AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #1 Skrevet 10. mars 2024 Har vært noen få måneder i et forhold med en mann, det var intenst og mye love i starten, men så fikk jeg etter 2 måneder en smygende dårlig følelse inni meg når vi er sammen. Jeg føler jeg ikke klarer å være meg selv eller slappe av. Jeg forstår ikke hva det er som gjør meg slik. Har aldri opplevd det før med andre menn. Er det noe negativt med han som jeg sanser men ikke kan sette fingeren på som gjør at jeg reagerer slik? Kan en få slike reaksjoner helt uten videre? Nå er vi i 30 årene begge to. Anonymkode: 76071...82e 1
xQueenKx Skrevet 10. mars 2024 #2 Skrevet 10. mars 2024 Magefølelsen har som oftest rett. Følg den. Trenger ikke være noe annet enn feil kjemi mellom dere. Men stol på deg selv. 7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #3 Skrevet 10. mars 2024 xQueenKx skrev (2 minutter siden): Magefølelsen har som oftest rett. Følg den. Trenger ikke være noe annet enn feil kjemi mellom dere. Men stol på deg selv. Ja jeg er enig i det. men hvis det er feil kjemi hvorfor går det 2 måneder før jeg kjente denne dårlige følelsen ? kommer ikke det med engang? Noe er det hvertfall siden jeg reagerer slik. Anonymkode: 76071...82e
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #4 Skrevet 10. mars 2024 Enig, du bør stole på det du føler. En del menn velger å vise seg fra en god side inntil de tror de har hektet kvinnen, og så begynner de sakte å manipulere dem, får dem til å føle seg mindre verdt osv. Kan være det er slikt du begynner å fange opp? Men det spiller egentlig ingen stor rolle hvorfor du får denne følelsen. Fakta er at du har hatt denne følelsen en stund og den er sterk nok til at du oppretter en tråd om dette. Det betyr at du egentlig vet at dette forholdet ikke er bra for deg. Og et forhold hvor du føler du ikke kan være deg selv, det er et forhold som ikke er bra for deg. Og da bør du passe på deg selv og heller avslutte jo før jo heller. Anonymkode: d50f5...1d0
xQueenKx Skrevet 10. mars 2024 #5 Skrevet 10. mars 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ja jeg er enig i det. men hvis det er feil kjemi hvorfor går det 2 måneder før jeg kjente denne dårlige følelsen ? kommer ikke det med engang? Noe er det hvertfall siden jeg reagerer slik. Anonymkode: 76071...82e Nja, altså, det er jo ikke sikkert man er seg selv 100% i starten? Nå har dere jo startet å bli bedre kjent, kanskje han gjør ting nå som han ikke gjorde helt i begynnelsen? Eller så er det bare sånn det er, at du trengte de to mnd på å finne ut av det?
xQueenKx Skrevet 10. mars 2024 #6 Skrevet 10. mars 2024 Just now, AnonymBruker said: Enig, du bør stole på det du føler. En del menn velger å vise seg fra en god side inntil de tror de har hektet kvinnen, og så begynner de sakte å manipulere dem, får dem til å føle seg mindre verdt osv. Kan være det er slikt du begynner å fange opp? Men det spiller egentlig ingen stor rolle hvorfor du får denne følelsen. Fakta er at du har hatt denne følelsen en stund og den er sterk nok til at du oppretter en tråd om dette. Det betyr at du egentlig vet at dette forholdet ikke er bra for deg. Og et forhold hvor du føler du ikke kan være deg selv, det er et forhold som ikke er bra for deg. Og da bør du passe på deg selv og heller avslutte jo før jo heller. Anonymkode: d50f5...1d0 Dette
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #7 Skrevet 10. mars 2024 Fikk den samme følelsen noen uker inn i forholdet med eksen, etter å ha blitt lovebombet over tid. Da senker han guarden. Jeg skulle ha gått da, det hadde spart meg for mange år med helvete. Anonymkode: 20829...421 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #8 Skrevet 10. mars 2024 Så flott du tar følelsene dine på alvor! Jeg støtter de andre som skriver at du bør avslutte. Hvis du ikke ønsker det så må du finne ut av hvorfor du føler som du føler, fortsette å ta følelsene dine på alvor og ikke legge lokk på dem. Anonymkode: 8c143...615 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #10 Skrevet 10. mars 2024 Magefølelsen bør alltid følges. Det har jeg erfart! Anonymkode: 40441...85e
Rosa Dartle Skrevet 10. mars 2024 #11 Skrevet 10. mars 2024 Hvorfor være sammen med noen man føler seg dårlig inni seg av? Gå ut, lev livet og finn noen som gjør deg glad inni deg i stedet! ❤️ 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #12 Skrevet 10. mars 2024 Ja jeg skjønner at jeg må følge magefølelsen min og gjøre det som er rett og godt for meg. Er noe med han men jeg klarer ikke sette fingeren på det, en negativ greie. Jeg blir mentalt dårlig når jeg er med han. Så jeg skal gjøre det slutt men er glad i han og så det blir jo vondt og å gjøre det slutt. Men må bare komme meg igjennom det og. Jeg føler det er en utrygghet med han. Men jeg skal gjøre det slutt for jeg har tenkt på dette en stund og det har ikke endret seg. Så forstår jeg og at jo lengre tid det går jo verre blir det. Så må bare hoppe i det. Takk for råd og hjelp. Anonymkode: 76071...82e 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #13 Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja jeg skjønner at jeg må følge magefølelsen min og gjøre det som er rett og godt for meg. Er noe med han men jeg klarer ikke sette fingeren på det, en negativ greie. Jeg blir mentalt dårlig når jeg er med han. Så jeg skal gjøre det slutt men er glad i han og så det blir jo vondt og å gjøre det slutt. Men må bare komme meg igjennom det og. Jeg føler det er en utrygghet med han. Men jeg skal gjøre det slutt for jeg har tenkt på dette en stund og det har ikke endret seg. Så forstår jeg og at jo lengre tid det går jo verre blir det. Så må bare hoppe i det. Takk for råd og hjelp. Anonymkode: 76071...82e Er han litt kald? Egoistisk? Får du ikke helt emosjonell kontakt? Ler dere mye sammen? Humoren lik? Anonymkode: 40441...85e
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #14 Skrevet 10. mars 2024 Hva skal jeg si, jeg føler han har en maske på seg på en måte. At han utgir seg for å være noe han ikke er. Vil egentlig si minst mulig her. Siden jeg vet han er innom her. Kunne kanskje snakket privat om det? Anonymkode: 76071...82e
xQueenKx Skrevet 10. mars 2024 #15 Skrevet 10. mars 2024 Spiller for så vidt ikke noen rolle hva det er som gjør det, så lenge du føler ubehag bør du ta det på alvor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå