Gjest Lija Skrevet 10. mars 2024 #1 Del Skrevet 10. mars 2024 Noen med erfaring?😊 Sånn til vår/høst- Ville dere valgt Bergans Lilletind parkdress eller Mini a Ture Wisto overtrekksdress til en fyr som sitter mye på bakken og er glad i vann? Må bestille på nett, så får ikke kjent på kvaliteten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lija Skrevet 12. mars 2024 #2 Del Skrevet 12. mars 2024 Ingen?🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #3 Del Skrevet 12. mars 2024 Bergans alle dager. MiniATure til pent. Anonymkode: edfba...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #4 Del Skrevet 12. mars 2024 Vi har mini a ture aldri prøvd Bergans sin men hørt mye bea Anonymkode: 2c82f...98c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challi Skrevet 13. mars 2024 #5 Del Skrevet 13. mars 2024 Jeg er veldig fornøyd med Bergans, men har ikke hatt MiniATure sine dresser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lija Skrevet 14. mars 2024 #6 Del Skrevet 14. mars 2024 challi skrev (På 13.3.2024 den 8.42): Jeg er veldig fornøyd med Bergans, men har ikke hatt MiniATure sine dresser. Takk for svar😊, er Bergans litt stor i størrelsen? (Opplever det med voksenstørrelsene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challi Skrevet 14. mars 2024 #7 Del Skrevet 14. mars 2024 Lija skrev (11 timer siden): Takk for svar😊, er Bergans litt stor i størrelsen? (Opplever det med voksenstørrelsene) Til barn har jeg heller tenkt at de er litt små, ville valgt den største hvis du står mellom to størrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 14. mars 2024 #8 Del Skrevet 14. mars 2024 Ingenting slår Bergans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #9 Del Skrevet 17. mars 2024 Lija skrev (På 10.3.2024 den 22.39): Noen med erfaring?😊 Sånn til vår/høst- Ville dere valgt Bergans Lilletind parkdress eller Mini a Ture Wisto overtrekksdress til en fyr som sitter mye på bakken og er glad i vann? Må bestille på nett, så får ikke kjent på kvaliteten Til en fyr, tror jeg jeg vill valgt Felleskjøpet sin. Til barn har vi brukt miniature hele veien ogver fornøyd. Mest fordi det er så trasig å finne klær til gutter som er i kjekke vårfarger. Alt er så dyrstert og kjedelig. Jentene har freshe og lyse farger og gutter sorte og mørke. Vi er eller fornøyd med dressene (vårdressene). Disse er dog ikke forsterket. Barnet vårt er 4 nå. Anonymkode: 5b0d3...fc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trubadur Skrevet 20. mars 2024 #10 Del Skrevet 20. mars 2024 Bergans. Begge merkene er fine, men jeg synes Bergans tåler mer slitasje. De er ganske små i str til barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #11 Del Skrevet 21. mars 2024 Jeg har hatt mini a Ture, gode dresser, jakkene og Anonymkode: 2f8a4...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå