Gjest Lykkedykker Skrevet 10. mars #1 Del Skrevet 10. mars I kveld starter showet 23:30! Kan streames på disney+ Spørs om jeg klarer å se hele sendingen da, men skal prøve. Skal du følge med?😅 Kan lese hvem de nominerte er her: https://www.filmmagasinet.no/2024/03/oscar-2024-live-oppdatering-vinnere-og-hvor-du-kan-se-utdelingen-direkte/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #2 Del Skrevet 10. mars I år synes jeg Bradley Cooper fortjener å vinne, men er 99% sikker på at det blir Cillian Murphy. Ikke dårlig han heller, for all del, men Bradley Cooper BLE Bernstein i mye større grad enn Murphy ble Oppenheimer. Anonymkode: fb3d8...059 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #3 Del Skrevet 11. mars Ingen bombe (!) at jeg fikk rett. Anonymkode: fb3d8...059 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #4 Del Skrevet 11. mars 11 hours ago, AnonymBruker said: I år synes jeg Bradley Cooper fortjener å vinne, men er 99% sikker på at det blir Cillian Murphy. Ikke dårlig han heller, for all del, men Bradley Cooper BLE Bernstein i mye større grad enn Murphy ble Oppenheimer. Anonymkode: fb3d8...059 Å vinne Oscar handler uansett mye om markedsføring. Barbie og Mario-filmen handlet begge om leketøy, begge spilte inn omtrent like mye og begge hadde populær sang . Likevel vasset Barbie i nominasjoner og Mario-filmen fikk ingen. Barbie-produsentene kjørte en kampanje hvor man nærmest ble stemplet som kvinnehater om man ikke ville gi alle Oscar-prisene til deres film. Selv Oscar-verten Jimmy Kimmel spilte jo med på dette og ønsket å fremstille seg som feminist ved å snakke om hvor ufortjent det var at Barbie-filmen ikke hadde blitt nominert til samtlige av prisene. Anonymkode: 89964...9a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #5 Del Skrevet 11. mars Anonymkode: 4249a...3e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 11. mars #6 Del Skrevet 11. mars Jeg så endel av showet. Ingen overraskelser egentlig. Syv priser for Oppenheimer. Var ganske enig i det meste av priser. Beste film, regi, beste kvinnelige/mannlige hovedrolle, beste birolle osv. Hyggelig å se Danny Devito og Schwarzenegger sammen 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #7 Del Skrevet 12. mars Leste at verken Oscar-Akademiet eller filmstudioene ønsket å betale for Ryan Goslings fremførelse av I'm just Ken. Endte med at Matte(de som eier Barbie-merkenavnet)l tok mesteparten av regningen. Lurt av Mattel og gjerrig av de andre. Anonymkode: 89964...9a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå