Klara91 Skrevet 11. mars #1 Del Skrevet 11. mars Hadde vårt aller første ICSI forsøk før jul. Fikk bare ut 3 egg som de beskrev som fine og alle 3 ble befruktet. Så falt de alle fra før dag 5 så vi fikk aldri hatt noe forsøk m innsett. Skal i gang med nytt forsøk nå denne uka og har helt panikk. Er så redd for at det samme skal skje enda en gang.. Jeg er «bare» 33 og har normal AMH og FsH. Samboer har litt nedsatt sædkvalitet men ikke noe som var veldig problematisk (han har også barn fra før). Skjønner ikke hva som gikk galt sist og fikk ikke noe godt svar egentlig. Virket ikke som klinikken var bekymret noe jeg syns er veldig rart.. Kjenner jeg gruer meg skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #2 Del Skrevet 11. mars Jeg tok anti stress akupunktur før vårt siste IVF forsøk for jeg var så stresset. Vet ikke om det gorde uþslaget men har ett barn nå. Anonymkode: f3738...d47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå