Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken av disse synes du er best og hvorfor synes du det? 

FotoJetd-2475743841.jpg

Anonymkode: 44376...ace

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samsung

Anonymkode: 27364...333

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Samsung

Anonymkode: 27364...333

Hvorfor synes du den er best? :)

Anonymkode: 44376...ace

AnonymBruker
Skrevet

Iphone. 

Programvaren og bloatwaren på Samsung er forferdelig.

Anonymkode: 2179a...4b0

• Liker 4
Skrevet (endret)

Begge er solide telefoner. Kunne egentlig hatt hvilken som helst av de,men er ingen Apple fyr. (Gjerne fordi jeg VIL skille meg  ut?!) Jeg er også en PC fyr. Ingen Apple eller Mac. Har ingenting Apple. Det er jo også en grunn for å ikke ha Iphone. Jeg kan heller ikke fordra Itunes. 

Har S23 Ultra. Den har ALT. Den har et kjempebra kamera.Vanvittig rå zoom. Den har helt vanvittig rå skjerm,den har penn til å skrive med,den er kjapp som bare det. Aldri merket noe lagg. Den har superrask lading. Den har vanvittig med custom innstillinger. Man kan få den til å se akkurat ut som man ønsker. Man kan velge i mange launchere f.eks. 

Mye av dette har Apple også. Jeg er bare mer en Samsung fyr. Android tiltaler meg mer. Synes også Samsungen ser desidert best ut. 

Endret av Fant80
  • Nyttig 1
Skrevet
Fant80 skrev (19 timer siden):

Begge er solide telefoner. Kunne egentlig hatt hvilken som helst av de,men er ingen Apple fyr. (Gjerne fordi jeg VIL skille meg  ut?!) Jeg er også en PC fyr. Ingen Apple eller Mac. Har ingenting Apple. Det er jo også en grunn for å ikke ha Iphone. Jeg kan heller ikke fordra Itunes. 

Har S23 Ultra. Den har ALT. Den har et kjempebra kamera.Vanvittig rå zoom. Den har helt vanvittig rå skjerm,den har penn til å skrive med,den er kjapp som bare det. Aldri merket noe lagg. Den har superrask lading. Den har vanvittig med custom innstillinger. Man kan få den til å se akkurat ut som man ønsker. Man kan velge i mange launchere f.eks. 

Mye av dette har Apple også. Jeg er bare mer en Samsung fyr. Android tiltaler meg mer. Synes også Samsungen ser desidert best ut. 

Foretrekker også Samsung! Selv har jeg S22 Ultra. Ei venninne av meg har også S23 og den enesten forskjell på disse to modellene er at S23 hadde en smule bedre kvalitet på bildene og kan kjøpes i andre farger :)

Skrevet

Hadde gått for iPhone. Men begge er solide telefoner :)

• Liker 1
Skrevet

iPhone er bedre enn Samsung.

• Liker 1
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Synes ios er den beste når det kommer til smarttelefoner. Så må nok bli iphone. Har også appletv, ipad, mac osv. lettvint 

AnonymBruker
Skrevet

iPhone. Alt snakker sammen. Dessuten hater jeg Android.

Anonymkode: 8f956...3eb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

iPhone. Alt snakker sammen. Dessuten hater jeg Android.

Anonymkode: 8f956...3eb

Dette.

Anonymkode: a2503...e0f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd meg på Samsung to ganger og, ja de er greie nok og gjør jobben- men mye tregere enn apple syns jeg. Skal nå over på iPhone igjen. Og jeg bytter ikke igjen før iphone blir skikkelig dårlig eller går konk 😅

Anonymkode: c80ec...d6f

AnonymBruker
Skrevet

Har Samsung privat og iphone på jobb. Kommer ALDRI til å gå over til Iphone privat, alt er lettere med Samsung.

Anonymkode: d20c5...755

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...