AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #1 Del Skrevet 10. mars 2024 Jeg våknet opp idag med ildrøde kinn som klør og svir. Det kjennes ut som jeg er kraftig solbrent, men jeg har ikke vært i solen. Har heller ikke smurt meg med nye kremer eller lignende. Er det noen som kan tenke seg hva det er, og hva som evt kan hjelpe? Det er ganske plagsomt, men går man til lege med sånt? Er redd for å være til bry hvis det liksom går over av seg selv om noen dager. Anonymkode: 72b30...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #2 Del Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg våknet opp idag med ildrøde kinn som klør og svir. Det kjennes ut som jeg er kraftig solbrent, men jeg har ikke vært i solen. Har heller ikke smurt meg med nye kremer eller lignende. Er det noen som kan tenke seg hva det er, og hva som evt kan hjelpe? Det er ganske plagsomt, men går man til lege med sånt? Er redd for å være til bry hvis det liksom går over av seg selv om noen dager. Anonymkode: 72b30...fe7 Du får vente et par dager da, og se om det går over… Det er jo ikke å være til bry å gå til legen? Det er jo derfor man har fastlege, det er dit man går når det er noe galt…. Anonymkode: 3bf60...6cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #3 Del Skrevet 10. mars 2024 Jeg ville gått til lege med det ja, du kan ringe i morgen tidlig når fastlegen åpner😊 Anonymkode: b827b...6a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #4 Del Skrevet 10. mars 2024 Jeg fikk lenge med utslett rundt munnen. Opp til et år med det. Det klødde og så ut som små kviser og var kjempe tør. Var til legen med noe annet så sa jeg at jeg har utslett rundt munnen som jeg aldri blir kvitt. Fikk tablett og en krem og var kvitt det på noen få dager. Så ja. Bare gå til legen din du. Dem hjelper deg med en gang. Anonymkode: 37bfa...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 10. mars 2024 #5 Del Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg fikk lenge med utslett rundt munnen. Opp til et år med det. Det klødde og så ut som små kviser og var kjempe tør. Var til legen med noe annet så sa jeg at jeg har utslett rundt munnen som jeg aldri blir kvitt. Fikk tablett og en krem og var kvitt det på noen få dager. Så ja. Bare gå til legen din du. Dem hjelper deg med en gang. Anonymkode: 37bfa...225 Det høres ut som herpes/munnsår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #6 Del Skrevet 10. mars 2024 svartkatt skrev (3 minutter siden): Det høres ut som herpes/munnsår? Det høres ut som perioral dermatitt spør du meg. Herpes vil jo ikke vare et år om gangen. Anonymkode: 36263...020 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 10. mars 2024 #7 Del Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det høres ut som perioral dermatitt spør du meg. Herpes vil jo ikke vare et år om gangen. Anonymkode: 36263...020 Sant det. Tenkte ikke på lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #8 Del Skrevet 10. mars 2024 Kan det være tørr hud? Har du gått i vind eller blitt kald over lengre tid? Nye matvarer? Ny medisiner? Nytt vaskemiddel på klær eller hus? Klemt/klina med noen med skjeggstubb? Anonymkode: 4ae7c...d59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #9 Del Skrevet 10. mars 2024 svartkatt skrev (9 minutter siden): Det høres ut som herpes/munnsår? Om det var det eller det for en annen bruker, er vil ikke så relevant. Til TS: Hvordan er hudpleierutinen din? Bruker du produkter med aktive ingredienser? Det er veldig vanskelig å mene noe uten å ha sett bilde, men ville i alle fall fall latt huden få være helt i fred, kanskje smurt med typ LRP cicaplast. Anonymkode: f82bd...25a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #10 Del Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg våknet opp idag med ildrøde kinn som klør og svir. Det kjennes ut som jeg er kraftig solbrent, men jeg har ikke vært i solen. Har heller ikke smurt meg med nye kremer eller lignende. Er det noen som kan tenke seg hva det er, og hva som evt kan hjelpe? Det er ganske plagsomt, men går man til lege med sånt? Er redd for å være til bry hvis det liksom går over av seg selv om noen dager. Anonymkode: 72b30...fe7 Har du kjøpt nytt av samme kremer eller lignende du bruker til vanlig? Opplevde dette da jeg kjøpte ny fuktighetskrem som jeg hadde brukt i mange år. Viste seg at de hadde gjort om på innholdet, og jeg var ikke eneste som plutselig begynte å reagere på den. Anonymkode: 38d43...609 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå