treningsjenta Skrevet 3. februar 2006 #1 Skrevet 3. februar 2006 hva for noe artig kan man finne på med en 3 åring i oslo på en lørdadg? noe som ikke koster så mye... forslag?
treningsjenta Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2006 neei vet ikke om det er helt tingen altsååå. tror det blir litt kjedelig fpr henne.. og kaldt..
Arkana Skrevet 3. februar 2006 #4 Skrevet 3. februar 2006 Dette er kanskje ikke av de billigste alternativene og det ligger også litt utenfor Oslo, men Hoppeloppeland er et populært sted for små barn. De har en avdeling i Lillestrøm og en i Bærum, så det er ikke så langt fra Oslo. Koster 85 kr per pers i Lillestrøm og 100 i Bærum, finnes også familiebilletter hvis dere er flere. Og siden det er innendørs trenger dere ikke tenke på været.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2006 #5 Skrevet 4. februar 2006 Finnes en bok som heter Oslo for barn, eller noe i den duren. Knallbra bok som virkelig beskriver hva Oslo har å by på for småbarnsfamilier. :pippi:
Gjest Summertime Skrevet 5. februar 2006 #6 Skrevet 5. februar 2006 AKE!! Vet ikke hvor du bor, men for eksempel i Sankthanshaugen er det kjempefint for små aketurer.. Supermoro! Ellers går det jo an å dra en tur i en svømmehall? Håper dere får en koselig dag da =)
Gjest Lille Solstråle Skrevet 5. februar 2006 #7 Skrevet 5. februar 2006 Ake i korketrekkeren!!! Bare ta t-banen til Frognerseteren og lei et akebrett der oppe, supergøy!
Gjest Virvel Skrevet 5. februar 2006 #8 Skrevet 5. februar 2006 Jeg skulle også foreslå Korken, men nå er det jo nevnt alt, så da sier jeg det ikke.
Gjest Rognebær Skrevet 5. februar 2006 #9 Skrevet 5. februar 2006 Jeg skulle også foreslå Korken, men nå er det jo nevnt alt, så da sier jeg det ikke. ← Jeg tror ikke jeg ville hatt med en treåring dit. VELDIG lang akebakke, mye folk som kjører veldig fort, og tidvis veldig isete bakke. Men morsomt, absolutt. Hva med en av gårdene med dyr? Står gjerne om det i Aftens barn-seksjon.
Seigdama Skrevet 6. februar 2006 #10 Skrevet 6. februar 2006 Oslo Reptilpark. Ligger i Storgata 26. Der har de diverse slanger, øgler, edderkopper, fisker, gekkoer osv. Til og med en krokodille og en papegøye som kan snakke. Morsomt for både store og små. Det koster kr. 65,- for voksne og kr. 35,- for barn.
treningsjenta Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #11 Skrevet 6. februar 2006 hei alle sammen vanvittig mye gode råd... og vi fulgte opp rådet om aking.. tok ikke sjansen på korken nei, det blir litt for heftig. men vi fant oss en lokal akebakke her hos oss og kjørte uttafor ! det var super populært altså så tusen takk for gode råd..... treningsjenta ble hvertfall veeeeeeeeeeeldig sliten av å ake ned og gå opp;) :grine2:
diddi Skrevet 9. februar 2006 #12 Skrevet 9. februar 2006 Ellers så er det mange dyr oppe på bondegården på Ekeberg.
~MALIN~ Skrevet 10. februar 2006 #13 Skrevet 10. februar 2006 Vi har flere ganger vært på teknisk museum med ungene. Stor suksess hver gang .
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #14 Skrevet 10. februar 2006 Gøy å høre at dere valgte aking! Vi er ikke akkurat bortskjemte med mye snø, så det er nesten et bedre barndomsminne det enn severdigheter man kan besøke "når som helst"! Og en treåring har kanskje ikke de største forventningene til dyre "happenings" heller...
treningsjenta Skrevet 11. februar 2006 Forfatter #15 Skrevet 11. februar 2006 det er absolutt sant... aking var toppen for henne.. selvom jeg ble helt grøøønn i trynet av å ake ned ogdra opp igjen.. det var en toppers trening det.. menjenta stooor koste seg... ja man har også bondegårder, blandt annet 4 h gården på alna.. noen som vet om den eksisterer enda?
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2006 #16 Skrevet 11. februar 2006 Ja, den gården finnes ennå, men nå kalles den Nordre Lindeberg gård. Der kan man dra og se på dyrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå