Gå til innhold

Møtte en mann på byn i går, han turte ikke kysse meg for han var flau. Gi han sjanse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på byn og møtte en mann i går, og var han som tok kontakt med meg, og vi pratet og smilte og lo. Vi drakk litt men han drakk ikke så mye. Så ville jeg kysse han men han snudde seg vekk og sa han var flau. Men vi utvekslet mob nr og har pratet i dag sammen. Han sa han var sjenert men vil bli bedre kjent med meg. Aldri opplevd det før med noen mann før. Men jeg har lyst å gi en sjanse og vi avtalte å møtes på tirsdag i uken. Ble litt overrasket bare. Hva tenker du?

Anonymkode: 9ba35...a9f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg var på byn og møtte en mann i går, og var han som tok kontakt med meg, og vi pratet og smilte og lo. Vi drakk litt men han drakk ikke så mye. Så ville jeg kysse han men han snudde seg vekk og sa han var flau. Men vi utvekslet mob nr og har pratet i dag sammen. Han sa han var sjenert men vil bli bedre kjent med meg. Aldri opplevd det før med noen mann før. Men jeg har lyst å gi en sjanse og vi avtalte å møtes på tirsdag i uken. Ble litt overrasket bare. Hva tenker du?

vil påpeke at vi er i 40 årene så ingen tenåringer.

AnonymBruker
Skrevet

Mange grønne flagg her tenker da jeg:)

Anonymkode: fa19d...36d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann i slutten av 30årene og hadde heller aldri ville kysset en dame på første date, uansett hvor interessert jeg var i hun. Det reflekterer nok ikke hvordan han ser på deg, det er bare slik han er.

Anonymkode: 0c0d9...d45

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann i slutten av 30årene og hadde heller aldri ville kysset en dame på første date, uansett hvor interessert jeg var i hun. Det reflekterer nok ikke hvordan han ser på deg, det er bare slik han er.

Anonymkode: 0c0d9...d45

Ja takk skjønner hva du mener. Vi drakk jo litt og er jo liksom lettere å kysse og slikt når en drikker da. Men han hadde bare tatt noen få øl. Ja jeg får være tålmodig med han så se hvordan det går. Han var så skjønn og da fikk jeg lyst å kysse han. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette er et dramatisk forlag basert på egen erfaring, men kan hende han har noen blokker på intimitet. Det virker jo litt sånn når det er flaut, men kan også bety han er veldig serriøs. Uansett trenger det ikke være dumt. 

Anonymkode: 7bc58...29c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mange grønne flagg her tenker da jeg:)

Anonymkode: fa19d...36d

Ja det er bra

AnonymBruker
Skrevet

Dette er et dramatisk forlag basert på egen erfaring, men kan hende han har noen blokker på intimitet. Det virker jo litt sånn når det er flaut, men kan også bety han er veldig serriøs. Uansett trenger det ikke være dumt. 

Ja jeg vet jo ikke siden jeg ikke kjenner han. Men han er muligens veldig seriøs og det er jo bra. Gav han til slutt kyss på kinnet da. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg vet jo ikke siden jeg ikke kjenner han. Men han er muligens veldig seriøs og det er jo bra. Gav han til slutt kyss på kinnet da. 

Søtt 😊 Spennende med skjønn mann. Håper du får kysset ditt(Ikke bare et) 

AnonymBruker
Skrevet

Tør han ikke å kysse deg så tør han ikke å stå opp for deg heller hvis du blir truet / driti ut.

Anonymkode: 00539...4b1

AnonymBruker
Skrevet

Flau? Hoho, han er nok heller gift, tenker jeg. Da passer det seg ikke akkurat å kysse damer i offentlighet. 

Anonymkode: 93d4c...adb

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han var redd for han hadde dårlig ånde? Kanskje kastet opp tidligere på kvelden🤪

Anonymkode: 5dbf1...fab

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde heller ikke likt å kysse noen på byen samme dag som jeg traff dem, uansett hvor godt jeg likte dem. Jeg skjønner ham godt 

Selvfølgelig må du gi ham en sjanse hvis du liker ham, han høres jo søt ut.

Anonymkode: 44b63...b49

Skrevet

Det er jo ikke alle som er komfortabel med å kysse første gangen de treffer et nytt menneske da. Det trenger ikke ha med hverken sjenerthetå gjøre, eller at han er redd for sex eller gudene vet hva,og i hvert fall ikke som noen skriver at han ikke vil stå opp for deg. Noen vil bli kjent litt før de er intime, hva er galt med det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...