AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #1 Skrevet 11. mars 2024 Jeg og kjæresten har vært sammen i ca 1 år. Det har flere ganger skjedd nå at vi for eksempel er uenige om noe og har krangla. Også setter jeg ett ultimatum. Sier enten så gjør du sånn eller sånn eller så er jeg ikke villig til det og det. Det som skjer er at han lurer meg og later som at han har gjort det for å få vilja si. Og så når jeg finner ut av det blir jeg sint fordi jeg føler meg jo lurt og ikke respektert. Og så begynner han å dra frem ting som ikke har noe med saken å gjøre. For å komme med argumenter for hvorfor han gjorde sånn. kjenner jeg begynner å bli drittlei av denne oppførselen. Føler at han er manipulerende. vet at jeg burde gå, ikke liv laga dette her 😟 men… måtte bare få det ut Anonymkode: fa68e...ba2 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #2 Skrevet 11. mars 2024 Det er vel strengt tatt du som er manipulerende som setter slike ultimatum - sier "nå gjør du sånn eller sånn eller så er jeg ikke villig til det og det". Har du respekt for kjæresten din så setter man ikke slike ultimatum for å få vilja si. Anonymkode: da32c...3c7 18 6
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #3 Skrevet 11. mars 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er vel strengt tatt du som er manipulerende som setter slike ultimatum - sier "nå gjør du sånn eller sånn eller så er jeg ikke villig til det og det". Har du respekt for kjæresten din så setter man ikke slike ultimatum for å få vilja si. Anonymkode: da32c...3c7 Enig. Anonymkode: 1cb4f...c5e 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #4 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er vel strengt tatt du som er manipulerende som setter slike ultimatum - sier "nå gjør du sånn eller sånn eller så er jeg ikke villig til det og det". Har du respekt for kjæresten din så setter man ikke slike ultimatum for å få vilja si. Anonymkode: da32c...3c7 Ts her. Jeg satte ultimatum fordi han har gjort noe respektløst mot meg. Så dette ultimatumet var hvis jeg skal fortsette forholdet. Jeg må jo sette ned foten og vise hvor grensene mine går. Av erfaring vet jeg jo at hvis du ikke gir mannen konsekvenser for sånn type oppførsel kjører de bare over deg. Anonymkode: fa68e...ba2 6 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #5 Skrevet 11. mars 2024 Just now, AnonymBruker said: Ts her. Jeg satte ultimatum fordi han har gjort noe respektløst mot meg. Så dette ultimatumet var hvis jeg skal fortsette forholdet. Jeg må jo sette ned foten og vise hvor grensene mine går. Av erfaring vet jeg jo at hvis du ikke gir mannen konsekvenser for sånn type oppførsel kjører de bare over deg. Anonymkode: fa68e...ba2 Hvorfor ultimatum når du ikke gjør som du sier/truer? Anonymkode: 1cb4f...c5e 5
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #6 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er vel strengt tatt du som er manipulerende som setter slike ultimatum - sier "nå gjør du sånn eller sånn eller så er jeg ikke villig til det og det". Har du respekt for kjæresten din så setter man ikke slike ultimatum for å få vilja si. Anonymkode: da32c...3c7 Og jeg tvinger ikke eller lurer han til noe. Han har jo full rett til å mene at det er urimelig eller ikke godta det eller ikke osv… men han kan ikke være respektløs mot meg også bare slippe unna med det. Hva blir neste da ? ts Anonymkode: fa68e...ba2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #7 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor ultimatum når du ikke gjør som du sier/truer? Anonymkode: 1cb4f...c5e Jo jeg gjør jo det. Det er jo det tråden handler om. At han lurer meg frem til å gjøre som han vil med å late som at han gjorde det jeg satte ultimatum for når han IKKE har gjort det. Jeg står jo for det ultimatimumet jeg har satt. Men han lurer meg. Anonymkode: fa68e...ba2
Odine Skrevet 11. mars 2024 #8 Skrevet 11. mars 2024 Jo enig i det. Men når dere krangler.. Føler du da at dere ordner opp og vokser på det i forholdet? For vist ikke, synes jeg det er litt tidlig å være så uenige og ulykkelige. Eller unødvendig mener jeg.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #9 Skrevet 11. mars 2024 Just now, AnonymBruker said: Jo jeg gjør jo det. Det er jo det tråden handler om. At han lurer meg frem til å gjøre som han vil med å late som at han gjorde det jeg satte ultimatum for når han IKKE har gjort det. Jeg står jo for det ultimatimumet jeg har satt. Men han lurer meg. Anonymkode: fa68e...ba2 Høres svært sunt ut for begge to, dette. Du får komme med et konkret eksempel, tror jeg. Anonymkode: 1cb4f...c5e 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #10 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ts her. Jeg satte ultimatum fordi han har gjort noe respektløst mot meg. Så dette ultimatumet var hvis jeg skal fortsette forholdet. Jeg må jo sette ned foten og vise hvor grensene mine går. Av erfaring vet jeg jo at hvis du ikke gir mannen konsekvenser for sånn type oppførsel kjører de bare over deg. Anonymkode: fa68e...ba2 Så han brøt med ultimatumet du satte for å bli værende i forholdet. Da må du gjøre det slutt nå da. Anonymkode: 112a8...6a1 6 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #11 Skrevet 11. mars 2024 Odine skrev (Akkurat nå): Jo enig i det. Men når dere krangler.. Føler du da at dere ordner opp og vokser på det i forholdet? For vist ikke, synes jeg det er litt tidlig å være så uenige og ulykkelige. Eller unødvendig mener jeg. Nei det er akkuratt det. Fordi jeg og han bor ikke sammen vi begge har barn. Jeg har barnet mitt 100% og han sitt 50%. Når vi har krangel eller uenigheter sier han at jeg MÅ dra til hab hvis vi kan fixe det. Jeg skjønner jo at det er best men, jeg har ikke altid mulighet til det på grunn av at jeg har jo barnet 100%. Og jeg synes det er tungt å bære på problemet i flere dager. Da hadde det jo vært bedre å kunne snakke på tlf hvertfall. Men han er lås til at det må være hos han. Jeg blir ikke i godt humør når jeg ikke får løst problemet med en gang. Så blir det bare verre. ts Anonymkode: fa68e...ba2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #12 Skrevet 11. mars 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nei det er akkuratt det. Fordi jeg og han bor ikke sammen vi begge har barn. Jeg har barnet mitt 100% og han sitt 50%. Når vi har krangel eller uenigheter sier han at jeg MÅ dra til hab hvis vi kan fixe det. Jeg skjønner jo at det er best men, jeg har ikke altid mulighet til det på grunn av at jeg har jo barnet 100%. Og jeg synes det er tungt å bære på problemet i flere dager. Da hadde det jo vært bedre å kunne snakke på tlf hvertfall. Men han er lås til at det må være hos han. Jeg blir ikke i godt humør når jeg ikke får løst problemet med en gang. Så blir det bare verre. ts Anonymkode: fa68e...ba2 Er det barn blanda inn i denne giften også....? Anonymkode: 1cb4f...c5e 3
Odine Skrevet 11. mars 2024 #13 Skrevet 11. mars 2024 Hvorfor gidder du? Barnet ditt trenger en lykkelig mor. 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #14 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så han brøt med ultimatumet du satte for å bli værende i forholdet. Da må du gjøre det slutt nå da. Anonymkode: 112a8...6a1 Ja han latet som at han hadde gjort det, det ultimatumet jeg satte når han ikke hadde gjort det. Gjorde jo ting bare verre nå han. Ikke så veldig mye bedre med å være respektløs med dette på toppen av det hele. ts Anonymkode: fa68e...ba2 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #15 Skrevet 11. mars 2024 Er dere 13 år? Anonymkode: 7fd47...096 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #16 Skrevet 11. mars 2024 Men hvis du har behov for å prate så er det vel naturlig at du drar til han? Skjønner godt han ikke vil ta det på telefon. Anonymkode: daaa9...ed9
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #17 Skrevet 11. mars 2024 Odine skrev (3 minutter siden): Hvorfor gidder du? Barnet ditt trenger en lykkelig mor. Det er det jeg har begynt å tenke på i det siste. Skal jeg gidde dette her. ts Anonymkode: fa68e...ba2 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #18 Skrevet 11. mars 2024 Kan du dele hva krangelen var om da? Hva du satte som ultimatum? Anonymkode: daaa9...ed9
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #19 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er det jeg har begynt å tenke på i det siste. Skal jeg gidde dette her. ts Anonymkode: fa68e...ba2 Du er jo singel no, TS. Sidan han har brote ultimatumet ditt... Anonymkode: 5453b...d7c 3 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #20 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja han latet som at han hadde gjort det, det ultimatumet jeg satte når han ikke hadde gjort det. Gjorde jo ting bare verre nå han. Ikke så veldig mye bedre med å være respektløs med dette på toppen av det hele. ts Anonymkode: fa68e...ba2 Hva du lurer på da? Du sa at han måtte noe for at du skulle bli i forholdet. Han løy og sa han gjorde det. Da må du gjøre alvor ut av det du sa tidligere, hvis ikke så vet han jo at du er en han kan gjøre sånt mot. Anonymkode: 112a8...6a1 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå