AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #1 Skrevet 11. mars 2024 Det er så slitsomt, hvordan slutte? Anonymkode: 2e844...f3d 1 1
Gjest casca Skrevet 11. mars 2024 #3 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er så slitsomt, hvordan slutte? Anonymkode: 2e844...f3d Eneste svaret jeg har er: bli progressivt bedre på alle områder. Bli mer balansert, fysisk, mentalt. Søk hjelp om du trenger det for å jobbe med det mentale. Jeg har overtenkt og overanalysert det meste de siste 10+ årene, var ikke før jeg gradvis hadde det bedre med meg selv og ble mer stabil at det roet seg litt. Også hjelper det å skaffe en valp, ta ansvar for noen andre enn deg selv.. som ironisk nok gjør at det blir lettere å ta vare på deg selv også.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #4 Skrevet 12. mars 2024 casca skrev (14 timer siden): Eneste svaret jeg har er: bli progressivt bedre på alle områder. Bli mer balansert, fysisk, mentalt. Søk hjelp om du trenger det for å jobbe med det mentale. Jeg har overtenkt og overanalysert det meste de siste 10+ årene, var ikke før jeg gradvis hadde det bedre med meg selv og ble mer stabil at det roet seg litt. Også hjelper det å skaffe en valp, ta ansvar for noen andre enn deg selv.. som ironisk nok gjør at det blir lettere å ta vare på deg selv også. Har ikke tid til hund, jobber 100% turnus. Anonymkode: 2e844...f3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå