Gå til innhold

HVOR kjøpte du SKIKKELIGE flytteesker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjøpte på Claser'n sist gang. Og de flytteeskene var SØPPEL. Det gikk ikke an å løfte dem i håndtakshullene uten at de revnet.

Hvor kjøpte du SKIKKELIGE flytteessker??

Anonymkode: db0cb...8d5

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skaffer alltid banankasser fra matbutikkene, skikkelig robuste esker, som tåler mye. De er kanskje ikke like store som de du får kjøpt, men de tåler veldig mye mer. 

Endret av Queen19
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg mener jeg kjøpte på biltema sist, de var helt greie. Husker jeg også opplevde at co sine flytteesker var for tynn papp i da jeg flyttet for noen år siden.

Til tyngre ting som bøker o.l. bruker jeg kun plastesker. De koster, men har spart opp en god del slik gjennom flere år og flere flyttinger, har passet på å kjøpe når det er tilbud på dem. Veldig praktisk også for knuselige ting om det skal fraktes langt.

Anonymkode: ce444...dd2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har frakta mye tunge lass i de fra biltema, de holder. Clas o sine er ikke bra

Anonymkode: 4ef17...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg kjøpte mine fra Biltema da jeg flyttet i 2016. Ikke en eneste som revnet, selv ikke de jeg hadde bøker i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jula har to typer, vanlige og pro. De siste er ekstra solide, med tykkere papp. Veldig gode til bøker, kjøkkenutstyr og tyngre gjenstander. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...