Gå til innhold

Sexleketøy som har overrasket deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror det leketøyet som har overrasket meg mest må være når eksen kom med en svær pakke jeg måtte åpne når gjestene hadde reist en julekveld for mange år siden😳 Det var en maskin som man kunne feste forskjellige dildoer på og når den ble testet kan jeg ikke si annet enn at den var mildt sagt fantastisk😳 Haken med den var at den var vanskelig å gjemme, og lagde så mye lyd at den sjelden ble tatt frem😳

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, kanskje den vaginaen som pratet. Det ble en veldig lattermild økt, og så havnet den i kassa for forkastet leketøy. Egentlig veldig synd, for var et bra leketøy om man kunne slått av praten. Tok kun få minutter før jeg lo så jeg ikke akkurat var opptatt av sex lenger, og det ble tull og fleiping fra oss begge istedenfor en fin utprøving av hvordan den ga nytelse. 

Less is more når det gjelder leketøy ofte. Det der ble... for mye! 🤣

Anonymkode: 322cc...968

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var når ex dama hadde kjøpt en dildo som veide 15 kilo eller noe i den duren som var 60 cm lang og 30 cm i omkrets, og jeg måtte hente pakken på postkontoret😂 (rødme).. 

Anonymkode: c91a2...303

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.3.2024 den 14.05):

Det var når ex dama hadde kjøpt en dildo som veide 15 kilo eller noe i den duren som var 60 cm lang og 30 cm i omkrets, og jeg måtte hente pakken på postkontoret😂 (rødme).. 

Hva skal man med den? Altså greit nok at noen liker det langt og stort. Men er jo umulig å bruke😂

Anonymkode: a8bbc...9d4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 11.06):

Hva skal man med den? Altså greit nok at noen liker det langt og stort. Men er jo umulig å bruke😂

Anonymkode: a8bbc...9d4

Hun har såvidt fått hodet innenfor sålangt, men med nok trening og stretching satser vi på å få den lengre og lengre inn😄

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...