Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2006 #3 Skrevet 4. februar 2006 synes både vanlig, med pølser, og pepperoni var bedre.
Scheherazade Skrevet 4. februar 2006 #4 Skrevet 4. februar 2006 Er ingen tilhenger av Grandiosa i utgangspunktet, så er ikke så veldig imponert. Men synes kjøttbollene var gode! Og den dressinggreien var ganske lur, tror den egentlig er god, men ettersom jeg ikke hadde rømme og måtte bruke kesam, ble det ikke helt samme suses over den.
Gjest Aloha Skrevet 5. mars 2006 #7 Skrevet 5. mars 2006 Er det lørdagspizzaen vi snakker om? Jeg syns IKKE den var spesielt god, biffkjøttet smakte rett og slett dårlig! Liker vanlig Grandis, og den med kjøttdeig/løk, og pepperoni bedre. Reklamefilmen er veldig morsom, vel å merke! "Vi snakker lørdagspizza, vi snakker ekte kjærlighet...", har dessverre fått den melodien på hjernen, aaargh!
Frøken Labb Skrevet 5. mars 2006 #8 Skrevet 5. mars 2006 Kjøttbollene var kjempgode, men resten var som vanlig grandis. Dressingen var lur. Men synes ikke det var verd pengene!
Gjest Lea Skrevet 5. mars 2006 #9 Skrevet 5. mars 2006 Jeg bor sammen med en Grandiosa-elsker og Løsdagspizzaen er visst den nye favoritten.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #10 Skrevet 5. mars 2006 Samme hva man putter på grandiosaen, så hjelper det ikke når bunnen bare smaker papp. Var ikke god, og så var den jo ganske dyr også da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå