Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble litt påvirket av innlegget tidligere i dag om menn å 40+ som liker insta bilder av yngre damer... Jeg er en dame på 38 år. Jeg har et barn på 17, og ønsker ikke flere. Jeg har trent i alle år, har god jobb, tjener godt, bor fint, kjører pen bil osv. 

Jeg har datet en fyr i ett år nå. I starten var jo dette drømmen! Han var jo så perfekt herregud. Jeg fant ikke en eneste ting å utsette på ham. Etterhvert så kom det ene etter det andre. Han liket damer på insta, addet jenter på snap, kommenterte hjerteøyne på bilder unge jenter la ut osv. Jeg tok dette opp, det ble full krig osv. Han nektet først, deretter kom en lang avhandling av at det var ikke ment sånn..osv. Dette har jo ført til at jeg ikke stoler på han. Jeg var i et forhold med en i over 9 år. Jeg sjekket aldri tlf han, jeg stolte blindt på han og vi kranglet aldri over sånne ting. Men nå tar jeg meg selv i å lure på hva hadde jeg funnet på tlf? Hvor mye lyger han egentlig om? 

Dette er en fyr som har 0,- i egenkapital. Jeg har over 500K. Jeg har en dyr bil som er nedbetalt og han kjører et dass av en bil fordi det er hva han har råd til. (i utgangspunktet er ikke dette noe jeg bryr meg om) 

Jeg har hatt lyst å kjøpe bolig. Jeg får ikke nok alene, og vi får ikke sammen pga han har betalingsanmerkninger. Han har to barn annenhver helg som han betaler bidrag for, og det har jeg full forståelse for. Men jeg blir usikker på hvor mye han egentlig forteller meg... jeg ser hele tiden nye "damer" som blir venner på fb, jeg ser at han fortsatt følge alle damene på insta - men hvis jeg tar det opp så er jeg het koko - og har et kontrollbehov. 

Helt ærlig.. så kjenner jeg at: Dette er en mann jeg lett hadde tilbragt resten av livet mitt med - hvis vi var åpen og ærlig. Jeg føler jeg tar han i løgn hele tiden, og det svekker jo følelsene mine for ham. 
Jeg har penger på sparing, en god jobb og et barn som er i lære og tjener penger selv. Jeg har absolutt ingen "behov" for denne fyren, og jeg kjenner at toleransen min for løgn og tull kommer til en stopp nå. 

Han mener jeg er urimelig og at jeg er ufin og holder over ham at han står i en "kjipere" posisjon i livet enn han, og at han vil bli bedre. Han ønsker å være en "god mann" og levere det han best kan. 

Derfor blir jeg skuffet hver gang jeg ser en ny følger, snap-venninne eller at han forsnakker seg om gjeld om er betalt - som ikke er betalt enda.. (han er alltid ærlig under press.. og jeg hater det - men noen ganger gjør jeg det for å få den fulle sannheten). 

Jeg har lyst å gå - det har jeg sagt flere ganger, og da sverger og lover han at ting skal bli bedere... bla bla bla i mine ører.. men jeg har jo SÅ LYST at det skal være sant. 

Jeg føler meg helt lost. Og jeg er "gammel" nok til at jeg egentlig ikke orker flere menn - så... da er spørsmålet.. skal jeg gidde? skal jeg gå? Skal jeg prøve? 

Anonymkode: acddc...a8f

• Liker 2
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ble litt påvirket av innlegget tidligere i dag om menn å 40+ som liker insta bilder av yngre damer... Jeg er en dame på 38 år. Jeg har et barn på 17, og ønsker ikke flere. Jeg har trent i alle år, har god jobb, tjener godt, bor fint, kjører pen bil osv. 

Jeg har datet en fyr i ett år nå. I starten var jo dette drømmen! Han var jo så perfekt herregud. Jeg fant ikke en eneste ting å utsette på ham. Etterhvert så kom det ene etter det andre. Han liket damer på insta, addet jenter på snap, kommenterte hjerteøyne på bilder unge jenter la ut osv. Jeg tok dette opp, det ble full krig osv. Han nektet først, deretter kom en lang avhandling av at det var ikke ment sånn..osv. Dette har jo ført til at jeg ikke stoler på han. Jeg var i et forhold med en i over 9 år. Jeg sjekket aldri tlf han, jeg stolte blindt på han og vi kranglet aldri over sånne ting. Men nå tar jeg meg selv i å lure på hva hadde jeg funnet på tlf? Hvor mye lyger han egentlig om? 

Dette er en fyr som har 0,- i egenkapital. Jeg har over 500K. Jeg har en dyr bil som er nedbetalt og han kjører et dass av en bil fordi det er hva han har råd til. (i utgangspunktet er ikke dette noe jeg bryr meg om) 

Jeg har hatt lyst å kjøpe bolig. Jeg får ikke nok alene, og vi får ikke sammen pga han har betalingsanmerkninger. Han har to barn annenhver helg som han betaler bidrag for, og det har jeg full forståelse for. Men jeg blir usikker på hvor mye han egentlig forteller meg... jeg ser hele tiden nye "damer" som blir venner på fb, jeg ser at han fortsatt følge alle damene på insta - men hvis jeg tar det opp så er jeg het koko - og har et kontrollbehov. 

Helt ærlig.. så kjenner jeg at: Dette er en mann jeg lett hadde tilbragt resten av livet mitt med - hvis vi var åpen og ærlig. Jeg føler jeg tar han i løgn hele tiden, og det svekker jo følelsene mine for ham. 
Jeg har penger på sparing, en god jobb og et barn som er i lære og tjener penger selv. Jeg har absolutt ingen "behov" for denne fyren, og jeg kjenner at toleransen min for løgn og tull kommer til en stopp nå. 

Han mener jeg er urimelig og at jeg er ufin og holder over ham at han står i en "kjipere" posisjon i livet enn han, og at han vil bli bedre. Han ønsker å være en "god mann" og levere det han best kan. 

Derfor blir jeg skuffet hver gang jeg ser en ny følger, snap-venninne eller at han forsnakker seg om gjeld om er betalt - som ikke er betalt enda.. (han er alltid ærlig under press.. og jeg hater det - men noen ganger gjør jeg det for å få den fulle sannheten). 

Jeg har lyst å gå - det har jeg sagt flere ganger, og da sverger og lover han at ting skal bli bedere... bla bla bla i mine ører.. men jeg har jo SÅ LYST at det skal være sant. 

Jeg føler meg helt lost. Og jeg er "gammel" nok til at jeg egentlig ikke orker flere menn - så... da er spørsmålet.. skal jeg gidde? skal jeg gå? Skal jeg prøve? 

Er det vits å ha en mann i dag? 

Nei ikke denne mannen iallefall, han spiller deg som ei gammel fele. Finnes andre menn der ute da.

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Jeg så en gang noen som mente at hvis en partner ikke "fuck, finance or feed you", fortjener det ikke tiden din. "Feed" betyr i denne sammenhengen påfyll, både emosjonelt og ernæringsmessig. 

Jeg fant på det tidspunktet ingen partner som kunne gjøre noen av tingene bedre enn jeg greide selv, og fokuserte på jobben (finance) og gode vennskap. Nå har jeg en partner som tar seg av påfyll og sex, og som kunne ha bidratt likt økonomisk om det var nødvendig. Jeg er glad jeg ikke tok til takke med noen som ikke leverer på disse tingene, eller enda verre; tappet meg.

Anonymkode: 13865...eac

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det opplegget med yngre damer på snap og insta er nok for at jeg hadde gått, helt ærlig. 
Krever også en mann med god økonomi, og med det mener jeg at det skal være en balanse mellom inntekt og utgifter. Du har ting på stell, det har åpenbart ikke denne mannen. Om dere noen gang skal flytte sammen, kjøpe sammen, så må faktisk du gå ned til hans nivå. Så da må du eventuelt gå ned i standard på bolig, rett og slett fordi forskjellen er så stor, så det er jo noe å tenke på. 

Anonymkode: 29957...b6f

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vits å ha en mann? Ja, så absolutt!

Vits å ha mannen du beskriver? Ikke for meg. Finnes heldigvis mange menn med andre kvaliteter enn du beskriver. 

Anonymkode: 17bcc...893

• Liker 6
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet

Damer må begynne å date menn som ikke har perfekt utseende. Case closed.

Anonymkode: 22ff7...6d8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det blir jo slik når en ikke tåler noe som helst lengre. Hva gjør vel dette i den store sammenheng?

Anonymkode: 28961...c50

AnonymBruker
Skrevet

Som mann ser jeg ingen grunn til å ha partner, vi lever ikke lenger i 1960

Anonymkode: 5e204...946

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

De fleste kvinner trenger ikke en mann i dag, ikke økonomisk i hvert fall. Men de fleste vil ha en likevel om han tilfører livet noe bra, som selskap, emosjonell støtte, sex, osv. Han der høres ikke ut som han tilfører livet ditt så mye bra. 

Anonymkode: bec20...18e

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det gjør kvinner hele tiden, men man ser det ikke om man ikke beveger seg ut av døra.

Anonymkode: bec20...18e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Et lite tips er å skaffe deg en jobb nr to. Vent tre mnd slik at du har tre lønnsslipp å vise til. Søk boliglån basert på det. Da er sjansen større for å få lån. Jeg gjorde det. Etter et år sluttet jeg på den jobben.  Dropp fyren å fokuser på deg selv

• Nyttig 5
Skrevet

Jeg hadde ALDRI inngått samboerskap med en slik fyr! Totalt upålitelig, både når det gjelder andre kvinner og når det kommer til økonmi. En mann som ikke har orden og styr på pengene hadde jeg aldri i verden befattet meg med. Langt i fra. Det trenger ikke være en formuende mann, men en mann med orden på økonomien sin og ikke en haug forfalte krav og regninger fra alle kanter (typisk kredittkort og forbrukslån pluss mye annet).

Jeg skjønner ikke at du holder ut med den fyren, ts? Hvordan kan du i det hele tatt vurdere å flytte sammen med en mann som skylder penger overalt? Han vil jo aldri kunne bidra i fellesøkonomien, og du kan banne på at det blir du som må betale felles strømregninger, husleier og kommunale avgifter etc. Det klarer ikke han.

Å drive og poste hjerteøyne smileys til masse lekre damer på nett når man har en partner er direkte ufint. Han behandler deg som søppel, når han i tillegg driver og lyver om masse.

Grøss og gru. Jeg er så glad jeg er singel, og har tenkt å forbli det! 

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Egentlig ikke. Har fått de barna jeg skal ha, og forsøkt langvarig forhold med barnas far.

Greier meg fint uten en ny mann fremover iallfall.

Anonymkode: eefca...fc0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Så alle de gifte gubbene på jobben din er faktisk modeller?

Anonymkode: 5246c...641

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Hmmmmmm skrev (35 minutter siden):

Et lite tips er å skaffe deg en jobb nr to. Vent tre mnd slik at du har tre lønnsslipp å vise til. Søk boliglån basert på det. Da er sjansen større for å få lån. Jeg gjorde det. Etter et år sluttet jeg på den jobben.  Dropp fyren å fokuser på deg selv

Dette er fasit 

Anonymkode: 5246c...641

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Er jo ikke sånn at mindre pene menn behandler damene sine bra, og pene menn behandler damene sine dårlig. Utseende har ikke noe å si for om man er en bra person eller ikke.

Anonymkode: 4e39a...deb

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er kun vits om livet ditt er bedre med enn uten han.

Virker som denne karen holder deg mer nede enn å dra deg opp. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har ikke giddet det. Nå er jeg passert 40 og er helt ute av det gamet. Menn i en kjærlighetsrelasjon til meg har aldri gjort mitt liv bedre. Det har alltid vært en lettelse å bli singel igjen. Så da forblir jeg det. 

Det der konstante behov for å sjekke instababes og slikt er så avtennende som det kan bli. Det virker som disse konstant er på jakt etter visuelle gleder og blir aldri varig fornøyd. Det gjør at jeg ikke stoler på de i hverdagen heller. Hvorfor skal de liksom ha andre egenskaper i rl enn på nett?? 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 91b18...78d

AnonymBruker
Skrevet

ingen vits å ta denne mannen du snakker om. 

Men det finns absolutt mange menn som er fantastiske. Men ingen er perfekte. Tror nøkkelen er kommunikasjon, prat sammen om hva som er viktig for deg. 

Anonymkode: b36d3...751

• Liker 2
Skrevet

Det er flere ting her:

- Han liker deg ikke nok, dessverre.

- Du er ikke eksklusiv for han.

- Han mangler respekt for deg som partner når han sikler etter andre damer konstant. 

- Umoden (adder andre damer hist og pist) og grenseløs (ift. rotete økonomi). 

Det finnes bedre menn der ute! Og ja, klart det er vits å ha en mann i dag. Livets gleder og sorger er ment å deles. ❤️

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet

og dette gidder du... ikke håper jeg. 

er ikke vits i å være sammen med hvem som helst.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...