AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #21 Skrevet 12. mars 2024 Det er jo sånn folk som ikke kan pusle blir med på og lærer pusling; ved å prøve "sjarmør-etappen" Anonymkode: de02d...dc1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #22 Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): haha. jeg holdt faktisk på å lage en debatt om dette selv. fikk puslespill til jul, la litt hver kveld også hadde jeg ikke så mye igjen og plutselig hadde mannen min lagt det ferdig. Kjente på skuffelse, men tenkte jeg lager jo selvsagt ikke noe nummer ut av dette. Anonymkode: 0e6c1...063 Hadde blitt litt uggen om mannen deretter skryter av det på telefon. Når han har gjort så lite som to tre brikker.. Ærlig talt. Orker ikke det. Det er fake. Anonymkode: eef4c...402
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #23 Skrevet 12. mars 2024 visp skrev (11 timer siden): Syns egentlig bare det er rørende og søtt jeg; at dette er konflikten dere har i forholdet deres akkurat nå Enig❤️ Det er det koseligste jeg har lest om ekteskap på lenge. Han trengte litt mestringsfølelse og skryt av mamma sikkert😅 Anonymkode: d1362...004 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #24 Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Enig❤️ Det er det koseligste jeg har lest om ekteskap på lenge. Han trengte litt mestringsfølelse og skryt av mamma sikkert😅 Anonymkode: d1362...004 Mens jeg synes det er litt vel infantilt av en partner å stikke av med sjarmøretappen, for så fremstille det som om han har vært med på hele prosessen. Skryt av mamma er hyggelig, det, men burde ikke være så etterlengtet at han lyver for å få det. Om det er et engangstilfelle, så la gå, men det finnes jo også dem som konsekvent bidrar bare med det som synes best, for så å fremstille seg selv i et bedre lys. Slike folk er det slitsomt å ha som partner. Anonymkode: d4dea...09f 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #25 Skrevet 12. mars 2024 Her har vi puslet i noen år nå. Og vi deler på det. Mannen pusler nok litt mer enn meg. Aldri vært noen sure miner over hvem som pusler de siste brikkene. Mer diskusjon om hvem sin tur det er til å sortere brikkene når vi starter på et nytt 😃. Vi har det også på spisebordet (stort). Og har matte vi pusler på, sånn at vi kan pakke det bort om vi har middagsgjester. Pluss sånne sorteringsbokser til brikkene. Anonymkode: 9a57a...41d
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #26 Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hadde blitt litt uggen om mannen deretter skryter av det på telefon. Når han har gjort så lite som to tre brikker.. Ærlig talt. Orker ikke det. Det er fake. Anonymkode: eef4c...402 min mann gjorde ikke det altså, jeg er ikke ts. Jeg kjente meg bare igjen i skuffelsen. Anonymkode: 0e6c1...063
Honey Dew Skrevet 12. mars 2024 #27 Skrevet 12. mars 2024 Ta av bitene han har puslet, så pusler du det selv. Du sa jo at du ville at han skulle være med og hjelpe deg. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #28 Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Tror det er heller du som ikke forstår. Anonymkode: f3602...596 Hva er det jeg ikke forstår? Anonymkode: b8cbc...4e5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #29 Skrevet 12. mars 2024 Hm, kjipt gjort av ham. Jeg ville sagt det til ham så hyggelig som jeg klarte og spurt om han ville bli med på neste puslespill. Anonymkode: e7a03...cd6 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #30 Skrevet 13. mars 2024 Kålrota skrev (På 11.3.2024 den 13.15): Jeg kunne sikkert gjort det og hadde definitivt ikke forstått reaksjonen din. Jeg synes det er smålig og barnslig. Har dere andre utfordringer i forholdet? Jeg forstår reaksjonen kjempegodt. De siste bitene av et stort og utfordrende puslespill er den beste og mest tilfredsstillende biten! Jeg hadde blitt dritirritert om noen hadde gjort det mot meg, når de i utgangspunktet ikke var noe interessert i resten av prosessen, og endog gjorde narr av hobbyen min ved å himle med øynene. Hvorfor ville du gjort dette, og hva hadde du fått ut av det? Anonymkode: 4751e...0f1 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #31 Skrevet 13. mars 2024 Oppdatering fra puslehuset: Jeg har begynt nytt puslespill og han virket ikke noe fornøyd med det. Tok det opp i dag og spurte om det var noe galt, liker han ikke at jeg pusler? Han ville ikke snakke om det, men etter mye om og men kom det frem at han er misunnelig på puslingen (hans ord!) og vil at jeg skal slutte. Han har innrømt at han helst ser at jeg sitter i sofaen med ham hele kvelden alle kvelder. Problemet er at han utelukkende ser på filmer og serier som jeg ikke er interessert i (bare action, skyting, slåssing, biljakter osv) eller spiller TV-spill. Det er dørgende kjedelig for meg og jeg er lei. Jeg har mange ganger foreslått at vi finner en serie å se på som vi begge synes er grei, men han vil kun se de tingene han er interessert i. Han presterte å si at han savner hvordan det var med eksen hans fra da han var 18-19, for hun syntes det var helt greit å sitte ved siden av og se på mens han spilte i timesvis. Jeg sa klart ifra at dette er bare tull, jeg er voksen og kommer til å gjøre det jeg selv vil, og jeg skal i alle fall ikke bruke fritiden min til å sitte og se på at han spiller videospill i flere timer! Nå er det litt kjip stemning. Han synes jeg bruker for mye tid på noe han ikke vil jeg skal bruke tid på. Jeg synes han er en dust og burde unne meg å ha en harmløs hobby. For noe tull. Jeg har mest lyst til å si at hvis han ikke skjerper seg, pakker jeg puslespillene mine og drar 😂 Anonymkode: f6b2a...2a6 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #32 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Oppdatering fra puslehuset: Jeg har begynt nytt puslespill og han virket ikke noe fornøyd med det. Tok det opp i dag og spurte om det var noe galt, liker han ikke at jeg pusler? Han ville ikke snakke om det, men etter mye om og men kom det frem at han er misunnelig på puslingen (hans ord!) og vil at jeg skal slutte. Han har innrømt at han helst ser at jeg sitter i sofaen med ham hele kvelden alle kvelder. Problemet er at han utelukkende ser på filmer og serier som jeg ikke er interessert i (bare action, skyting, slåssing, biljakter osv) eller spiller TV-spill. Det er dørgende kjedelig for meg og jeg er lei. Jeg har mange ganger foreslått at vi finner en serie å se på som vi begge synes er grei, men han vil kun se de tingene han er interessert i. Han presterte å si at han savner hvordan det var med eksen hans fra da han var 18-19, for hun syntes det var helt greit å sitte ved siden av og se på mens han spilte i timesvis. Jeg sa klart ifra at dette er bare tull, jeg er voksen og kommer til å gjøre det jeg selv vil, og jeg skal i alle fall ikke bruke fritiden min til å sitte og se på at han spiller videospill i flere timer! Nå er det litt kjip stemning. Han synes jeg bruker for mye tid på noe han ikke vil jeg skal bruke tid på. Jeg synes han er en dust og burde unne meg å ha en harmløs hobby. For noe tull. Jeg har mest lyst til å si at hvis han ikke skjerper seg, pakker jeg puslespillene mine og drar 😂 Anonymkode: f6b2a...2a6 Han høres helt jævlig ut, sorry meg😂 Anonymkode: 96d32...8c7 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #33 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oppdatering fra puslehuset: Jeg har begynt nytt puslespill og han virket ikke noe fornøyd med det. Tok det opp i dag og spurte om det var noe galt, liker han ikke at jeg pusler? Han ville ikke snakke om det, men etter mye om og men kom det frem at han er misunnelig på puslingen (hans ord!) og vil at jeg skal slutte. Han har innrømt at han helst ser at jeg sitter i sofaen med ham hele kvelden alle kvelder. Problemet er at han utelukkende ser på filmer og serier som jeg ikke er interessert i (bare action, skyting, slåssing, biljakter osv) eller spiller TV-spill. Det er dørgende kjedelig for meg... Anonymkode: f6b2a...2a6 Fortell ham at du er misunnelig på tv-tittinga hans da. Anonymkode: de02d...dc1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #34 Skrevet 14. mars 2024 Huffda, han må skjønne at tid sammen ikke er noe vits om ikke begge har det fint. Man kan bytte litt på å være den som er mest interessert, men det som han snakker om er sånn man bare opplever når ny potensiell partner prøver å imponere. Kan du foreslå konkrete filmer og serier? Anonymkode: e9734...b98
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #35 Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Han høres helt jævlig ut, sorry meg😂 Anonymkode: 96d32...8c7 Jepp, en kontrollerende drittsekk. Herregud, KREVE at kjæresten sitter ved siden av mens han ser på primitive skytefilmer? Det hadde jeg aldri funnet meg i. Ikke gidder han tilpasse seg ts og sette på noe som hun ønsker å se, han er 100 % egoist. Sikkert onanist også. Dump! Anonymkode: c7d03...68d
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #36 Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 13.3.2024 den 22.54): Oppdatering fra puslehuset: Jeg har begynt nytt puslespill og han virket ikke noe fornøyd med det. Anonymkode: f6b2a...2a6 Jeg er ikke overrasket over at han er en egoistisk idiot som ikke egentlig tenker noe særlig på andre. Det lå i kortene ved måten han valgte å bare avslutte puslespillet for deg og ikke se noe problem med det. Det, isolert sett, er en liten ting, men det sier veldig mye om han. Tydeligvis. Anonymkode: 4b45a...87b 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #37 Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 13.3.2024 den 23.42): Han høres helt jævlig ut, sorry meg😂 Anonymkode: 96d32...8c7 Sorry meg, hva betyr det? Anonymkode: 3d0b9...9d9
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #38 Skrevet 15. mars 2024 Jeg hadde blitt irritert OG gitt uttrykk for det om noen puslet mine sisre brikker! 😂 Virkelig! At han er en kjedelig sofapotet er en ting, men at han skal tvinge deg til å bli det, er jo helt teit. Veldig merkelig at han ikke ser det selv? At han ikke synes det er flaut å si det? Anonymkode: 3d0b9...9d9
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #39 Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 13.3.2024 den 21.54): Oppdatering fra puslehuset: Jeg har begynt nytt puslespill og han virket ikke noe fornøyd med det. Tok det opp i dag og spurte om det var noe galt, liker han ikke at jeg pusler? Han ville ikke snakke om det, men etter mye om og men kom det frem at han er misunnelig på puslingen (hans ord!) og vil at jeg skal slutte. Han har innrømt at han helst ser at jeg sitter i sofaen med ham hele kvelden alle kvelder. Problemet er at han utelukkende ser på filmer og serier som jeg ikke er interessert i (bare action, skyting, slåssing, biljakter osv) eller spiller TV-spill. Det er dørgende kjedelig for meg og jeg er lei. Jeg har mange ganger foreslått at vi finner en serie å se på som vi begge synes er grei, men han vil kun se de tingene han er interessert i. Han presterte å si at han savner hvordan det var med eksen hans fra da han var 18-19, for hun syntes det var helt greit å sitte ved siden av og se på mens han spilte i timesvis. Jeg sa klart ifra at dette er bare tull, jeg er voksen og kommer til å gjøre det jeg selv vil, og jeg skal i alle fall ikke bruke fritiden min til å sitte og se på at han spiller videospill i flere timer! Nå er det litt kjip stemning. Han synes jeg bruker for mye tid på noe han ikke vil jeg skal bruke tid på. Jeg synes han er en dust og burde unne meg å ha en harmløs hobby. For noe tull. Jeg har mest lyst til å si at hvis han ikke skjerper seg, pakker jeg puslespillene mine og drar 😂 Anonymkode: f6b2a...2a6 Så han vil ha publikum? Eller heiagjeng? Foreslår at du trer på deg et cheer leader kostyme med dusker neste han ser på film og dans rundt foran TVn under hver skytesene. Eller neste gang han spiller, sett deg godt tilrette ved siden av ham, ha ei kubjelle på innerlomma, dra den fram når han er på sitt mest konsentrerte, deng løs og rop «HEIA, HEIA, HEIA! Kom igjen nå! Detta klarer du!» 😬 Anonymkode: 5b03b...88b
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #40 Skrevet 15. mars 2024 Jeg hadde nok blitt skuffet og lei meg. Det er jo så tilfredstillende å legge de siste brikkene, etter å ha pusslet i mange dager. Det blir som å ha et par sider igjen i en bok, så velger kjæresten å fortelle meg hva som skjer, før jeg får lest de siste sidene. Ingen tragedie, men jeg hadde blitt lei meg. Ikke stjel finalen for faen 😅 Anonymkode: 92bce...31f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå