Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til jul fullførte jeg siste eksamen i årsstudium i samfunnsfag. Hadde utsatt pga fødsel. Nå skal jeg egentlig være lektor med opprykk, men sjefen sier at endret stillinger ikke gjelder før til sommeren? Erfaringer?

Anonymkode: e4372...735

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva begrunner rektor det med?

AnonymBruker
Skrevet

Dette stemmer nok. Jeg har fått beskjed om det samme når jeg blir lektor med tillegg. Det er bare endringer i stilling to ganger i året, så det er vel i januar og august eller noe? 

Anonymkode: 74d11...ba5

Skrevet

Jeg fikk endret stilling midt i skoleåret.

AnonymBruker
Skrevet

Det stemmer det. Du vil få uttelling for det til høsten. Tilsettinger og endringer følger skoleåret. 

Anonymkode: dcb86...50b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Til jul fullførte jeg siste eksamen i årsstudium i samfunnsfag. Hadde utsatt pga fødsel. Nå skal jeg egentlig være lektor med opprykk, men sjefen sier at endret stillinger ikke gjelder før til sommeren? Erfaringer?

Anonymkode: e4372...735

Det stemmer ikke. Du avla eksamen før jul og følgelig skal endringen skje fra januar. Snakk med fagforeningen din. 

Anonymkode: 7c641...53a

AnonymBruker
Skrevet

Les her ts: 

https://www.utdanningsnytt.no/tariff/full-skjaering-om-laerernes-lonnssystem/122901

»Tilfredsstiller en lærer/adjunkt/lektor som har tatt tilleggsutdanning, kravene til å bli innplassert i en ny stillingskode, skal dette skje med virkningstidspunkt fra det tidspunkt vedkommende har gjennomført tilleggsutdanningen. Ved innplassering i ny kode beholdes tjenesteansienniteten og lokale lønnstillegg gitt i tillegg til tidligere minstelønn.»

Anonymkode: 7c641...53a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...