AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #1 Skrevet 11. mars 2024 Jeg skal på date i dag...nå har jeg fått kalde føtter og har ikke lyst likevel. Vi skal gå en tur, og kanskje ta en øl etterpå. Helt casual. Men nå kjenner jeg egentlig at det er et ork. Han virker ok i samtale og helt grei på bilder. Men er i grunn usikker på om jeg i det hele tiden orker å ha kontakt med en mann nå, vil egentlig heller fokusere på meg selv om mine ting. Samtidig så har jeg jo ikke noe å tape. Kan jo hende det er superkoslig og jeg blir positivt overrasket. Er så tungt når man egentlig ikke har driven bare. Nesten så jeg føler at jeg skal på "enda et jobbintervju"... Hva hadde dere gjort? Hater å være en quitter også... Anonymkode: 1fa59...692 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #2 Skrevet 11. mars 2024 Ta den daten. Det blir ikke bedre av at du blir hjemme heller. Da begynner du kanskje å angre på at du ikke grep sjansen. Anonymkode: dc2b3...07b 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #3 Skrevet 11. mars 2024 Når du har kommet så langt ville jeg ikke stolt på føttene mine og bare gjennomført. Du kan gjøre en ny vurdering etterpå. Anonymkode: a7873...32b 3
Sparkling_Pink Skrevet 11. mars 2024 #4 Skrevet 11. mars 2024 Det er en god realitetsorientering å gå, juster gjerne møtestedet til å være på offentlig sted og dropp turen, så ser du hvordan han får deg til å føle under møtet. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #5 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg skal på date i dag...nå har jeg fått kalde føtter og har ikke lyst likevel. Vi skal gå en tur, og kanskje ta en øl etterpå. Helt casual. Men nå kjenner jeg egentlig at det er et ork. Han virker ok i samtale og helt grei på bilder. Men er i grunn usikker på om jeg i det hele tiden orker å ha kontakt med en mann nå, vil egentlig heller fokusere på meg selv om mine ting. Samtidig så har jeg jo ikke noe å tape. Kan jo hende det er superkoslig og jeg blir positivt overrasket. Er så tungt når man egentlig ikke har driven bare. Nesten så jeg føler at jeg skal på "enda et jobbintervju"... Hva hadde dere gjort? Hater å være en quitter også... Anonymkode: 1fa59...692 Gå på daten, kanskje det blir bedre enn du tror. Anonymkode: f0ed8...05d
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #6 Skrevet 11. mars 2024 Ta den daten og jvis det blir ingenting og ikke vekker noe i deg tar du dating pause etterpå. Høres han hyggelig ut, så hvorfor ikke Anonymkode: 15206...c8f
TomSawyer Skrevet 11. mars 2024 #7 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg skal på date i dag...nå har jeg fått kalde føtter og har ikke lyst likevel. Vi skal gå en tur, og kanskje ta en øl etterpå. Helt casual. Men nå kjenner jeg egentlig at det er et ork. Han virker ok i samtale og helt grei på bilder. Men er i grunn usikker på om jeg i det hele tiden orker å ha kontakt med en mann nå, vil egentlig heller fokusere på meg selv om mine ting. Samtidig så har jeg jo ikke noe å tape. Kan jo hende det er superkoslig og jeg blir positivt overrasket. Er så tungt når man egentlig ikke har driven bare. Nesten så jeg føler at jeg skal på "enda et jobbintervju"... Hva hadde dere gjort? Hater å være en quitter også... Anonymkode: 1fa59...692 Tre ting får du aldri tilbake i livet. Ordene dine..tiden..og muligheten i øyeblikket..senk skuldrene og dra du. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #8 Skrevet 11. mars 2024 Dra på date, du har ingenting å tape. Anonymkode: a4c72...42f
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #9 Skrevet 11. mars 2024 Det er ikke så veldig kult å dra på date med vinglete damer som ikke vet hva de vil og bare kaster bort tiden på vissvass og bortforklaringer. Så hvis ikke du har noe intensjon med dette , kanskje greit å spare fyren for skuffelsen? Anonymkode: 8b2d2...602 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #10 Skrevet 11. mars 2024 Jeg har vært der du er og avlyst date på grunn av at jeg egentlig ikke har vært emosjonelt tilgjengelig for evt ny kjæreste. Som AB over skriver, så vil jeg ikke fremstå som en vinglete dame som kaster bort mannens tid. Men dette er det jo bare du som kan avgjøre. Kan jo vise seg være en fin fyr som du får sansen for og som du kan tenke deg møte igjen😊 Anonymkode: d5163...b9a
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #11 Skrevet 11. mars 2024 Helt greit å avlyse hvis det føles feil. Anonymkode: 8e1fe...7c5
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #12 Skrevet 11. mars 2024 Jeg ville dratt, ikke avlys av den grunnen. Anonymkode: 0dc35...e9d
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #13 Skrevet 11. mars 2024 Når du går inn med den innstillingen kan det jo bare gå en vei. Det er verre å ha skikkelig forventninger og ingenting klaffer. Så dra på date og sier heller takk og dra hjem tidlig hvis det føles helt feil. Anonymkode: 0423f...47e 1
Million Skrevet 11. mars 2024 #14 Skrevet 11. mars 2024 Kan du ikke skrenke inn møtet til en øl eller to over et bord? Dropp den gå-turen, møt hverandre heller på et utested/kafe/restaurant og sett dere heller ned med en gang og prat på et offentlig sted. Se på folkelivet rundt dere (om det er så mange ute på en mandag da...) og snakk om løst og fast.
Måneskinn Skrevet 11. mars 2024 #15 Skrevet 11. mars 2024 Jeg ville dratt. Det er mange ganger hvor jeg har følt at det å skulle dra på date har føltes mer som et ork enn glede... Men, så tenker jeg, hva ville jeg gjort i de to (si de varer to timer da) timene uansett? Sitte hjemme å glodd på en skjerm? De timene får jeg aldri igjen. Det blir sikkert hyggelig ta en øl eller to skravle, se på folk. Du får mest sannsynlig en fin stund sammen med han og hvis det er det verste som skjer, ja da er det ikke så ille i mine øyne Noen ganger er det vi helst ikke vil akkurat det vi trenger
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #16 Skrevet 11. mars 2024 TS her. Jeg dro. Det var hyggelig og praten gikk greit. Sa ganske fort at jeg måtte hjem etter 2 timer pga barnevakt. Bare sånn at jeg hadde en time-limit. Men som jeg trodde så er ikke dette en mann jeg vil treffe igjen. Visste jo egentlig det. Så nå må jeg skrive en hyggelig avvisning. Hadde vært lettere å avlyst egentlig. Neste gang følger jeg magefølelsen. Anonymkode: 1fa59...692
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #17 Skrevet 11. mars 2024 Det er jo ikke sikkert du må skrive avvisning, det er jo ikke sikkert du hører fra han igjen. Anonymkode: a4c72...42f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå