Gå til innhold

.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av alltidberedt
Feil tema
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
alltidberedt skrev (Akkurat nå):

god fyr, så jeg tilga ham og ville prøve videre.

Nå har jeg funnet ut at denne «venninnen»,

Det er ikke utroskap, nei. Men det er jo løgn og bedrag på ett vis. Han har serverte deg løgner og holdt tilbake sannheter og det vil det normalt være konsekvenser for. 

Han må gjennopprette den tilliten han har brutt om det skal fungere, men det er opp til deg om du ønsker å gi han en mulighet. Dersom det var meg i din situasjon, og forholdet ellers var veldig bra så hadde jeg nok gitt han en sjanse. 

Anonymkode: 0ca1d...702

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke utroskap, nei. Men det er jo løgn og bedrag på ett vis. Han har serverte deg løgner og holdt tilbake sannheter og det vil det normalt være konsekvenser for. 

Han må gjennopprette den tilliten han har brutt om det skal fungere, men det er opp til deg om du ønsker å gi han en mulighet. Dersom det var meg i din situasjon, og forholdet ellers var veldig bra så hadde jeg nok gitt han en sjanse. 

Anonymkode: 0ca1d...702

Ts her.

Ja, jeg er hele tiden frem og tilbake om jeg gjorde den riktige beslutningen, men det at vi har hatt et så tett og bra forhold (tilsynelatende), gjør at sviket kjennes så stort ut at jeg føler jeg aldri kommer til å komme over det. 

Skrevet

Tråden stenges da trådstarter har valgt å slette sitt innlegg.

Chantielle mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...