Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #1 Skrevet 3. februar 2006 Alle snakker om hvor GØY det er å planlegge bryllup, lage invitasjoner, bordkort, meny, velge blomster og pynt. Jeg syntes rett og slett det er noe dritt. Det er ingen som tilbyr seg og hjelpe, ingen som tar noen oppgaver. Hvis jeg prøver å spørre noen om hjelp, virker alt bare som et pes for de. Jeg er møkk lei. Dette som skulle være den gøyeste tiden. Nedtelling til den store dagen. Jeg gleder meg utrolig til å gifte meg med mannen i mitt liv, men har ikke lyst til å gjøre alt alene. Jeg er ikke kreativ, er ikke flink på data, med tanke på sanger og talehefter. Jeg kommer aldri til å klare å lage invitasjoner. Jeg føler meg så mislykket, alle snakker om hvor gøy det er, utvekseler ideèr om bryllupene sine osv. Skulle ønske jeg også kunne ha det sånn. Det er 4 1/2 mnd til den store dagen og det eneste som er i boks er kjolen, ca. hvilken mat vi skal servere, fotograf, kirke og lokale. Alt dillet er igjen, og jeg kommer aldri til å få gjort det. Invitasjonene må snart ut, og jeg har ingen ide om åssen jeg vil ha..........:klø: Unnskyld klagingen, men er det noen andre vordrene bruder som føler det sånn som meg?? Eller er jeg bare unormal?????
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2006 #2 Skrevet 4. februar 2006 Jeg syntes ikke det var noe gøy. Gjorde derfor minst mulig, og hadde med mannen på det meste, dvs vi delte på oppgavene. Delegerte også mest mulig til andre, mine foreldre fikk eks ansvar for kirkepynt, og svigers for bordpynt, uten at jeg la meg opp i hvordan det ble gjort. Utrolig deilig å ha det på et sted som stod for alt av mat, servering og rydding.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 4. februar 2006 #3 Skrevet 4. februar 2006 jeg har hatt det akkurat på samme måten. I tillegg har det vært vært ganske stress i forhold til familie og svigerfamilie. Det er mange å ta hensyn til, mange som mener noe! Mitt tips er å ta laange pauser fra det hele innimellom. Sats på skippertak! For min del hjalp det veldig da hovedtingene var på plass - sted, musikk, kjole osv. På det verste hadde jeg lyst til å droppe det hele, nå gleder jeg meg. Lykke til!
Grooo Skrevet 4. februar 2006 #4 Skrevet 4. februar 2006 Hvis du ikke synes det er så gøy, hvorfor gjøre alt selv da? Man får kjøpt flotte invitasjoner og bordkort, og blomsterdekoratører er jo utdannet til å lage nydelige buketter og oppsatser, - gi dem et tips om hvilke farger/blomster du liker og la dem velge ut noe selv. Hvor skal dere ha selskapet? Er det i et lokale der de som leier ut kan dekke/pynte for dere? Vi hadde det det slik, og jeg fikk dem til å velge serveietter, lys etc. Jeg syntes det var veldig stas å planlegge bryllup, men om servietter og lys hadde eksakt samme fargetone som neglelakk og strømper og blomster og slikt brydde jeg meg ikke mye om. Menyforslag kom kokken med, jeg fikk tre-fire forslag og brukte et av disse med en liten forandring. Og vi hadde et fantastisk bryllup, virkelig!
Gjest Fruktkake Skrevet 4. februar 2006 #5 Skrevet 4. februar 2006 Jeg har det litt på samme måten. Jeg skjønner ikke bridezillaene som vier all sin våkne tid til bryllupsplanlegging. Vi kommer til å bestille bordkort, invitasjoner og sanghefter på www.bryllupsbutikken.no, og delegere oppgavene så godt vi kan. Det viktigste er tross alt å bli gift med den man elsker.
viren Skrevet 4. februar 2006 #6 Skrevet 4. februar 2006 Jeg er av dem som synes det er kjempegøy å pusle med pcn og lage forskjellige ting i photoshop feks, ta bilder osv - så det er godt mulig jeg lager invitasjoner selv. Men : hvorfor skal du ha alt ansvaret alene? Kan du ikke delegere noe til mannen din, han skal jo gifte seg, han også? Som de sier over her går det ann å kjøpe ferdige invitasjoner, bordkort osv - MÅ du ikke ha spesialdesignede ting hvorfor ikke satse på disse? Det finnes mange pene å velge mellom. Noen synes planlegging av bryllupet sitt er kjempegøy, for mange jenter er det noe de har drømt om hele livet. For andre er det overhodet ikke sånn, og da må man legge det opp deretter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå