AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #1 Skrevet 10. mars 2024 Har datet en mann en god stund. Vi har hatt annenhver helg sammen, siden vi begge har barn. For ca to mnd siden tok jeg opp spørsmålet om vi skulle bli kjærester. Han dro på dette, med unskyldning at vi ikke har snakket så mye om fremtidsplaner og hvor vi eventuelt ser livet våres sammen. Og dette stemmer. Vi har snakket mye om hva vi individuelt ser for oss, men ikke hvordan vi ser for oss livet sammen. Vel, jeg bestemte for å gi det et par mnd, snakke om disse tingene. Men etter denne samtalen har han ikke tatt initiativ til sex en eneste gang vi har truffet hverandre. Ikke har han initiert til de samtalene han ønsket heller. Og den ene gangen jeg prøvde å ta det opp over en flaske vin, så endte det med at han ikke synes mine fremtidsmål var gode nok mål. Jeg føler meg friendsonet. Dette sa jeg, og han mener jeg overreagerer. Har ikke magefølelsen min rett her? Anonymkode: e9b9b...c1e 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #2 Skrevet 10. mars 2024 Jeg tror magefølelsen din har rett. Kjenner ei som opplevde mye tvil og lite initiativ fra kjæresten. Han var initiativløs til slutten av forholdet hvor han ikke gjorde det slutt heller selv om han hadde lyst. Han var så feig og tafatt. Bare eksisterte i relajsonen og hadde høye krav til henne som ikke hang på greip egentlig. Denne mannen kan ikke bestemme hva dine mål skal være, da får han heller skjerpe seg og finne noen han heller liker planene til enn å sitte å dømme deg og leke spørsmålstegn mens klokka tikker og du kunne ha møtt noen som faktisk føler det samme. Anonymkode: 95600...78c 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #3 Skrevet 10. mars 2024 Din magefølelse er rett... så klipp snora og la han gå, og finn noen som vil det samme som deg. Mest sannsynlig sitter han å venter på at du skal gjøre det slutt, så slipper han. Anonymkode: fa4fe...ada 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #4 Skrevet 10. mars 2024 Ut ifra det du beskriver er nok magefølelsen din rett, ja. Gå videre, det kommer ikke noe godt ut av å bli værende med lunkne menn. ❤️ Anonymkode: 89add...b82 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå