Gjest Gjest_LindaL_* Skrevet 3. februar 2006 #1 Skrevet 3. februar 2006 nå er det sskjedd,det jeg frykta mest,grunnet alt stress og mas,så har det begynt og poppe opp noen ganske så fæle kviser på ryggen,og jeg med stroppeløs kjole og alt,er enda en stund til den STORE dagen,men noen som har noen gode råd????
Nordlandspia Skrevet 3. februar 2006 #2 Skrevet 3. februar 2006 (endret) .. Endret 21. november 2009 av Nordlandspia
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #3 Skrevet 3. februar 2006 tusen hjertelig takk,den må kjøpes i morgen,,,,blir småstressa av det der,,,
Lassie Skrevet 3. februar 2006 #4 Skrevet 3. februar 2006 "Pure" - en liten blå tube som du får kjøpt de fleste steder. Funker bra!
Lassie Skrevet 3. februar 2006 #6 Skrevet 3. februar 2006 Ja, de har den iallfall på Rema og Ica tror jeg. Ellers får du den ihvertfall på Vita. Jeg pleier å kjøpe den i vanlig dagligvarebutikker iallfall. Ligger i en eske. Den er fra Garnier. Den heter Garnier Pure rett og slett, tror jeg.
Lassie Skrevet 3. februar 2006 #7 Skrevet 3. februar 2006 Det er forresten den samme som Nordlandspia nevner, oppdaget jeg nå da jeg sjekket tuben jeg har.
Shea Skrevet 3. februar 2006 #8 Skrevet 3. februar 2006 Eller gjør det enklere. Ta en liten skvett brennevin på et t-fat. Dynk en q-tips i brennevinet og press det på kvisa. Eller så kan du kjøpe vanlig vademekum på flaske. Det funker også godt.
Gjest Fruktkake Skrevet 4. februar 2006 #9 Skrevet 4. februar 2006 jeg kjøpte sånne små runde, gjennomsiktige plaster.. Pond`s Clear Solutions Overnight Blemish Reduders. Har funka fint! Ellers funker også Brevoxyl (kjøpt på apotek). Lykke til!
Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 4. februar 2006 #10 Skrevet 4. februar 2006 Drikk masse, masse vann og gjerne grønn te. Dette hjelper kroppen med å skille ut en del saker og ting som kan være med på å gi uren hud. Fuktighet er ofte alfa og omeg når det gjelder å forebygge utbrudd, og det å drikke nok vann hjelper! Dessuten er det lurt å ta tran...Og hvis du er plaget kan det virkelig lønne seg å få tatt et par runder med dyprens av huden på hudpleiesalong. Kjenner til problemet Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå