AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #1 Skrevet 11. mars 2024 Det står at etter 1. og 2. uke så avtar bivirkningene. Har hørt flere har fått ulvehunger og økt appetitt og lagt på seg etter å ha gått på de i årevis, men hvorfor påstår felleskatalogen at bivirkningene avtar etter 1-2 uker da? Redusert appetitt, økt appetitt og økt vekt står som vanlig. Redusert vekt står som mindre vanlig. Det gir lite mening! Betyr det at man kan gå opp i vekt, til tross for redusert appetitt da? La du på deg av cipralex? Anonymkode: ee86b...bd6
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #2 Skrevet 11. mars 2024 Annet spørsmål; er det forskjell på tablettene cipralex og Escitalopram Actavis? Jeg vet virkestoffet er det samme, og at den siste er "billigversjonen", men er det absolutt ingen forskjell i virkning og bivirkninger? Anonymkode: ee86b...bd6
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #3 Skrevet 13. mars 2024 Merket ikke noe her. Anonymkode: b6247...e40
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #4 Skrevet 13. mars 2024 0 vektøkning her, ingen bivirkning overhode. Anonymkode: a0a16...492
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #5 Skrevet 13. mars 2024 Fantastisk effekt, men jeg får ulvehunger og går mye opp i vekt. Prøvd flere ganger. Ene gangen stod jeg på 2.4mg wegovy. Cipralex vant, og jeg var sulten 24/7 uansett hvor mye jeg spiste. Anonymkode: a8414...16d
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #6 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 11.3.2024 den 19.08): Det står at etter 1. og 2. uke så avtar bivirkningene. Har hørt flere har fått ulvehunger og økt appetitt og lagt på seg etter å ha gått på de i årevis, men hvorfor påstår felleskatalogen at bivirkningene avtar etter 1-2 uker da? Redusert appetitt, økt appetitt og økt vekt står som vanlig. Redusert vekt står som mindre vanlig. Det gir lite mening! Betyr det at man kan gå opp i vekt, til tross for redusert appetitt da? La du på deg av cipralex? Anonymkode: ee86b...bd6 Jeg fikk: Null sexlyst. Ingen orgasme. Følte jeg la på meg litt. Totalt uaktuelt. Ikke fungerte de på depresjon heller. Anonymkode: 30bb2...bf6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå