Gå til innhold

Blir flau etter sex å føler skam når jeg er kåt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Er ei jente i 20 årene, for hver gang etter jeg har hatt sex blir jeg kjempe flau å føler skam, og føler jeg er en "hore"? Og vet ikke hvorfor ? :( til vanlig er jeg veldig rolig, stille, "søt" , sjenert osv, og ja virker ikke "vill i senga". Men når jeg først blir kåt og har sex så føles det ut som jeg forandrer meg helt å blir helt vill, altså jeg syns sex er veldig godt, og kjæresten er veldig flink i senga , og liksom når jeg blir kåt kan jeg snakke veldig dirty osv, altså helt annerledes enn jeg er til daglig. Men etter jeg har hatt sex så føler jeg skam :( hvordan forandre på dette? 

Anonymkode: 96d84...bb0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei. Er ei jente i 20 årene, for hver gang etter jeg har hatt sex blir jeg kjempe flau å føler skam, og føler jeg er en "hore"? Og vet ikke hvorfor ? :( til vanlig er jeg veldig rolig, stille, "søt" , sjenert osv, og ja virker ikke "vill i senga". Men når jeg først blir kåt og har sex så føles det ut som jeg forandrer meg helt å blir helt vill, altså jeg syns sex er veldig godt, og kjæresten er veldig flink i senga , og liksom når jeg blir kåt kan jeg snakke veldig dirty osv, altså helt annerledes enn jeg er til daglig. Men etter jeg har hatt sex så føler jeg skam :( hvordan forandre på dette? 

Hvorfor endre?

Helt normalt det du forteller. 

Med alderen vil du nok bli tryggere. 

Anonymkode: 8884c...bd6

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg er 37 og har det fortatt likt som TS… 🙄

Anonymkode: 64bf5...c07

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Kanskje du skal lese litt på nettsidene til Kondomeriet, steder der de ser på sex som en selvfølge etc? Lese artikler av sexologer etc. Sex er ofte litt privat, så det er ikke uvanlig at man tenker at en er litt skyldig når en har hatt det. Det er en liten mismatch i samfunnet hvor lite en egentlig prater om sex, og hvor ofte en har det, faktisk.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor endre?

Helt normalt det du forteller. 

Med alderen vil du nok bli tryggere. 

Anonymkode: 8884c...bd6

Føler meg bare ekkel å "hoe" når jeg blir sånn i senga liksom... :( føler meg slutty :( og liker det ikke. Ts 

AnonymBruker
Skrevet
Hoia skrev (1 minutt siden):

Kanskje du skal lese litt på nettsidene til Kondomeriet, steder der de ser på sex som en selvfølge etc? Lese artikler av sexologer etc. Sex er ofte litt privat, så det er ikke uvanlig at man tenker at en er litt skyldig når en har hatt det. Det er en liten mismatch i samfunnet hvor lite en egentlig prater om sex, og hvor ofte en har det, faktisk.

Takk for svar! :) du har helt rett i det. Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har forholdet ditt til sex vært tidligere? Er du oppvokst i en familie eller i et miljø der det ikke har vært rom for at man skal kunne snakke om sånt? Evt at synet på det er negativt? Ellers tror jeg at du kommer til å bli tryggere etterhvert. Du skal omfavne seksualiteten din, det er ikke noe galt i å ha det gøy i senga! Kos deg, nyt det! 

K36

Anonymkode: d9107...f11

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan har forholdet ditt til sex vært tidligere? Er du oppvokst i en familie eller i et miljø der det ikke har vært rom for at man skal kunne snakke om sånt? Evt at synet på det er negativt? Ellers tror jeg at du kommer til å bli tryggere etterhvert. Du skal omfavne seksualiteten din, det er ikke noe galt i å ha det gøy i senga! Kos deg, nyt det! 

K36

Vet egentlig ikke helt hvorfor jeg føler på dette. Eller jo, det vet jeg. Har veldig dårlig erfaring med sånt og ja har hele tiden blitt lært opp til at sex er noe negativt. Blitt mobbet osv pga sex av ulike eks venninner og sånt. Ikke av mamma, vi har heldigvis hatt veldig åpenhet om sånt og der jeg og mamma kan snakke om alt. Men tror grunnen til at jeg føler meg dårlig etter sex osv er pga har hatt ei eks venninne som har kalt meg hore bare fordi jeg fikk meg kjæreste , og fant ut i senere tid hun var bare sjalu på kroppen min og sjalu fordi guttene likte meg. Men ja, er nok en respons på den mobbingen jeg har blitt utsatt for.. har på en måte blitt lært opp av henne ( eks venninna mi) til at sex er ikke greit og at man er ei hore om man har sex. Hun har kalt meg hore og sånt, så har litt traumer etter det, er nok derfor jeg føler meg som ei hore hver gang jeg har sex pga hun sa jeg var det :( ts 

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet egentlig ikke helt hvorfor jeg føler på dette. Eller jo, det vet jeg. Har veldig dårlig erfaring med sånt og ja har hele tiden blitt lært opp til at sex er noe negativt. Blitt mobbet osv pga sex av ulike eks venninner og sånt. Ikke av mamma, vi har heldigvis hatt veldig åpenhet om sånt og der jeg og mamma kan snakke om alt. Men tror grunnen til at jeg føler meg dårlig etter sex osv er pga har hatt ei eks venninne som har kalt meg hore bare fordi jeg fikk meg kjæreste , og fant ut i senere tid hun var bare sjalu på kroppen min og sjalu fordi guttene likte meg. Men ja, er nok en respons på den mobbingen jeg har blitt utsatt for.. har på en måte blitt lært opp av henne ( eks venninna mi) til at sex er ikke greit og at man er ei hore om man har sex. Hun har kalt meg hore og sånt, så har litt traumer etter det, er nok derfor jeg føler meg som ei hore hver gang jeg har sex pga hun sa jeg var det :( ts 

Det høres ikke greit ut, skjønner godt du sitter med de følelsene da. Men du er ikke en hore bare fordi du har sex, og til og med liker det. Vi er seksuelle vesener, og vi er utstyrt slik at sex ikke bare skal gjøres for å få barn. Vi kan ha det gøy også. Det er helt greit å ha det gøy. At hun kalte deg hore, vitner bare om hennes egen arroganse, og har ingenting med deg å gjøre. Ha så mye (trygg) sex du vil med god samvittighet!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det høres ikke greit ut, skjønner godt du sitter med de følelsene da. Men du er ikke en hore bare fordi du har sex, og til og med liker det. Vi er seksuelle vesener, og vi er utstyrt slik at sex ikke bare skal gjøres for å få barn. Vi kan ha det gøy også. Det er helt greit å ha det gøy. At hun kalte deg hore, vitner bare om hennes egen arroganse, og har ingenting med deg å gjøre. Ha så mye (trygg) sex du vil med god samvittighet!

Tusen takk for svar ❤️ ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Prøv å snakk dirty til kjæresten din når dere ikke har sex kanskje? 

At du blir kåt og vil pule er naturen som vil du skal lage barn og helt avgjørende for at de fleste arter ikke skal dø ut vettu..

Helt naturlig og helt avgjørende for livet selv, du har absolutt ingen ting å skamme deg over, vær glad du fungerer så godt sexuellt du.

Skrevet

Høres veldig vondt ut å kjenne det slik du har det. Men jeg synes kontrasten mellom den du er til hverdags og den du er når du er kåt, gira og under sex høres helt fantastisk ut. Enhver manns drøm med en kvinne som er aktiv og vill i senga. Hvorfor skal du bli flau og skjemmes over det? 

Nyt sexlivet og det flotte du og partner deler sammen og vær stolt over den du er. Jeg er sikker på at partneren din elsker at du kan slippe deg løs, vise at du nyter og kaster hemninger under sexen. Håper han er flink til å gi deg positive tilbakemeldinger og kompliment. 

Usikkerheten din stammer nok som du selv mistenker og beskriver av negative kommentarer fra dårlige eks venninner. Ikke la stygge kommentarer fra fortiden styre hvordan du har det i dag. Jobb med å være trygg på at det viktigste her og nå er at partneren og de du omgåes i dag synes du er god nok og perfekt slik du er. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.3.2024 den 22.57):

Det er ikke helt unormal reaksjon, spesielt etter veldig intense og kraftige orgasmer

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det også sånn... Alltid vært sånn. 
Blitt nooooe bedre med årene enn det var, men jeg er også blitt mer "begrenset" når jeg har sex (tør ikke lenger være vill/lar meg ikke rive med/holder igjen/er for flau/klarer liksom ikke slippe meg løs, har aldri vært veldig vill, men var ihvertfall betydelig villere før da).

Det er ikke så unormalt altså...
...men jeg har dessverre ikke noen gode råd.

Jeg syns nesten det er verre hvis jeg har gjort noe med meg selv (som skjer ekstremt sjeldent, kanskje 1-3 ganger i året nå... Gjorde det litt oftere før, og mye som ungdom/før jeg begynte å ha sex, men skammet meg mye også da). Eller... Ja, det er vel litt på hver sin måte... Men, kanskje litt mindre ille når man har vært "to om det", på en måte også... Jeg vet ikke... Noen ganger føles det ekstra ille også, nettopp fordi vi var to om det... Haha. xD 

Får håpe noen andre har noen gode tips!

Anonymkode: 89379...175

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er en av disse mytene man treffer på 1 til 2 ganger i livet. 

Stille vann har dypest grunn 

Anonymkode: 15749...7c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...