Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en ny kjæreste, og vi har det veldig fint på alle måter. Jeg liker så innmari godt at han tydelig viser at jeg er "hans" med fysisk kontakt ute i sosiale sammenhenger, jeg tror det har sammenheng med at jeg trekkes veldig mot noe dominante menn. Min eks-mann var ikke den typen i det hele tatt og brydde seg ikke om meg i noen sosiale settinger. Han er ikke sjalu og ikke kontrollerende, så det er sagt, men jeg merker at han er stolt av meg og passer litt på meg, og han er veldig "mann". 

Nysgjerrig på hva andre tenker og føler rundt det.

Anonymkode: 73b42...bee

• Liker 1
  • Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. For min del hadde slik markering bare irritert vettet av meg. Er vi med hverandre i ulike sammensetninger så introduserer vi den andre der det er behov for det, så sosialiserer vi gjerne en del hver for oss i stedet for å sirkle lokalet som par. Elsker at han er så selvstendig. 

Men så er jeg motsatt. Takler ikke menn som skal dominere. I den grad at jeg innimellom blir irritert på en kollega som skal holde døra, selv om han da må småløpe litt mot møterom eller kantine. 

Ingenting feil med noen av delene. Det er jo bare fint at man finner noen man er kompatible med. 

Anonymkode: 22cb1...256

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ja, til en viss grad er det fint. 

Anonymkode: def4d...39b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du mener TS? Jeg er definitivt typen som liker å holde hender og har ikke noe problem med litt fysisk kontakt i offentlig rom, men det er fordi jeg er glad i henne og ikke at jeg skal hevde noen slags form for eierskap over kona mi.

Personlig får jeg litt neandertaler-vibber av hele innlegget.

Anonymkode: 6596b...276

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, vi er ikke sjalu av oss. Hadde aldri orket at mannen min skulle vise at jeg er hans når vi er ute.

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke egentlig hvorfor jeg liker det. Kanskje det er godt at han er stolt av meg og viser det. For han er kjekkest av oss to, men ikke i hans øyne. Jeg synes det er vanskelig innimellom at han får mye blikk fra andre, ofte veldig pene damer, men han lager aldri drama eller lar meg føle at han har andre muligheter. Det eksisterer ikke for ham. Han er åpen om at han kan være sjalu, eller usikker som han kaller det. Jeg vet at jeg er en god kjæreste for ham, og liker at han viser at han ikke vil miste meg.

Anonymkode: def4d...39b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha opplevd slik oppførsel fra min mann som ytterst pinlig og usivilisert.

Anonymkode: 1708a...76b

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker at han viser at han er min, men jeg hadde nok følt meg litt fanget om han skulle oppføre seg som at jeg var hans. 

Anonymkode: a7f65...78b

Skrevet

Koselig at mannen min vil holde meg i hånda når vi går tur, og kan gi meg en klem helt spontant. Ikke fint om han står og "markerer meg" når jeg snakker med andre mennesker. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Syns dette bør gå begge veier. Det må da helt åpenbart være av det gode hvis partner viser at den andre er "sin". Det handler jo om oppmerksomhet, og vise at man er en "enhet". Hva er det som egentlig definerer to som er i et par? Syns det er altfor stort fokus på å være "selvstendig" nå for tiden. Lite fokus på å bygge opp hverandre, enten det er et par eller en familie. Neivel så er man ikke kompatible, men det er de færreste out-of-the-box. Hva gjør man for å bli kompatible? Hvordan jobber man med det? Jo ett element er å vise tydelig eierskap - til hverandre. Ikke bare den ene veien.

Man kan gjerne ta hverandre for gitt, men da havarerer det før eller siden.

Hilsen mann

Anonymkode: 090b6...eef

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Typen kan holde meg i hånda når vi går til/fra byen, gi meg ett kyss når vi møtes eller sier hadet, stryke meg over ryggen mens vi venter i kø og lignende. 
Men det handler ikke om at han skal vise andre at jeg er hans, det handler om at vi begge liker kjærtegn. 

Hadde han gjort det som en slags markering, så hadde jeg trukket meg unna. 

Anonymkode: 06003...22b

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

For noen teite svar du får. Jeg har en kjæreste som også er stolt av meg, holder rundt meg offentlig og viser klart og tydelig at jeg er hans (uten å være kontrollerende på noen som helst måte). Synes det er fantastisk og veldig bekreftende. Hatet at eksen såvidt kunne nusse meg offentlig. 

Har alltid beundret og misunnet andre par som har det sånn i mine tidligere forhold - mannen viser jo også på denne måten at han ikke er singel ovenfor andre kvinner! 

Anonymkode: 8d2df...6ba

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er mannen min også, og jeg liker det kjempegodt. Vi kan fint være mye fra hverandre og prate med andre, men står vi sammen, legger han ofte en arm rundt meg. 

Anonymkode: 542d9...f76

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi kan holde hender ute, men utover det så elsker jeg at min mann gir meg diskré kjærtegn i offentlighet. At det er tegn til meg og ikke til omverden. 

Det er jo supert at vi begge har funnet oss menn som gir oss den type kjærtegn vi setter mest pris på! 

Anonymkode: f1c28...f56

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Ehm. Vi holder hender, klemmer og kysser offentlig. Men det er gjensidig og har ikke noe med markering å gjøre. Vi viser hverandre at vi er glad i hverandre🤷🏻‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Vi viser lite kjærtegn offentlig egentlig. Han mer enn meg, ingen av oss er det minste eiesyke eller sjalu. Jeg tror ikke jeg hadde likt det om han gjorde det mer, og at jeg nok raskt kunne følt på det som en markering. Er nok litt privat av meg når det kommer til stykket. 

Jeg husker likevel faktisk en fest for mange år siden når han introduserte meg med en stolthet i stemmen ovenfor sin kollega at jeg fortsatt blir helt rørt av å tenke på det😅 den dagen følte jeg meg ganske stygg og kollegaen, dama til kollegaen og hennes venninner var så utrolig, og langt over gjennomsnittet vakre! Likevel var han så stolt av meg💙 Han er definitivt den peneste av oss visuelt sett også og kunne lett fått noen penere enn meg, men det er meg han vil ha. Takk for tråden TS, Jeg ble faktisk litt glad av å tenke på episoden over.
Glad for at du har funnet deg en som passer til deg og at dere har funnet et språk dere trives med. 

Anonymkode: f8383...cb6

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For noen teite svar du får. Jeg har en kjæreste som også er stolt av meg, holder rundt meg offentlig og viser klart og tydelig at jeg er hans (uten å være kontrollerende på noen som helst måte). Synes det er fantastisk og veldig bekreftende. Hatet at eksen såvidt kunne nusse meg offentlig. 

Har alltid beundret og misunnet andre par som har det sånn i mine tidligere forhold - mannen viser jo også på denne måten at han ikke er singel ovenfor andre kvinner! 

Anonymkode: 8d2df...6ba

Å leie, gi en klem og et kyss, det gjør vi også.

Men ikke i sosiale settinger slik TS beskriver, foran andre, for å vise eierskap og dominans, og skremme bort andre kvinner. Det er bare trist. 

Anonymkode: 22cb1...256

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen er ganske fysiske i offentligheten, på den måten at vi holder hender, kan klemme, gi en nuss og så videre. Men er vårt kjærlighetsspråk, det er ikke noe vi gjør for å «markere» overfor andre. Det høres veldig fjernt ut for meg.

Ingen av oss er sjalu, og vi har vært sammen i snart ti år. Bor i tillegg på en ganske liten plass, så folk vet nok at vi begge er opptatt, hehe. 

Anonymkode: 30a8a...092

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg liker ikke å være fysisk offentlig. Holde hender går greit, men det å kysse og bli holdt rundt syns jeg er litt unødvendig for min del. 

Anonymkode: c84b3...b60

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, innimellom et kjapt klapp på rumpa på kiwi, kan gi meg et kjapt kyss i køen og smile, holder hender når vi går tur, kan gi meg en klem når han går forbi osv. 

Anonymkode: 21522...1ea

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...