Gå til innhold

Kjempe usikker på valget mitt, vært stille i en dag.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg merker at jeg sliter med og stå i denne avgjørelsen, også fordi jeg faktisk er usikker på hva utfallet ble.

Kort oppsummert;

Jeg dater en mann, vi har datet i fem mnd nå. Når det kommer til praten om forhold og veien videre, har han veldig mange «unnskyldninger» for og ikke forplikte seg; ikke bra med seg selv, jobbe med seg selv, dårlig erfaring fra tidligere forhold. 
Disse «unnskyldningene» gjør jo at jeg blir en del usikker på hva han faktisk vil. Vi oppfører oss i det daglige som et par. Og han har vel på en måte sagt jeg må vente, når det kommer til at vi skal innlede forhold. 
Etterhvert begynner sexen og avta, dette er også noe som påvirker meg. Savnet etter intimitet, bygge forholde videre på dette planet, jeg får tanker om at han kanskje ikke finner meg tiltrekkende, osv.

I helgen prøvde jeg og spørre om vi kunne prate. Dette er også noe jeg finner litt vanskelig med denne mannen. Han var til og begynne med veldig flink til og snakke, dele, være åpen, men jeg føler dette har avtatt med tiden. Jeg fikk inntrykk av at han prøvde og unngå samtalen i helgen, men til slutt fikk man pratet. Under praten forstår jeg det slik at han syns det er slitsomt og prate om oss, samme tema igjen(det at man har snakket om forhold og sex tidligere), han føler seg presset og tynt. Og foreslår og avslutte mellom oss. Jeg sier meg enig i og avslutte. Men da snur han og begynner og snakke om oss, nevner løsninger osv(Dette skjedde over chat, jeg ville snakke ansikt til ansikt men han unngår som sagt disse samtalene. Så han begynte plutselig og tekste meg og slik gikk samtalen.). Når han så etter avsluttningen begynner og komme med løsninger, aner jeg ikke hva jeg skal si, og sier så. Jeg visste ikke hva jeg skulle si fordi han avsluttet, jeg aksepterte også kommer det nye meldinger fra han. Og man kommer vel egentlig ingen vei da. Jeg skulle til han utover kvelden den dagen(lørdag). Men sa ifra at jeg drar hjem alene etter denne «praten». 

Det har nå da vært stille siden jeg sa jeg dro hjem. Ikke hørt et kvekk ifra han. Og jeg har rett og slett ikke tatt kontakt da jeg føler på meg at vi avsluttet på lørdag, selvom jeg syns det er noe uklart. Nå føler jeg at tingene jeg har tatt opp var feil, er usikker på meg selv om det var riktig. Har vi avsluttet og nå er man bare stille fra begge kanter? Jeg tok ikke kontakt da jeg nettopp ble usikker, og det er jeg som legger frem hvordan jeg føler og har det og syns det blir tatt noe dårlig imot.

Anonymkode: 6b82b...a94

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke orka en sånn guttevalp av en mann, så hadde bare latt han seile sin egen sjø. Det finnes flere (og bedre) fisker i havet 🙂

Anonymkode: 21695...04f

• Liker 19
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke orket noe som er så energitappende og uten fremgang.

La ham være stille og ikke ta kontakt selv. Enten skjerper han seg når han skjønner at du mener alvor, eller så er det ikke så viktig for ham, og da er det like greit å avslutte.

Anonymkode: b8ebc...557

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig med de over her, så tidlig i en ny realsjon ønsker man enten å vise sin beste side eller så er man en "Player" som ikke er klar for noe permanent.. Jeg ville holdt fast ved det du trenger i et forhold og ikke gått på akkord meed meg selv. 

Anonymkode: 051c8...1d9

• Liker 6
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Da vil han ikke da. Hvis ikke han er klar for "hvor er i vi forholdet praten" . 

Let him go. 

Anonymkode: e2d8c...9b3

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han bruker stillhet som hersketeknikk er han ikke så mye å samle på.

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg hadde ikke orka en sånn guttevalp av en mann, så hadde bare latt han seile sin egen sjø. Det finnes flere (og bedre) fisker i havet 🙂

Anonymkode: 21695...04f

Syns det er slitsomt selv og merker det tar energi. Derfor har jeg også følt behov for og snakke med han. Men ble usikker på meg selv ang dette nå. Om jeg sa noe feil, siden han ble stille.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hadde ikke orket noe som er så energitappende og uten fremgang.

La ham være stille og ikke ta kontakt selv. Enten skjerper han seg når han skjønner at du mener alvor, eller så er det ikke så viktig for ham, og da er det like greit å avslutte.

Anonymkode: b8ebc...557

Så det er liksom innafor at jeg ikke tar kontakt selv? Jeg ble stille fordi jeg blir såret oppi dette. Så jeg tenker om han sitter på trass og ikke tar kontakt selv. Jeg trenger vel egentlig og være litt mer sikker på om det er riktig at jeg er stille. Og hører jeg ingenting ifra han, så forstår jeg hvertfall at dette er over.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Enig med de over her, så tidlig i en ny realsjon ønsker man enten å vise sin beste side eller så er man en "Player" som ikke er klar for noe permanent.. Jeg ville holdt fast ved det du trenger i et forhold og ikke gått på akkord meed meg selv. 

Anonymkode: 051c8...1d9

Takk. Jeg ble en del usikker utover dagen igår på hva jeg har sagt som jeg føler er viktig for meg. Om jeg bare var smålig av meg feks. Syns det er synd han er stille. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvis han bruker stillhet som hersketeknikk er han ikke så mye å samle på.

Så at jeg er totalt stille nå er ikke hersetekninkk?😅

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk. Jeg ble en del usikker utover dagen igår på hva jeg har sagt som jeg føler er viktig for meg. Om jeg bare var smålig av meg feks. Syns det er synd han er stille. 

La han være stille. Vær stille selv så skjønner han kanskje hva han selv holder på med med stillheten.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så at jeg er totalt stille nå er ikke hersetekninkk?😅

Venter du ikke på et utspill fra han nå?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Venter du ikke på et utspill fra han nå?

Jo, jeg hadde forventet og høre ifra han. Jeg har jo lagt frem for han hvordan jeg har det og føler det, og har sagt det er sårt for meg, sånn ting er. Men han ble stille, andre dagen nå

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

La han være stille. Vær stille selv så skjønner han kanskje hva han selv holder på med med stillheten.

Jeg syns det kan bli sånn «kamp» om hvem som skal ta kontakt😅. Jeg føler som sagt at det er han som skulle tatt kontakt. Jeg forstår jo at vi muligens mister hverandre helt nå om ingen gir lyd fra seg. Jeg vil bare være litt mer sikker på at jeg ikke oppfører meg som en tulling nå

AnonymBruker
Skrevet

Drit i hele fyren. Det er ikke noe å tenke på en gang. Han vil ikke være sammen med deg.

Anonymkode: 11564...b22

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hei!

Jeg merker at jeg sliter med og stå i denne avgjørelsen, også fordi jeg faktisk er usikker på hva utfallet ble.

Kort oppsummert;

Jeg dater en mann, vi har datet i fem mnd nå. Når det kommer til praten om forhold og veien videre, har han veldig mange «unnskyldninger» for og ikke forplikte seg; ikke bra med seg selv, jobbe med seg selv, dårlig erfaring fra tidligere forhold. 
Disse «unnskyldningene» gjør jo at jeg blir en del usikker på hva han faktisk vil. Vi oppfører oss i det daglige som et par. Og han har vel på en måte sagt jeg må vente, når det kommer til at vi skal innlede forhold. 
Etterhvert begynner sexen og avta, dette er også noe som påvirker meg. Savnet etter intimitet, bygge forholde videre på dette planet, jeg får tanker om at han kanskje ikke finner meg tiltrekkende, osv.

I helgen prøvde jeg og spørre om vi kunne prate. Dette er også noe jeg finner litt vanskelig med denne mannen. Han var til og begynne med veldig flink til og snakke, dele, være åpen, men jeg føler dette har avtatt med tiden. Jeg fikk inntrykk av at han prøvde og unngå samtalen i helgen, men til slutt fikk man pratet. Under praten forstår jeg det slik at han syns det er slitsomt og prate om oss, samme tema igjen(det at man har snakket om forhold og sex tidligere), han føler seg presset og tynt. Og foreslår og avslutte mellom oss. Jeg sier meg enig i og avslutte. Men da snur han og begynner og snakke om oss, nevner løsninger osv(Dette skjedde over chat, jeg ville snakke ansikt til ansikt men han unngår som sagt disse samtalene. Så han begynte plutselig og tekste meg og slik gikk samtalen.). Når han så etter avsluttningen begynner og komme med løsninger, aner jeg ikke hva jeg skal si, og sier så. Jeg visste ikke hva jeg skulle si fordi han avsluttet, jeg aksepterte også kommer det nye meldinger fra han. Og man kommer vel egentlig ingen vei da. Jeg skulle til han utover kvelden den dagen(lørdag). Men sa ifra at jeg drar hjem alene etter denne «praten». 

Det har nå da vært stille siden jeg sa jeg dro hjem. Ikke hørt et kvekk ifra han. Og jeg har rett og slett ikke tatt kontakt da jeg føler på meg at vi avsluttet på lørdag, selvom jeg syns det er noe uklart. Nå føler jeg at tingene jeg har tatt opp var feil, er usikker på meg selv om det var riktig. Har vi avsluttet og nå er man bare stille fra begge kanter? Jeg tok ikke kontakt da jeg nettopp ble usikker, og det er jeg som legger frem hvordan jeg føler og har det og syns det blir tatt noe dårlig imot.

Jeg hadde bare droppa han. Finn deg en som er moden nok.

Anonymkode: 99871...644

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke interessert. 

En som er interessert slipper du å ha sånne gjentagende samtaler med.

Anonymkode: 8508a...91a

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg syns det kan bli sånn «kamp» om hvem som skal ta kontakt😅. Jeg føler som sagt at det er han som skulle tatt kontakt. Jeg forstår jo at vi muligens mister hverandre helt nå om ingen gir lyd fra seg. Jeg vil bare være litt mer sikker på at jeg ikke oppfører meg som en tulling nå

Jeg har venninner som har vært sånn, ting skal ikke gå en vei. Jeg dropper vennskap om det kun går en vei.

Litt rart å ikke kunne prate med dama si da 

Anonymkode: 99871...644

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke interessert i noe stabilt og langvarig med deg.  Men han likte oppmerksomheten du ga han. Da han under praten deres foreslå å avslutte, hadde han forventet at du skulle være uenig og «trygle» han om å fortsette. Da du faktisk var enig i å avslutte, ble han stresset og forsøkte å få deg hekta på han igjen ved å skrive om alt dere kunne gjøre annerledes. 

Hvis du tar kontakt med han igjen, vil han få oppmerksomheten han ønsker fra deg. Men han vil aldri kunne gi deg det du ønsker. Let him go!

Anonymkode: 99e23...7ef

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei!

Kort oppsummert;

Dra din vei...at du orker en slik umoden mann!

Anonymkode: bfbf9...4f6

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...