AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #1 Skrevet 11. mars 2024 Til jul fullførte jeg siste eksamen i årsstudium i samfunnsfag. Hadde utsatt pga fødsel. Nå skal jeg egentlig være lektor med opprykk, men sjefen sier at endret stillinger ikke gjelder før til sommeren? Erfaringer? Anonymkode: e4372...735
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #3 Skrevet 11. mars 2024 Dette stemmer nok. Jeg har fått beskjed om det samme når jeg blir lektor med tillegg. Det er bare endringer i stilling to ganger i året, så det er vel i januar og august eller noe? Anonymkode: 74d11...ba5
Aristoteles Skrevet 11. mars 2024 #4 Skrevet 11. mars 2024 Jeg fikk endret stilling midt i skoleåret.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #5 Skrevet 11. mars 2024 Det stemmer det. Du vil få uttelling for det til høsten. Tilsettinger og endringer følger skoleåret. Anonymkode: dcb86...50b
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #6 Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Til jul fullførte jeg siste eksamen i årsstudium i samfunnsfag. Hadde utsatt pga fødsel. Nå skal jeg egentlig være lektor med opprykk, men sjefen sier at endret stillinger ikke gjelder før til sommeren? Erfaringer? Anonymkode: e4372...735 Det stemmer ikke. Du avla eksamen før jul og følgelig skal endringen skje fra januar. Snakk med fagforeningen din. Anonymkode: 7c641...53a
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #7 Skrevet 12. mars 2024 Les her ts: https://www.utdanningsnytt.no/tariff/full-skjaering-om-laerernes-lonnssystem/122901 »Tilfredsstiller en lærer/adjunkt/lektor som har tatt tilleggsutdanning, kravene til å bli innplassert i en ny stillingskode, skal dette skje med virkningstidspunkt fra det tidspunkt vedkommende har gjennomført tilleggsutdanningen. Ved innplassering i ny kode beholdes tjenesteansienniteten og lokale lønnstillegg gitt i tillegg til tidligere minstelønn.» Anonymkode: 7c641...53a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå