lillesky Skrevet 3. februar 2006 #1 Skrevet 3. februar 2006 Noen som vet hva den serien med glass som har hjerter på heter? Og hvilken produsent? Ala disse, men uten noen farge (og hjertene skal være litt frostet):
Shea Skrevet 4. februar 2006 #2 Skrevet 4. februar 2006 Husker ikke hva de heter, men jeg vet at Obs selger dem. Brukte dem selv til bryllupsskålen utenfor kirka.
Cr@sh Skrevet 4. februar 2006 #4 Skrevet 4. februar 2006 Jeg har to sånne i skapet.... men aner ikke hva de heter og hvor de kommer fra dessverre....
Gjest Qlio Skrevet 5. februar 2006 #5 Skrevet 5. februar 2006 Pytt & Panne har slike, eller var det Max 50? Blanke glass med røde hjerter i stetten.
lillesky Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2006 Pytt & Panne har slike, eller var det Max 50? Blanke glass med røde hjerter i stetten. ← Skal ha helt blanke.
Shea Skrevet 5. februar 2006 #7 Skrevet 5. februar 2006 Jeg skal se i Domus butikken neste gang jeg er innom der. Vet dem har de glassene. Esken dem kommer i er gul. Det skal vist finnes flere ting i den serien med blankt glass og frostet hjerte.
Grace Skrevet 5. februar 2006 #8 Skrevet 5. februar 2006 Jeg har de... I vanlig glass. Vet ikke hva serien heter men det er kjøpt på Jernia, tror de føres av andre butikker også...
lillesky Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #9 Skrevet 5. februar 2006 Så det er ganske vanlige, og ikke dyre glass? Jeg vil ha! Får dra på Obs! og Jernia en dag og kikke.
Grace Skrevet 5. februar 2006 #10 Skrevet 5. februar 2006 Tror ikke de var så alt for dyre. Jeg har vase og lysestaker i samme serien.. Skal se etter de i butikken igjen neste gang jeg er innom jeg..
lillesky Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #11 Skrevet 5. februar 2006 Er hjertene frostet? Ikke det, det må jo ikke være frostet. Bare de er fine.
lillesky Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #12 Skrevet 5. februar 2006 Hva kan den serien hete, mon tro? :klø:
Grace Skrevet 5. februar 2006 #13 Skrevet 5. februar 2006 Ja de er frostet de jeg har hvertfall... SpieGelau, Germany, eller noe sto det på det klistremerket på de. hjelper det deg?
Shea Skrevet 5. februar 2006 #14 Skrevet 5. februar 2006 Ja det stemmer. Jernia har jo også de glassene. Viste jeg hadde sett dem flere plasser. I følge budsjettet fra bryllupet betalte jeg 338,- for 4 glass. Kjøpte dem for 1år siden. Måtte gå å se på glassene mine. Dem buer litt mer ut oppe enn det glasse du har avbildet. Er tynn i glasset oppe og er meget behagelige å drikke av.
Grace Skrevet 5. februar 2006 #15 Skrevet 5. februar 2006 Det er nok fordi du har champagne glassene, det Lillesky har på bildet er vinglass
Shea Skrevet 5. februar 2006 #16 Skrevet 5. februar 2006 (endret) Yepp Grace. Du har helt rett. Dessverre ble det ene glasset ødelagt allerede før kvelden var over og det andre forloverglasset under vask dagen etter. Så det var bare mitt og mannen min sitt glass som overlevde. Endret 5. februar 2006 av Shea
Grace Skrevet 5. februar 2006 #17 Skrevet 5. februar 2006 Yepp Grace. Du har helt rett. ← Skulle ønske noen sa det til meg oftere
Shea Skrevet 5. februar 2006 #18 Skrevet 5. februar 2006 Ja ikke sant. Men det er alltid like morsomt å se ansiktet på dem som ikke vil høre, når en senere kan si : Var det ikke det jeg sa!!! Spesielt ovenfor mine mannlige kollegaer og venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå