Gå til innhold

Cipralex, hvordan er det med bivirkninger? Økt appetitt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det står at etter 1. og 2. uke så avtar bivirkningene. Har hørt flere har fått ulvehunger og økt appetitt og lagt på seg etter å ha gått på de i årevis, men hvorfor påstår felleskatalogen at bivirkningene avtar etter 1-2 uker da? 

Redusert appetitt, økt appetitt og økt vekt står som vanlig. Redusert vekt står som mindre vanlig. 
Det gir lite mening! Betyr det at man kan gå opp i vekt, til tross for redusert appetitt da? La du på deg av cipralex? 

Anonymkode: ee86b...bd6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Annet spørsmål; er det forskjell på tablettene cipralex og Escitalopram Actavis?
Jeg vet virkestoffet er det samme, og at den siste er "billigversjonen", men er det absolutt ingen forskjell i virkning og bivirkninger? 

AnonymBruker
Skrevet

Merket ikke noe her. 

Anonymkode: b6247...e40

AnonymBruker
Skrevet

0 vektøkning her, ingen bivirkning overhode.

Anonymkode: a0a16...492

AnonymBruker
Skrevet

Fantastisk effekt, men jeg får ulvehunger og går mye opp i vekt. Prøvd flere ganger. 

Ene gangen stod jeg på 2.4mg wegovy. Cipralex vant, og jeg var sulten 24/7 uansett hvor mye jeg spiste.

Anonymkode: a8414...16d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.3.2024 den 19.08):

Det står at etter 1. og 2. uke så avtar bivirkningene. Har hørt flere har fått ulvehunger og økt appetitt og lagt på seg etter å ha gått på de i årevis, men hvorfor påstår felleskatalogen at bivirkningene avtar etter 1-2 uker da? 

Redusert appetitt, økt appetitt og økt vekt står som vanlig. Redusert vekt står som mindre vanlig. 
Det gir lite mening! Betyr det at man kan gå opp i vekt, til tross for redusert appetitt da? La du på deg av cipralex? 

Jeg fikk:

Null sexlyst. Ingen orgasme.

Følte jeg la på meg litt.

Totalt uaktuelt. Ikke fungerte de på depresjon heller.

Anonymkode: 30bb2...bf6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...