Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kun en grunn per spørsmål!!

(Opplisting om kvifor det er så herlig å vere ilag med din heldige utvalgte vil eg ikkje ha noko av :ler: )

Og viss du ikkje finn en einaste grunn til at du skulle ønske du var singel, så kan du gjerne komme med noko så usaklig som at då varer kvitosten lenger ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Fordi det er fantastisk å ha noen å dele livet med.

2. Hmmm.......da trenger man bare vaske/rydde etter seg selv :ler:

Gjest -eline-
Skrevet (endret)

1. Fordi det er utrolig godt å vite at han er der for meg uansett hva som skjer

2. thja... da er det ingen man må ta hensyn til?

Endret av -eline-
Gjest Aimable Amie
Skrevet

1. Fordi mannen er min beste venn og den beste elskeren jeg noensinne har hatt.

2. Fordi jeg er en smule betatt av Sivert Høyem i Matrugada - blir matt bare jeg hører stemmen hans ;)

Skrevet (endret)

1. Fordi jeg ikke klarer å tenke meg til hvordan livet mitt hadde vært uten min kjære, elsker ham så uendelig høyt!

2. Fordi da hadde jeg sluppet den pinen av en ekskjæreste som han har.

Endret av Karro
Skrevet

1.Fordi jeg trives så utrolig godt sammen med han, jeg elsker han , og han er min sjelevenn. Jeg er en person som trives best i forhold, iallfall gode forhold

2. Fordi ... da kan man flørte med hvem man vil og gjøre hva man vil.

Skrevet
:grine:

Næmmen du dåååå.... :troest:

Gå innpå tråden eg lagde på singelforumet og sjå kor flott det er å vere singel!! :ler:

Skrevet

1. Fordi jeg ikke liker å drikke kaffe alene selv om den smaker nesten det samme...

2. Fordi jeg vet hva jeg har og ikke har og hva jeg skal forholde meg til og fordi det faktisk er deilig å lese på senga og ha den for seg selv i perioder...

Gjest Jalileh
Skrevet
Næmmen du dåååå....  :troest:

Gå innpå tråden eg lagde på singelforumet og sjå kor flott det er å vere singel!!  :ler:

Ok... *tusler inn på singelforumet* :klem:

:erter:

Skrevet

1. Fordi det er så herlig å ha en å dele gleder og sorger med, å ha en å tenke på og savne, og være så nær som det overhodet går an å komme et annet menneske..

2. Da hadde jeg kunnet bruke enda mer penger på shopping :)

Gjest Nemesis
Skrevet

1. Fordi jeg liker å ha en å våkne opp med, dele sorger og gleder med, en som alltid er der og som man har en grenseløs trygghet til.

2.

* Fordi da kunne jeg slippe å rydde opp etter andre

* Slippe å ta hensyn til andre

Gjest NastyNice
Skrevet

1. Fordi det er så herlig å være glad i noen som er glad i deg tilbake! ( og som ikke er familie da... he he ;) )

2. Fordi jeg studerer, og av og til er det vanskelig å ha kjæreste som man må ta hensyn til.

Skrevet

1. Noen å dele alt med og å ha noen rundt seg og ikke minst lidenskapen og kjærligheten man får/gir.

2. Frihet når det gjelder rydding, penger, tidsbruk, rett og slett gjøre hva man vil uten at noen andre har rett til å bry seg.

Skrevet

1. Noen som kan vaske opp, høre på syting og klaging, rydde og kose med meg og spaken min daglig. Sex. Mye sex. Det er et sunnhetstegn med fin dame. Respekt fra kamerater.

2. Det er digg å slippe å høre på syting og klaging selv. Digg å kunne kjøpe en sjokolade, og så er den faktisk i skapet når jeg har lyst på. Digg å kunne game så mye jeg vil uten at noen maser. Digg å kunne la klærne slenge på sofaen. Digg å kunne la oppvasken ligge i kummen. Digg å kunne ta seg en runk uten at noen spør meg om de ikke er bra nok. Digg å ha en mindre bursdag å tenke på. Digg å slippe maset om unger. Digg å digge livet hvis en ikke må ha sex hver dag, men kan nøye seg med et par ganger i uka.

Skrevet

1. Å dele livet mitt, både i glede og sorg, med en person jeg elsker, ærer og begjærer

2. Friheten av å ikke ha noen å ta hensyn til i de avgjørelser en blir stilt overfor..

Skrevet

1. Fordi det er deilig å ha en person man konstant kan glede seg til å se.

2. Fordi det er koselig å ha en person, som liksom kan ”beskytte” deg.

3. Det er også veldig hyggelig å ha en person som man kan si alt til.

Gjest Sukkerert
Skrevet

1) Følelsen av å være den ene og mest spesielle personen i en annens liv. Og å ha en slik person i ens eget liv.

2) Da kan man flørte masse og være nyforelsket.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

1. Fordi det er godt å ha en helt spesiell person å dele alt med :)

2. Fordi da ville man ikke behøvd å bekymre seg over om den man var glad i skulle forlate deg :klø:

Skrevet
1. Fordi det er godt å ha en helt spesiell person å dele alt med :)

2. Fordi da ville man ikke behøvd å bekymre seg over om den man var glad i skulle forlate deg  :klø:

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...