AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #1 Skrevet 11. mars 2024 Vil gjerne høre fra dere hvordan dette foregikk i forholdene deres. Hvem spurte? Hvordan skjedde det? Ble det bare sånn? Gøy å høre Anonymkode: 31803...777
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #2 Skrevet 11. mars 2024 Han spurte meg rett ut om jeg ville være kjæresten hans. Etter at vi hadde datet i 2 måneder ca 😊 Han sa han ville være sikker og ikke bare anta. Synes det var veldig søtt ♥️ Anonymkode: 697ab...5c9 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #3 Skrevet 11. mars 2024 Jeg tok opp definisjonen av forholdet vårt etter at vi hadde vært mye sammen og holdt på å date hverandre i et par mnd. Vi datet ingen andre og hadde ikke hatt sex. Mener det viste seg at han allerede anså oss som kjærester. Vi er gift i dag 😊❤️ Anonymkode: 7d3bf...d00 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #4 Skrevet 11. mars 2024 Første treff (tilfeldig) viste vi gjensidig interesse, det gjorde vi også med tett kontakt på telefon de neste dagene. Andre treff (middagsdate) snakket vi åpent om hvor vi var i livet, og hva vi ønsket. Da visste jeg han vår åpen for fast forhold. Et-par treff til der vi ble bedre kjent, og sikrere på at vi var rett for hverandre. Så var det vel etter ca 4 uker jeg sa "jeg lurer på om jeg skal slutte å kalle meg singel?". Og han hadde tenkt akkurat det samme. De neste månedene hadde vi mange gode samtaler om ønsker for fremtiden, bosted, ekteskap, barn, syn på abort, politikk, og alle de andre viktige tingene. Som gjorde at jeg ble sikker på å satse på forholdet fullt ut. Selv om vi definerte oss som kjærester før vi var gjennom alt dette. Anonymkode: 70e6d...621 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #5 Skrevet 11. mars 2024 Vi hadde datet i 2-3 måneder, jeg spurte om vi skulle sette at vi er i et forhold på FB for å teste vannet om hvor han tenkte vi stod, jeg brydde meg egentlig ikke om å ha det der. Da sa han selvsagt kan vi det og var da offisielt kjærester Anonymkode: 17ca3...39a
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #6 Skrevet 11. mars 2024 Første forhold ble etablert av at jeg spurte på telefonen om han var kjæresten min, og ha tullet med at jeg måtte spørre han formelt først. Nåværende forhold ble sånn skikkelig etablert (han hadde allerede kalt meg dama si i noen settinger) mens vi hadde sex faktisk..😅 Han spurte gjentatte ganger "er du min?" i en litt dirty talk-setting (jeg svarte ja på det, at jeg var bare hans), og etterpå kysset han meg og sa kalte meg kjæresten sin. Uforventet setting, men egentlig ganske fint siden vi kjenner oss så nær hverandre når vi ligger sammen🥰 Anonymkode: 7a8f6...514 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #7 Skrevet 12. mars 2024 Vi begynte å knulle uten kondom. Anonymkode: 43af3...816
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #8 Skrevet 12. mars 2024 Vi bestemte oss for å flytte sammen, etter det så møtte han min venninne, og da kom samtalen inn på at jeg er hans, og han er min. Så vi ble enige om samboerskap før vi «ble» kjærester 😄 Anonymkode: ae024...a97
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #9 Skrevet 12. mars 2024 Han bodde hos meg i tre uker, før jeg flyttet inn hos han. En av de siste kveldene bada vi sammen i badekar og da spurte han om han kunne endre fbstatusen til i ett forhold med meg? Han var utrolig sjarmerende, og løp ut i stua å henta mobilene våre. Så der i badekaret ble vi offisielt kjærester😍 Anonymkode: 38ec1...92e 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 12. mars 2024 #10 Skrevet 12. mars 2024 Etter 1 uke sa han at han ville vi skulle være kjærester 🤷🏻♀️ Og sånn ble det🤭
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå