Gå til innhold

Ufyselige mødre? Kan MENN se hit?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må si det virker som om det er mange forsmådde og sinte kvinner her. Kvinner som har blitt forlatt, og som gjør det de kan for å gjøre livet surt for eksmannen. 
Er dette en tendens på KG? Vet at det er et kvinneforum, men hvor er mennene som kunne ha balansert dette inntrykket? Skulle ønske flere menn kom på banen her.

Anonymkode: a0b8c...e41

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bli med i et forum for menn da

Anonymkode: 3ed16...b53

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Joda, men da blir det unyansert andre veien.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg må si det virker som om det er mange forsmådde og sinte kvinner her. Kvinner som har blitt forlatt, og som gjør det de kan for å gjøre livet surt for eksmannen. 
Er dette en tendens på KG? Vet at det er et kvinneforum, men hvor er mennene som kunne ha balansert dette inntrykket? Skulle ønske flere menn kom på banen her.

Sier ikke navnet «kvinneguiden» deg noe?🤣

Kan du komme med eksempler på alle disse forlatte kvinnenes innlegg? For jeg har en følelse av at du overdriver noe helt ekstremt🤣

Anonymkode: 65228...198

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Kvinnene på KG er både kvinnehatende og mannehatende, alt etter hvordan du spør og hvem som spør. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

På en måte naturlig at det blir slik. Damer i normale forhold, med et normalt syn på menn, har ikke behov for å være her inne og spre eder og galle. De som her inne er stort sett damer som ikke får til livet, og derfor har mye frustrasjon å få ut. De mislykkes med det meste, og trenger noen å skylde på.

Anonymkode: c0a82...b23

• Liker 1
Gjest Fillerye
Skrevet

Finnes nok begge deler. De fleste oppegående mødre vet at krig mot far, går mest ut over barnet. De ufyselige mødrene du nevner er heldigvis ikke majoriteten, men de er for mange ja. Både mødre og fedre som oppførte seg slik, burde settes kraftig på plass.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.3.2024 den 8.23):

På en måte naturlig at det blir slik. Damer i normale forhold, med et normalt syn på menn, har ikke behov for å være her inne og spre eder og galle. De som her inne er stort sett damer som ikke får til livet, og derfor har mye frustrasjon å få ut. De mislykkes med det meste, og trenger noen å skylde på.

Det finnes definitivt kvinner her inne som svelger store kameler i forbindelse med samarbeid med far også, for å holde det så fredelig som mulig for barnet 😊 

Anonymkode: 4f3fb...c20

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det finnes definitivt kvinner her inne som svelger store kameler i forbindelse med samarbeid med far også, for å holde det så fredelig som mulig for barnet 😊 

Anonymkode: 4f3fb...c20

Jepp jeg er en av de. Raus, fleksibel som bare det mot eksen som har vært og er til tider en drittsekk mot meg. Noen av oss tenker først på barna våres!

Anonymkode: af400...58c

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser at "anonym bruker" får problemer med å få frem alternative meninger.
Riktignok er de de som kommer med en setning som støtter alternative påstander. Problemet er at det følges opp med ett komma (,) og MEN ....... som om det ikke finnes menn som faktiske kan være like bra, eller bedre, enn kvinner på en del områder.
Jeg tro å det å få frem et alternativt syn i forum som dette er umulig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.3.2024 den 2.56):

Sier ikke navnet «kvinneguiden» deg noe?🤣

Kan du komme med eksempler på alle disse forlatte kvinnenes innlegg? For jeg har en følelse av at du overdriver noe helt ekstremt🤣

Anonymkode: 65228...198

Det gjør personen ikke

Anonymkode: 4e46d...9fd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.3.2024 den 8.23):

Dette var et tullete svar

Anonymkode: 4e46d...9fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...