Gå til innhold

Hva slags dokumentasjon må jeg ha med hvis jeg skal file nøkler?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker å kopiere husnøkkelen på Clas Ohlson.

Hvilke dokumentasjon må jeg ha med? Har aldri kopiert nøkler før, lol 😅

Anonymkode: 69500...636

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri måtte vise noe for vanlige husnøkler.. godt mulig de hadde reagert om du kom med en masternøkkel til noe men

Anonymkode: 61f17...d26

AnonymBruker
Skrevet

Trenger ingenting annet enn nøkkelen. 

Anonymkode: d95fa...57f

Skrevet

Vanligvis ingen dokumentasjon nødvendig. Men det er visstnok unntak for systemnøkler, slike som passer til flere låser. Jeg fikk engang avslag på å få kopiert en slik, uten at jeg nå kan si hva som eventuelt måtte kreves av dokumentasjon.

AnonymBruker
Skrevet

Vanlig husnøkkel 0 dokumentasjon

Men systemsøkkel , nøkkel som er nummerert så må en ha med noe, usikker hva. Vet da jeg bodde hos min tante og onkel i blokk og skulle ha nøkkel. Måtte onkel søke om å få. Så fikk han noen papirer så han kunne hente ut

Anonymkode: caac4...619

AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke dokumentasjon på vanlig hus nøkkel el.l

Er det systemnøkkel merket med et nummer + k1,k2 eller høyere  må man være registrert og ha fullmakt til å bestille  hos låsesmeden som server systemet

Anonymkode: 9d298...a0b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vanlig husnøkkel 0 dokumentasjon

Men systemsøkkel , nøkkel som er nummerert så må en ha med noe, usikker hva. Vet da jeg bodde hos min tante og onkel i blokk og skulle ha nøkkel. Måtte onkel søke om å få. Så fikk han noen papirer så han kunne hente ut

Anonymkode: caac4...619

Hvis der er systemnøkkel bestiller nan vanligvis gjennom.selskapet som har levert systemet. Det er vanlig at styret eller vaktmester ordner dette, da de har bestillingsrett.

Anonymkode: b17f9...8bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...