Gå til innhold

Kunne dere damer i jobb blitt sammen med en mann som er uføretrygdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor / hvorfor ikke ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Hvor mange slike tråder trengs det?

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo veldig lett å finne ut av. Lag en tinderprofil hvor du skriver at du er uføretrygda. Hvor mange likes får du? Der har du svaret, hva folk lirer ut av seg på et forum betyr jo ingenting.

Anonymkode: 73997...fa2

AnonymBruker
Skrevet

Det som betyr noe er jo hvordan personen er. Ikke om han er uføretrygdet. 

Anonymkode: 5e999...b3b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Flått matcher ikke med lik

Anonymkode: 1a0dc...e7a

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke se i de andre trådene om temaet?

Anonymkode: f9d1a...27d

AnonymBruker
Skrevet

Spørst kvifor han er ufør. Det er ikkje lett å vere partner til folk som sliter.

Svaret er likevel ja.

Anonymkode: e6b86...d67

AnonymBruker
Skrevet

Som en innledning til et forhold? Sannsynligvis ikke. Men jeg har ikke vært i den situasjonen, så jeg skal ikke sette nei med to streker under svaret.

Skulle min samboer bli ufør uansett grunn, så hadde jeg aldri gått i fra han. 

Anonymkode: dfc19...ad4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med en mann som var uføretrygdet i noen år, så i utgangspunktet ja.

Men, nå er jeg blitt kronisk syk og uføretrygdet selv, og da ser jeg mørkere på det å skulle være med en mann som er uføretrygdet (pga. det å "gå oppå hverandre", og ev. hvilken holdning han har til det å komme seg tilbake i jobb eller ikke). Det kommer imidlertid an på personen (hvordan han er som person, hva som feiler ham, selvstendighet, ståpå-vilje, om han fører en sunn livsstil, respekt og omtanke for andre m.m.) - som det også gjør med menn som er i jobb. Uføretrygd har i utgangspunktet lite å si.

Anonymkode: 67873...813

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Tidligere vært samboer med en ufør og det dro meg ned + tok nesten vårt barn med i dragsuget. Aldri igjen!

Anonymkode: 3ab4e...667

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er jo veldig lett å finne ut av. Lag en tinderprofil hvor du skriver at du er uføretrygda. Hvor mange likes får du? Der har du svaret, hva folk lirer ut av seg på et forum betyr jo ingenting.

Anonymkode: 73997...fa2

Hvordan han fremstår som en helhet kan påvirke resultatet. Ikke kun uføre. Er han stelt, ikke røyker, virker jordnær og omtenksom, å ser ut som en koslig mann hverdagen kan bli fin med, så kan det gå bra. 

Anonymkode: b201a...ef7

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på årsaken. Hvis han lever et rikt liv med venner, hobbyer, interesser, har orden på økonomien og ingen handicap som går utover det å fysisk kunne leve et tilnærmet normalt liv - så kan det godt hende.

Anonymkode: ebf92...484

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Flått matcher ikke med lik

Anonymkode: 1a0dc...e7a

Den var god! 

Anonymkode: a9046...4c8

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 8eefa...d60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...