AnonymBruker Skrevet 11. mars #1 Del Skrevet 11. mars Hva er det du kjenner på som den beste følelsen ved det å røyke? Hva er det som trigger? Hva er det som er så godt? Anonymkode: 643af...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #2 Del Skrevet 11. mars Vonde følelser trigger meg. Det som er godt med det at det i det øyeblikket jeg røyker tar bort smertene inni meg. Jeg røyker mindre når jeg har det bra, noe som er sjeldent. Anonymkode: 38ef2...3e8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 11. mars #3 Del Skrevet 11. mars Røyke hva? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #4 Del Skrevet 11. mars Hareena skrev (2 timer siden): Røyke hva? Sigaretter selvfølgelig! Anonymkode: 643af...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #5 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er det du kjenner på som den beste følelsen ved det å røyke? Hva er det som trigger? Hva er det som er så godt? Anonymkode: 643af...e67 Det er godt fordi du verkeleg pustar inn... For å seie det slik; eg starta med meditasjon for pusten og slutta mi karriere som storrøykar. Anonymkode: a30be...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #6 Del Skrevet 11. mars Det beste er på sommeren, gjerne rundt når solen går ned. Og man er god og mett, og setter seg ut i solnedgangen med et glass vin en lørdag ettermiddag. Da smaker røyken helt himmelsk. Jeg røyker kanskje 3 sigaretter i året, og en av de gangene vil være på en kveld som det jeg beskriver her. Anonymkode: f3499...6a7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 11. mars #7 Del Skrevet 11. mars En følelse av frihet. Det er hva jeg forbandt med å tenne en sigarett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 11. mars #8 Del Skrevet 11. mars Den eneste gangen jeg savner sigaretter er når jeg ligger på stranden på sommeren etter et bad. Nå ligger jeg sjelden pal på standen da, men da var det virkelig digg med en sigg. Og i varmen med en øl. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
. Anonym. Skrevet 11. mars #9 Del Skrevet 11. mars Det er ikke noe bra med å røyke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 12. mars #10 Del Skrevet 12. mars 14 hours ago, . Anonym. said: Det er ikke noe bra med å røyke. Om det ikke var noe bra ville ingen gjort det. Problemet er bare at de objektive ulempene er så uendelig mye større en fordelene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #11 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (På 11.3.2024 den 22.42): Det beste er på sommeren, gjerne rundt når solen går ned. Og man er god og mett, og setter seg ut i solnedgangen med et glass vin en lørdag ettermiddag. Da smaker røyken helt himmelsk. Jeg røyker kanskje 3 sigaretter i året, og en av de gangene vil være på en kveld som det jeg beskriver her. Anonymkode: f3499...6a7 Det der er helt fantastisk! For en kveld! Rart du ikke gjør det oftere… Den røykpakka di må være rimelig tørr😅 Anonymkode: 643af...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #12 Del Skrevet 12. april Velbehag! En kjenner et velbehag når en setter seg ned og slapper av og trekker inn, litt me time:) Anonymkode: 643af...e67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #13 Del Skrevet 12. april For meg gir det en slags trygghetsfølelse og et utløp for selvdestruktiviteten Anonymkode: 064dc...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #14 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (19 timer siden): For meg gir det en slags trygghetsfølelse og et utløp for selvdestruktiviteten Anonymkode: 064dc...74a Hvilken trygghetsfølelse og selvdestruktivitet? Anonymkode: 643af...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #15 Del Skrevet 13. april Jeg røyker ikke og kan stort sett ikke fordra lukten, men av og til når jeg går bak noen som nettopp har fyrt opp en ferdigsigarett og blåser ut første draget som treffer meg får jeg assosiasjoner til morsomt uteliv og sommerkvelder. På samme måte som røyk fra rullings for meg lukter gammel kaffe. Kanskje fordi faren min røyka i oppveksten. Prøvde selv røyk, men det ble aldri min greie. Anonymkode: 29077...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimona Skrevet 13. april #16 Del Skrevet 13. april Prøvde å røyke en gang jeg var ute på byen sammen med søsteren. Tok ett skikkelig drag og verden begynte plutselig å snurre som en karusell og jeg ble kvalm. Røyken smakte pyton! Skjønner ikke hvordan røykere orker. En dyr måte å forgifte seg på ~ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
. Anonym. Skrevet 13. april #17 Del Skrevet 13. april Ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
. Anonym. Skrevet 13. april #18 Del Skrevet 13. april Jinx_lol skrev (22 minutter siden): Prøvde å røyke en gang jeg var ute på byen sammen med søsteren. Tok ett skikkelig drag og verden begynte plutselig å snurre som en karusell og jeg ble kvalm. Røyken smakte pyton! Skjønner ikke hvordan røykere orker. En dyr måte å forgifte seg på ~ Røyking øker risikoen flere kreftformer Årlig dør rundt 5000 personer i Norge på grunn av røyking. Røyking er årsak til cirka 80 prosent av all lungekreft. Lungekreft er den kreftformen som tar flest liv både blant menn og kvinner i Norge. 5 års relativ overlevelse har økt blant begge kjønn, men er fortsatt lav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #19 Del Skrevet 13. april 14 minutter siden, . Anonym. said: Røyking øker risikoen flere kreftformer Årlig dør rundt 5000 personer i Norge på grunn av røyking. Røyking er årsak til cirka 80 prosent av all lungekreft. Lungekreft er den kreftformen som tar flest liv både blant menn og kvinner i Norge. 5 års relativ overlevelse har økt blant begge kjønn, men er fortsatt lav. Oi, har du virkelig funnet ut av dette selv Sherlock? Lurer på hvor mange av besserwisserne på KG som dør årlig. Finnes det noen statistikk på dette? Anonymkode: b096f...d93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #20 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Oi, har du virkelig funnet ut av dette selv Sherlock? Lurer på hvor mange av besserwisserne på KG som dør årlig. Finnes det noen statistikk på dette? Anonymkode: b096f...d93 Burde gått an å downvote hjernedøde innlegg som ditt på kg. Anonymkode: 290e8...6b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå