Tennplugg Skrevet 11. mars 2024 #1 Skrevet 11. mars 2024 (endret) Det er jo mange menn som frekventerer akkurat dette forumet og det fremstår som en "gjenganger" at det å ha sex med en opptatt/annen manns kvinne er noe som pirrer litt ekstra. Av egne erfaringer understøttes dette veldig, det er svært lett å finne menn som mer enn gjerne vil ha en omgang med ei som tilhører en annen? Jeg er litt nysgjerrig på hva som er driveren her, fordi jeg - så langt - har fått mange tvetydige/utydelige/litt tåkete svar fra de (få) jeg har spurt. Er det noen menn her inne som tør hive seg på forklaringen, hva som trigger og pirrer? Er det tanken på at du erobrer en annen manns kvinne, og dermed ydmyker han/triumferer over han? Eller er det mer det ulovlige/umoralske/tabu at hun er utro med deg? Eller er det mest spennende at hennes mann vet om det? Eller at han villig deler henne/låner henne ut, til forlystelse? Eller noe (helt) annet? Kan det relateres tilbake til mer brutale urinstinkter, der stammer var i krig og de som vant krigen drepte alle mennene før de høvlet over damene deres som et krigsbytte, eller hva? Endret 11. mars 2024 av Tennplugg
Cor Cubiculum Skrevet 11. mars 2024 #2 Skrevet 11. mars 2024 (endret) Svaret på det du spør om, er stort sett NEI på du foreslår nedover i innlegget. Det er ikke det du nevner. Faktisk er det egentlig knakende likegyldig at vedkommende er i et forhold. Det som pirrer er kvaliteter ved kvinnen i seg selv. Ydmykelse og makt er for meg fullstendig avtennende. Det er et unntak her. En ting ved noen menn som tenner meg enda mer. Jeg har ved noen anledninger hatt trekant med par hvor mannen har hatt tydelig glede av at partneren har det godt med andre enn ham selv også. Første gang, langt tilbake i min ungdom, hadde jeg ikke ord for hva dette var. Siste gang jeg opplevde at en mann nærmest strålte av glede, lykke, skjønte jeg at dette var ekte "kompersjon". Kompersjon – Wikipedia Endret 11. mars 2024 av Cor Cubiculum
Navnet Mitt Skrevet 11. mars 2024 #3 Skrevet 11. mars 2024 Litt ekstra pirrende er det om hun er i et forhold. Fortrinnsvis om det er en hotwife, så mannen vet om det og tenner på det. Ikke ha ham tilstede, men at hun sender bilder eller film. Eller "hjelpe" en som har et dødt sexliv hjemme. Hovedgrunnen er egentlig at det er mindre sannsynlighet for at det utvikler seg til noe seriøst når hun er opptatt. Jeg trives egentlig litt for godt med å være singel, men ønsker samtidig et sexliv.
Detronisert Skrevet 11. mars 2024 #4 Skrevet 11. mars 2024 Jeg trigges av "erobrer" perspektivet her, må innrømme det. At en annen manns kvinne blir hengiven overfor meg, at hennes mann vet at hun har sex med meg, at han ikke helt vet/forstår at hun nyter sexen vi har vesentlig mer enn det hun har hjemme er veldig pirrende. Også følelsen av å sende henne hjem, fornøyd og tilfredsstilt mens hun har et spill med sin mann som han profiterer på men at det innerst inne er en lengsel til meg igjen, som hun selvsagt ikke helt tør innrømme for sin partner men på et nivå der vi er trygge på at forholdet deres skal fortsette, det er en perfekt setting for min del. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #5 Skrevet 12. mars 2024 Ikke noe av det TS foreslår har trigget meg med de 5-6 gifte kvinnene jeg har hatt. Jeg har mer et ønske om å gi de en god og spennende opplevelse - noe de ikke får hjemme. Ofte har det jo vært kvinner som ikke har et sexliv i sitt ekteskap. Når det gjelder mannen deres, har jeg en viss sympati med ham, men hadde han fokusert på å holde kona tilfredsstilt så ville han antagelig ikke blitt bedratt. I de tilfellene der mannen låner ut kona si med vitende og vilje, er det smigrende å bli valgt (av begge) Anonymkode: b1a79...bc1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #6 Skrevet 12. mars 2024 Det er pirrende å ligge med nye (attraktive) kvinner punktum. Om de er opptatt eller ikke spiller liten rolle. Anonymkode: 8fdd1...86d
TomSawyer Skrevet 12. mars 2024 #7 Skrevet 12. mars 2024 Makt og ydmykelse er meg knekkende likegyldig, avtennende om noe. Ulovlig, moralsk og tabu det samme, bryr meg ikke. For meg står kvinnen på egne bein, hvis det kan brukes som metafor? ..🤭 Alle koplinger til kvinnen ts drar fram er bare kulturellt vissvass.. For meg er en deilig kvinne en gudinne fra universet, ingen eier en gudinne.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #8 Skrevet 12. mars 2024 Absolutt ikke. Nå har jeg vært gift i mange år, men i yngre dager hadde jeg med opptatte damer innimellom. Det var slett ikke pirrende at de var opptatte. Det hele handlet om at de var attraktive og ville ha sex, ikke noe mer enn det. Anonymkode: 2738a...b69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå