AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #1 Skrevet 10. mars 2024 Synes ungene maser konstant fra morgen til kveld.. Blir gal! Barna er 6 og 10 år.. Satt og så på TV med eldste nå, og det er konstant masing (om vann, om plaster (!!), om å bli klødd på ryggen, om å hente bamser etc). Selv om jeg er konsekvent og setter grenser (f.eks hente bamser og vann selv), så gir det seg ikke. Om barnet henter vann, så blir det fort søl f eks. Eller puter som blir slengt rundt. Forbanna slitsomt. Når blir det bedre? Når kan man nyte en serie på TV med barna/barnet uten enten konstant grensesetting eller ende opp som tjener? Har også prøvd, etter å ha gitt beskjed først, at mas medfører at vi ikke ser TV serie, men også uten hell. Like ille neste gang. Mener å huske at vi hadde TV kvelder hjemme i helger da jeg var vesentlig yngre som var hyggelige for små og store (mulig foreldrene mine har annet inntrykk, men tror ikke det) Anonymkode: 96f25...29a
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #2 Skrevet 10. mars 2024 Planlegg litt før dere setter dere ned. Ingen trenger å hente noe når serien har startet. Må det hentes noe er det over, unntaket er om en må akutt på do. Anonymkode: 799d1...676
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå