AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #1 Del Skrevet 11. mars 2024 Nå er den 2 år. Har det gått så lang id at den har glemt tidligere eier? Anonymkode: ed67f...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 11. mars 2024 #2 Del Skrevet 11. mars 2024 Nei, det tror jeg ikke den har. Hadde den plutselig møtt dem igjen, hadde det nok blitt glede og halelogring og begeistring. Men om en hund "går og tenker" på mennesker den har hatt i livet sitt i måneder og år etterpå, er uvisst.... kan hunder det? Kan de gå og gruble og tenke over fortiden? Lever ikke dyr litt mer i nuet, nåtiden? Det tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #3 Del Skrevet 11. mars 2024 Om den møter på den gamle eieren, vil den nok bli overlykkelig. Hunder husker folk. Men de går ikke og grubler og mimrer om fortiden på samme måte som vi gjør. De lever i nuet, og de knytter seg til menneskene som fyller behovene deres. Anonymkode: 29840...83a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #4 Del Skrevet 11. mars 2024 Nei den kjenner tidligere eier igjen. Anonymkode: 19fb3...16f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #5 Del Skrevet 11. mars 2024 Den vil aldri glemme tidligere eier. Den går ikke og tenker på den, men vil kjenne den igjen hvis de møtes igjen. Nesten uansett hvor mange år det går. Anonymkode: 86736...26a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 11. mars 2024 #6 Del Skrevet 11. mars 2024 (endret) Hunden min kjenner igjen den forrige eieren 😁 En gang traff vi han tilfeldigvis på gaten, når vi var ute å gikk tur. Hunden min ble helt ellevill og visste ikke helt hvor han skulle gjøre av seg 😄 Var så morro å se 😍 Endret 11. mars 2024 av Mardina 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 11. mars 2024 #7 Del Skrevet 11. mars 2024 (endret) . Endret 1. desember 2024 av Disney Adult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #8 Del Skrevet 13. mars 2024 Hunden min på 8 år blir helt i ekstase når hun treffer igjen oppdretter. Vi treffes ca en gang pr år, og det er like stor gjensynsglede hver gang. Anonymkode: c7b6d...03a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #9 Del Skrevet 13. mars 2024 Jeg tok over en hund når han var to år. Kunne ikke bry seg når han møtte tidligere eier. Men tidligere bestemor. Da ble han vill ja. Anonymkode: 7bae1...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #10 Del Skrevet 13. mars 2024 Min hund gjenkjente tidligere eier etter fire år. Gleden var enorm. Jeg vet ikke om de tenker så mye på tidligere eiere, men hunder sørger dypt når eieren dør, og de kan sørge lenge. Dyr kan også være deprimerte, og depresjon skjer ikke fordi noe er i nuet. Det er noe som bygger opp under tid, eventuelt noe fra fortida som banker på døra. Anonymkode: 17cd3...f3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 14. mars 2024 #11 Del Skrevet 14. mars 2024 (endret) Fikk en gang en omplasseringshund jeg også, samme alder 1,5 år. ca halvt år etterpå møtte jeg eieren. Da gjemte hunden seg bak bena mine, dette husket den. Forteller kanskje litt om hvordan den hadde det i valpetiden med denne eieren. Jeg visste på forhånd at denne typen ikke var helt god, og derfor ga kona den gratis bort til meg, bak ryggen på typen sin, av samvittighet for valpen/unghunden. Jeg tok den i mot av samme årsaker.. Endret 14. mars 2024 av PITTY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå