AnonymBruker Skrevet 11. mars #1 Del Skrevet 11. mars Noen av dere som fikk my blod ved egguttak? Noen med menorargi (kraftige menser)? Fikk mye blod på egguttak men ellers alt gikk veldig fint. Formen er bra nå etter 7-8 timer fra uttaket. Ikke vondt eller noe. Anonymkode: 407d0...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #2 Del Skrevet 11. mars Tenker du på blødning grunnet egguttaket? Jeg blødde ganske mye under det første egguttaket. Benken jeg lå på så ikke ut etterpå. Det var blod overalt. Det var også et sykt smertefullt uttak. De to andre gangene var det lite blod. Anonymkode: e1371...562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #3 Del Skrevet 11. mars Jeg hadde en god del blod etter første egguttak. Måtte ha kompress oppi systemet der ca 30 min etter uttak og måtte vente 1t før jeg fikk reise hjem. Etter den timen var det ikke en dråpe. Anonymkode: 2f445...9b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogasoul Skrevet 11. mars #4 Del Skrevet 11. mars 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg hadde en god del blod etter første egguttak. Måtte ha kompress oppi systemet der ca 30 min etter uttak og måtte vente 1t før jeg fikk reise hjem. Etter den timen var det ikke en dråpe. Anonymkode: 2f445...9b1 Samme her. Og hvordan gikk det etter andre uttak? Lurer på hvordan ting blir på fødsel da 🙈første dag etter uttak her, håper formen blir bra imorgen. Gruer litt til menser igjen, får kraftige mens blødninger og må bruke cyclokrapon når det er på sin verste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #5 Del Skrevet 11. mars Jeg blødde ut hele gulvet og benken der. og blødde veldig lite ved fødsel Anonymkode: fd530...b5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogasoul Skrevet 12. mars #6 Del Skrevet 12. mars 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg blødde ut hele gulvet og benken der. og blødde veldig lite ved fødsel Anonymkode: fd530...b5e For en lettelse å høre. Ikke helt i form nå å tenke på nytt forsøk med uttak pga av blødning. Hvordan gikk det med din ivf reise? Ble det bare en egguttak på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogasoul Skrevet 12. mars #7 Del Skrevet 12. mars 18 hours ago, AnonymBruker said: Tenker du på blødning grunnet egguttaket? Jeg blødde ganske mye under det første egguttaket. Benken jeg lå på så ikke ut etterpå. Det var blod overalt. Det var også et sykt smertefullt uttak. De to andre gangene var det lite blod. Anonymkode: e1371...562 Ja, egguttaket. Kanskje legen traff blodåre, det må jo være. Det blod overalt her og. Kjenner at jeg gruer meg til å bare en tanke om fødsel... Får se hvor mye blod kommer på neste mens, tror de sa at menser kommer 7-8 dager etter uttak (ingen innsett her dessverre). Har du mye blødning under menser til vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #8 Del Skrevet 12. mars Jeg blødde mye og legen sa hun hadde truffet en blodåre. Det har nok ingen sammenheng med hvor mye du vil blø under fødsel. Anonymkode: 5eec1...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #9 Del Skrevet 13. mars Yogasoul skrev (På 12.3.2024 den 10.10): For en lettelse å høre. Ikke helt i form nå å tenke på nytt forsøk med uttak pga av blødning. Hvordan gikk det med din ivf reise? Ble det bare en egguttak på deg? Gikk veldig fint. Jeg ble gravid på første forsøket, men hadde lett klart å gjort det igjen. Jeg tenkte bare «åja, blod», jeg tenkte ikke at noe var feil, for det var det ikke heller Anonymkode: fd530...b5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå