammen med typen og eksen alene, eksen har jeg nær sagt alltid kjent og jeg møtte ham vel egentlig når han var sammen med min to år eldre søster(men det er mange år siden) og vi lærte vel at vi ikke funker som noe annet enn venner med litt lek og gøy innimellom og hverdagen er nok best sammen med nåværende samboer😳 Jepp, jeg vet det var kleint😳 1
feliek54 Skrevet 12. mars 2024 #17 Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvor ofte møtes man og vet noen om det? Spør for en venn☺️ Anonymkode: 0d9c1...863 Jeg har møtt dame på flere prate kanaler og noen hadde jeg fast forhold til over lenger tid. Men dessverre alt for lenge siden nå. møttes stort ser 2-3 g i mnd.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #18 Skrevet 12. mars 2024 feliek54 skrev (2 minutter siden): Jeg har møtt dame på flere prate kanaler og noen hadde jeg fast forhold til over lenger tid. Men dessverre alt for lenge siden nå. møttes stort ser 2-3 g i mnd. Hvorfor ble forholdene avsluttet? Anonymkode: 0d9c1...863
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #19 Skrevet 12. mars 2024 19 hours ago, Hoia said: Her? På et anonymt forum?? Jøsses! Det kunne aldri falt meg inn. Vet om hverfall 4 som er blitt elskere etter å ha møtt hverandre her. Er og noen som har blitt par her inne. Er ikke så anonymt hvis jeg sender deg en pm, så snakker vi litt, så utveksler vi snap, å så telefon nr, så adresse, så soverom. Er ikke så vanskelig 😊 Hilsen ei som fant elskeren sin her inne. Anonymkode: 4b293...61d 1
no shame Skrevet 12. mars 2024 #20 Skrevet 12. mars 2024 Møter mine på nettforum. Møtes alt fra en til flere ganger i mnd med begge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå