AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #1 Skrevet 10. mars 2024 Hei, burde man sjekke seg etter å ha fått oralsex fra noen etter en tur på byen? Var kun oralt fra henne. Lest litt på det at det smittes sjeldent fra munn til penis. Anonymkode: 93f86...96f
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #2 Skrevet 10. mars 2024 Hadde sjekka meg uansett. Herpes og klamydia kan smitte på den måten. Håper hun sjekker seg dog. Beskytt deg bedre neste gang. Det florerer med kjønnssykdommer blant unge, og flere av de kan ha ganske store konsekvenser hvis det går ubehandlet. Anonymkode: 58cb8...ea8 1
anonym1312 Skrevet 10. mars 2024 #3 Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde sjekka meg uansett. Herpes og klamydia kan smitte på den måten. Håper hun sjekker seg dog. Beskytt deg bedre neste gang. Det florerer med kjønnssykdommer blant unge, og flere av de kan ha ganske store konsekvenser hvis det går ubehandlet. Anonymkode: 58cb8...ea8 Det var en voksen dame, typ midten av 30 årene. Jeg har heller ikke noe sykdom, har ikke vært aktiv på mange år.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #4 Skrevet 10. mars 2024 anonym1312 skrev (1 minutt siden): Det var en voksen dame, typ midten av 30 årene. Jeg har heller ikke noe sykdom, har ikke vært aktiv på mange år. Nei, men dere vet jo ingenting om hverandre. Hvis man driter seg ut, er det alltid bra å ha det som vane å sjekke. Det er både hjernen, kroppen og de menneskene du skal ha sex med senere videre glad for. Man kan også ødelegge for andre med kjønnssykdommer. Anonymkode: 58cb8...ea8 2
Bamseklemmer Skrevet 11. mars 2024 #5 Skrevet 11. mars 2024 Jeg har aldri hatt SOI eller munnsår de siste 40 årene, og heller ikke brukt kondom.. men årsaken er at jeg er litt kresen på kvinner, når jeg velger å ha sex med dem.. og de fleste var også over 40 år🙈
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #6 Skrevet 11. mars 2024 Bamseklemmer skrev (6 minutter siden): Jeg har aldri hatt SOI eller munnsår de siste 40 årene, og heller ikke brukt kondom.. men årsaken er at jeg er litt kresen på kvinner, når jeg velger å ha sex med dem.. og de fleste var også over 40 år🙈 Du forteller egentlig ikke om noe annet enn flaks. Jeg lå med ei på 55, som jeg har kjent i 20år før det. Vi er "kresne" begge to, men klamydia så tydeligvis ikke forskjell. Anonymkode: b6328...03d 2
Bamseklemmer Skrevet 14. mars 2024 #7 Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 11.3.2024 den 7.06): Du forteller egentlig ikke om noe annet enn flaks. Jeg lå med ei på 55, som jeg har kjent i 20år før det. Vi er "kresne" begge to, men klamydia så tydeligvis ikke forskjell. Anonymkode: b6328...03d Njjaa.. SOI tilhører den yngre generasjon, så flaksen er nok at jeg ikke rører kvinner under 40 år. Jeg tror du har hatt maks uflaks, siden du bare nevner 1 kvinne😊 Jeg tar klamydia test etter behov.. Spesiellt før jeg skal ha sex med ei jeg skal imponere, eller ha sex med mange ganger😉
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #8 Skrevet 14. mars 2024 Tråd om AKKUARAT DET SAMME. Anonymkode: 7edbc...04f
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #9 Skrevet 14. mars 2024 Bamseklemmer skrev (9 timer siden): Njjaa.. SOI tilhører den yngre generasjon, så flaksen er nok at jeg ikke rører kvinner under 40 år. Jeg tror du har hatt maks uflaks, siden du bare nevner 1 kvinne😊 Jeg tar klamydia test etter behov.. Spesiellt før jeg skal ha sex med ei jeg skal imponere, eller ha sex med mange ganger😉 Det er en økning av kjønnssykdommer, selv blant de i pensjonsalder. Det er mer utbredt/og blir lettere fanget opp pga hyppigere testing blant de i tyveårene, men du har bare hatt rein og skjær flaks. Anonymkode: 2361c...049
no shame Skrevet 14. mars 2024 #10 Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 10.3.2024 den 18.18): Hei, burde man sjekke seg etter å ha fått oralsex fra noen etter en tur på byen? Var kun oralt fra henne. Lest litt på det at det smittes sjeldent fra munn til penis. Anonymkode: 93f86...96f Hvorfor flere innlegg om samme sak?
Bamseklemmer Skrevet 14. mars 2024 #11 Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er en økning av kjønnssykdommer, selv blant de i pensjonsalder. Det er mer utbredt/og blir lettere fanget opp pga hyppigere testing blant de i tyveårene, men du har bare hatt rein og skjær flaks. Anonymkode: 2361c...049 Neida.. det er ingen oppblomstring i trøndelag iallefall.. og er det noen som tester seg lite så er det ungdom.. Du kommer bare med skremselspropaganda til oss gamlingene😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå