AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #1 Skrevet 11. mars 2024 Jeg må si det virker som om det er mange forsmådde og sinte kvinner her. Kvinner som har blitt forlatt, og som gjør det de kan for å gjøre livet surt for eksmannen. Er dette en tendens på KG? Vet at det er et kvinneforum, men hvor er mennene som kunne ha balansert dette inntrykket? Skulle ønske flere menn kom på banen her. Anonymkode: a0b8c...e41
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #2 Skrevet 11. mars 2024 Bli med i et forum for menn da Anonymkode: 3ed16...b53 5
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #3 Skrevet 11. mars 2024 Joda, men da blir det unyansert andre veien. Anonymkode: a0b8c...e41
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #4 Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg må si det virker som om det er mange forsmådde og sinte kvinner her. Kvinner som har blitt forlatt, og som gjør det de kan for å gjøre livet surt for eksmannen. Er dette en tendens på KG? Vet at det er et kvinneforum, men hvor er mennene som kunne ha balansert dette inntrykket? Skulle ønske flere menn kom på banen her. Anonymkode: a0b8c...e41 Sier ikke navnet «kvinneguiden» deg noe?🤣 Kan du komme med eksempler på alle disse forlatte kvinnenes innlegg? For jeg har en følelse av at du overdriver noe helt ekstremt🤣 Anonymkode: 65228...198 5
lajlaj Skrevet 12. mars 2024 #5 Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg må si det virker som om det er mange forsmådde og sinte kvinner her. Kvinner som har blitt forlatt, og som gjør det de kan for å gjøre livet surt for eksmannen. Er dette en tendens på KG? Vet at det er et kvinneforum, men hvor er mennene som kunne ha balansert dette inntrykket? Skulle ønske flere menn kom på banen her. Anonymkode: a0b8c...e41 Kvinnene på KG er både kvinnehatende og mannehatende, alt etter hvordan du spør og hvem som spør. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #6 Skrevet 13. mars 2024 På en måte naturlig at det blir slik. Damer i normale forhold, med et normalt syn på menn, har ikke behov for å være her inne og spre eder og galle. De som her inne er stort sett damer som ikke får til livet, og derfor har mye frustrasjon å få ut. De mislykkes med det meste, og trenger noen å skylde på. Anonymkode: c0a82...b23 1
Gjest Fillerye Skrevet 17. mars 2024 #7 Skrevet 17. mars 2024 Finnes nok begge deler. De fleste oppegående mødre vet at krig mot far, går mest ut over barnet. De ufyselige mødrene du nevner er heldigvis ikke majoriteten, men de er for mange ja. Både mødre og fedre som oppførte seg slik, burde settes kraftig på plass.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #8 Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 13.3.2024 den 8.23): På en måte naturlig at det blir slik. Damer i normale forhold, med et normalt syn på menn, har ikke behov for å være her inne og spre eder og galle. De som her inne er stort sett damer som ikke får til livet, og derfor har mye frustrasjon å få ut. De mislykkes med det meste, og trenger noen å skylde på. Anonymkode: c0a82...b23 Det finnes definitivt kvinner her inne som svelger store kameler i forbindelse med samarbeid med far også, for å holde det så fredelig som mulig for barnet 😊 Anonymkode: 4f3fb...c20 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #9 Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det finnes definitivt kvinner her inne som svelger store kameler i forbindelse med samarbeid med far også, for å holde det så fredelig som mulig for barnet 😊 Anonymkode: 4f3fb...c20 Jepp jeg er en av de. Raus, fleksibel som bare det mot eksen som har vært og er til tider en drittsekk mot meg. Noen av oss tenker først på barna våres! Anonymkode: af400...58c 1
Proaktiv Skrevet 17. mars 2024 #10 Skrevet 17. mars 2024 Jeg ser at "anonym bruker" får problemer med å få frem alternative meninger. Riktignok er de de som kommer med en setning som støtter alternative påstander. Problemet er at det følges opp med ett komma (,) og MEN ....... som om det ikke finnes menn som faktiske kan være like bra, eller bedre, enn kvinner på en del områder. Jeg tro å det å få frem et alternativt syn i forum som dette er umulig.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #11 Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 12.3.2024 den 2.56): Sier ikke navnet «kvinneguiden» deg noe?🤣 Kan du komme med eksempler på alle disse forlatte kvinnenes innlegg? For jeg har en følelse av at du overdriver noe helt ekstremt🤣 Anonymkode: 65228...198 Det gjør personen ikke Anonymkode: 4e46d...9fd
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #12 Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 13.3.2024 den 8.23): På en måte naturlig at det blir slik. Damer i normale forhold, med et normalt syn på menn, har ikke behov for å være her inne og spre eder og galle. De som her inne er stort sett damer som ikke får til livet, og derfor har mye frustrasjon å få ut. De mislykkes med det meste, og trenger noen å skylde på. Anonymkode: c0a82...b23 Dette var et tullete svar Anonymkode: 4e46d...9fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå