AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #1 Skrevet 10. mars 2024 Min beste venninne skal gifte seg i August og jeg skal nå arrangere utdrikningslag. Jeg prøver å få folk med , og det er laber deltagelse i gruppa. Og alle tingene jeg foreslår er ei som kverulerer på. Om det er aktivitet, mat , dato , hvor 🙈Dette er kusina til bruden og hun prøver ta over alt. Jeg kjenner bruden godt og alt som blir foreslått er ikke sånn jeg kjenner bruden. Men selvfølgelig denne kusinen mener jo at dette er helt hun. jeg vet hun blir skuffet over det som blir planlagt av hun som tror hun bestemmer for dette er super kjedelig 😴 Jeg er avhengig av at jeg får hjelp da jeg bor på Østlandet og bryllupet er på vestlandet. Men når jeg blir motarbeidet så er det vanskelig 👀 Hva skal jeg gjøre ? Anonymkode: d9dbf...dca 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #2 Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min beste venninne skal gifte seg i August og jeg skal nå arrangere utdrikningslag. Jeg prøver å få folk med , og det er laber deltagelse i gruppa. Og alle tingene jeg foreslår er ei som kverulerer på. Om det er aktivitet, mat , dato , hvor 🙈Dette er kusina til bruden og hun prøver ta over alt. Jeg kjenner bruden godt og alt som blir foreslått er ikke sånn jeg kjenner bruden. Men selvfølgelig denne kusinen mener jo at dette er helt hun. jeg vet hun blir skuffet over det som blir planlagt av hun som tror hun bestemmer for dette er super kjedelig 😴 Jeg er avhengig av at jeg får hjelp da jeg bor på Østlandet og bryllupet er på vestlandet. Men når jeg blir motarbeidet så er det vanskelig 👀 Hva skal jeg gjøre ? Anonymkode: d9dbf...dca La kverulanten komme med forslag. Lykke til. Anonymkode: 61343...e63
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #3 Skrevet 10. mars 2024 Eventuelt si bruden har lyst til: Kan vi få til dette? Anonymkode: 61343...e63 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #4 Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): La kverulanten komme med forslag. Lykke til. Anonymkode: 61343...e63 Kverulanten har kommet med forslag. Eller ikke forslag mer" vi gjør det sånn her " . Anonymkode: d9dbf...dca
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #5 Skrevet 10. mars 2024 Med lang erfaring som arrangør av diverse ting, har jeg lært å aldri åpne for innspill i slike grupper. Alltid noen som skal kjøre sin greie, og ingen som tør å motsi. Fx inviterer jeg til julebord lørdag 18-12 kl 20 på restaurant XXX. Så får folk forholde seg til det. Er du forlover, styrer du utdrikningslaget. Avklar evt dirkete med en venninne eller to, men resten av gruppen informeres bare om opplegget. Anonymkode: cbf46...ae3 4 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #6 Skrevet 10. mars 2024 Kjenner til det der. Men du kan jo også snakke med bruden om situasjonen uten å røpe noen planer. Mulig hun er klar over hvordan kusinen er og gir deg noen tips til hvordan håndtere henne. Jeg sitter selv på sidelinjen og observerer noe tilsvarende i min familie. Ikke lett det der. Anonymkode: 31d03...0a1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå