Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2006 #1 Skrevet 3. februar 2006 (endret) Å, jeg er SÅ frustrert Kjøpt en billig sofa (3 seter) og i dag datt hele f%"# skapet sammen!!!! Den holdt ikke ei uke en gang. Skal selvsagt ringe å klage, men har jeg krav på å få tilbake pengen på sofaen OG transporten (kostet meg 600 kr i transport...) Endret 3. februar 2006 av becca
Gjest -eline- Skrevet 3. februar 2006 #2 Skrevet 3. februar 2006 (endret) Forbrukerkjøpsloven sier da "Er ikke tingen i samsvar med det dere avtalte eller det du kan kreve ifølge loven, har varen en mangel. Det betyr at du kan kreve at selgeren omleverer, retter feilen, gir prisavslag, hever kjøpet og/eller gir erstatning" Så ring de opp og klag. Er litt usikker ang transport, men vet elektrobutikken jeg jobba i gav igjen disse pengene (men stort sett dreide det seg om omlevering) og regner med det siden det ikke er din skyld at varen har en mangel. Du kan jo sende en mail til nærmeste forbrukerkontor og spørre så er du sikker. Endret 3. februar 2006 av -eline-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå