Gjest Solbrent Skrevet 3. februar 2006 #1 Skrevet 3. februar 2006 Jeg har vært og sprayet meg i salong noen ganger, og har vært kjempefornøyd. Nå lurer jeg på å kjøpe et lignende sett som jeg fant her http://www.solspray.no/index.php?svalg=1 ser jo veldig kjapt og greit ut.... Men er litt begymret for om jeg kommer til å se ut som en flekkete pakistaner Noen som har erfaring? Og er det noen som vet noe om kvaliteten på produktene? Er jo litt penger da, men på den annen side så sparer jeg det jo ganske kjapt inn igjen
Gjest Isabellas Skrevet 4. februar 2006 #4 Skrevet 4. februar 2006 Det må være vanskelig å spraye seg selv... Og jeg syns det systemet var utrolig billig, når det vanligvis koster minimum 20 - 30 000 for et slikt sett (profesjonelt). Innholdet koster jo endel også. Det virka veldig billig, og da virker det ikke så troverdig syns nå jeg men... Så jeg trekker tilbake det jeg skrev over om å prøv og se. :rosasmil:
Gjest Mamasan Skrevet 4. februar 2006 #5 Skrevet 4. februar 2006 Jeg kjøper tanning væske der. Jeg har et lignende sett som jeg i USA for et par år siden. Jeg er kjempefornøyd, kan virkelig anbefales. Det er ikke vanskelig, men regnt med litt skjolder de første gangene hvis du ikke er stø på hånden. Men du kommer fort inn i det. Fargen deres er ihvertfall utrolig fin, jeg ser ihvertfall ut som jeg kommer rett fra stranden
Gjest Jalileh Skrevet 4. februar 2006 #6 Skrevet 4. februar 2006 Har siklet litt på en sånn en stund selv, jeg...
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #7 Skrevet 5. februar 2006 Åååå en sånn vil jeg ha! Tror pinadø jeg skal snakke med gubben i kveld jeg....
Gjest Jalileh Skrevet 5. februar 2006 #8 Skrevet 5. februar 2006 Åååå en sånn vil jeg ha! Tror pinadø jeg skal snakke med gubben i kveld jeg.... ← :grine2:
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #9 Skrevet 6. februar 2006 Popper denne litt opp jeg, i håp om at noen har vært borte i denne her;) Det er altså hjemmesettet jeg tenker på.. Takk for hjelpen, hilsen veldig solbrent;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå