AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #1 Skrevet 11. mars 2024 Hei! Jeg er 2.gangs og uke 35+6 i dag. var på sjekk på fredag og da var baby i magen 2310g og -8% i vekstavvik, jeg var også inne på sjekk 3uker før det og da var babyen +6% i vekstavvik. Er det normalt på så kort tid eller vokser ikke baby? Tror å huske hun veide ca d samme på kontroll for 3 uker siden. Har tenkt på dette hele helgen, burde jeg ringe føden og spørre? Anonymkode: cc11b...69c
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #2 Skrevet 11. mars 2024 Husk at det er en viss prosent feilmåling, slik at det ikke nødvendigvis stemmer. Anonymkode: 1bc63...713
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #3 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Husk at det er en viss prosent feilmåling, slik at det ikke nødvendigvis stemmer. Anonymkode: 1bc63...713 Det vet jeg, men jeg må jo gå utifra det som de har målt Anonymkode: cc11b...69c
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #4 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Jeg er 2.gangs og uke 35+6 i dag. var på sjekk på fredag og da var baby i magen 2310g og -8% i vekstavvik, jeg var også inne på sjekk 3uker før det og da var babyen +6% i vekstavvik. Er det normalt på så kort tid eller vokser ikke baby? Tror å huske hun veide ca d samme på kontroll for 3 uker siden. Har tenkt på dette hele helgen, burde jeg ringe føden og spørre? Anonymkode: cc11b...69c Er det samme person som har målt? Hos meg skyldes vekstavviket at baby sluttet å vokse i magen. Hadde nøyaktig samme målinger ved to vekstkontroller i uke 33 og 35. Samme person som målte. Baby ble født et par dager etter siste måling og estimeringen traff omtrent på grammet. Anonymkode: 31d64...fd1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #5 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det samme person som har målt? Hos meg skyldes vekstavviket at baby sluttet å vokse i magen. Hadde nøyaktig samme målinger ved to vekstkontroller i uke 33 og 35. Samme person som målte. Baby ble født et par dager etter siste måling og estimeringen traff omtrent på grammet. Anonymkode: 31d64...fd1 Ja det er samme person som har målt Anonymkode: cc11b...69c
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #6 Skrevet 11. mars 2024 Er litt feilmargin på målingene, men kan også være avflatende vekst ja. Skal gå 2 uker mellom hver vekstkontroll for å faktisk kunne se endring. Anonymkode: 2d09f...cdf
kjærring Skrevet 11. mars 2024 #7 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei! Jeg er 2.gangs og uke 35+6 i dag. var på sjekk på fredag og da var baby i magen 2310g og -8% i vekstavvik, jeg var også inne på sjekk 3uker før det og da var babyen +6% i vekstavvik. Er det normalt på så kort tid eller vokser ikke baby? Tror å huske hun veide ca d samme på kontroll for 3 uker siden. Har tenkt på dette hele helgen, burde jeg ringe føden og spørre? Anonymkode: cc11b...69c Det er ikke så mye faktisk , her gikk det fra -4 til -17 på to uker, og -27 til -37 på to uker. Er du bekymret så ringer du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå